saada tuheroa koskaan keneltäkään ämmältä?
Voiko ujo mies
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoruuttani muistellen, kyllä se on mahdollista. Kävi joskus niin, että lähdin liikkeelle naisen kanssa kaveripohjalta. Joku kerta sitten päädyttiin samaan sänkyyn nukkumaan. Selkeitä vinkkejä kyllä halukkuudesta seksiinkin nainen antoi, mutta ei vaan ujo poika kehdannut asiaa eteenpäin viedä. Siispä nukuttiin. Tuli sitten toinenkin kerta ja tällä kertaa sitten sain pimppaakin... Mitäpä tuohon aloitukseen muuta voisi sanoa kuin että pitää käyttää tilaisuudet hyväksi.
- Anonyymi
Jokainen mies joka sanoo naista ämmäksi, pitäisi viedä saunan taakse ja lopettaa.
- Anonyymi
Samoin naiset jotka haukkuvat toisia naisia ämmiksi.
- Anonyymi
Ei jatka masturbointia.
- Anonyymi
Saattaa aika vaikeeta olla nykyään. Mitä mä olen naistenvuorolla lenkkisaunassa käynyt, niin aika harvoin kellään näkyy tuheroa enää olevan... posliineja tai ainakin rajusti siistittyjä pieniä kolmioita korkeintaan. Kesällä yhden tuheron näin maauimalan puolella suihkussa käydessäni, varmasti yli 5kymment vuotias hyvä kroppanen nainen.
- Anonyymi
"Taidan vähän kompata edellisiä. Asenne ei taida olla kohdallaan, jos haluat "tuheroa ämmältä". Kannattaa huomioida että naisetkin on tuntevia ja ajattelevia olioita... Tuheroa saa rahalla, mutta jos haluaa vähän enemmänkin, pitää suhteeseen vähän panostaakin. Oikeastaan aika helppoa: ole oma itsesi ja toiseksi mieti mitä toinen osapuoli haluaa. Puhumalla asiat ruukaa selvitä ja saa sitten omankin tarpeensa tyydytettyä.
Kyllä ujo mies voi saada useinkin sitä "tuheroa", mutta harvemmin varmaan saavat ne kusipäät joille nainen on ämmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393