Panosuhteet on kuin olis kaksi elämää. Viikonloppu vietetään naisen kanssa ja arkipäivät vietetään kotona yksin.
Panosuhteet
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ennemminkin etäsuhteelta tuollainen.
xL Ei kai panosuhteen viikonloppuun tarvitse rajoittua.
- Anonyymi
Arkipäivänä ei jaksa panna
- Anonyymi
Onko se mielestäsi hyvä vai huono juttu?
Ite en jaksais pidempään tollasta. Tykkään elää ihan tätä yhtä elämää. Haluan, että mun elämäni palaset on sijotettavissa yhteen, eikä tarvii seilata kahden todellisuuden väliä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kuulostaa repivältä. Voisin kuvitella tässä myös olevan huono mahdollisuus jakaa oma persoonansa rankalla kädellä.
Jos arkena ei jaksa panna, niin luulisi, että viikonloppuna haluaisi levätä😂
- Anonyymi
Raitis mies viettää yksin kotona niin arkipäivät kuin viikonloputkin.
Jos ei juo viinaa, ei naisiakaan tapaa.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2384697- 1242234
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2281904Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641804- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871523- 541384
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171