Kattelin tässä

Anonyymi

että joku on taas viihdyttänyt itseään kirjoittamalla kaikenlaista flowersreally-nimimerkillä.
(itse kirjoittelin viimeksi joskus perjantaina)

Olen kovin imarreltu tästä huomiosta, joten koen nyt olevani velkaa tälle fanilleni (me kaikkihan elämme faneillemme). Tämä aloitus onkin siis huomionosoitus fanilleni.

Oikeasti haluaisin kuulla teidän mielipiteitä siitä, minkälaiset syyt saa jonkun esiintymään toisena?

-flowersreally-

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halu esiintyä sinuna, olla sinä.

      Olet tehnyt vaikutuksen :)

      • Anonyymi

        Nääh, liian ”helppo” selitys.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nääh, liian ”helppo” selitys.

        -flowersreally-

        No. Tietysti hän haluaa huomiosi. Sulla on sana hallussa.

        Suurin osa trollaillusta on kuitenkin reagoinnin hakemista. Mitä kuumempi reaktio, sen parempi. Hiljaisuus tappaa trollin.


      • elisakettu kirjoitti:

        No. Tietysti hän haluaa huomiosi. Sulla on sana hallussa.

        Suurin osa trollaillusta on kuitenkin reagoinnin hakemista. Mitä kuumempi reaktio, sen parempi. Hiljaisuus tappaa trollin.

        No huomaan, että täällä on joku trolli joka haluaa varsinkin miehille trollata naisena, paitsi itse on mies ja koittaa ajaa jotain omaa ajatustaan läpi...

        Flowerista tulee ajoittain aika narsistinen... Vaikea sanoa milloin on kukakin oikeasti flowerin takana... Sääli sinäänsä, kun itse koen välillä tosi fiksun naisen siellä, mutta joku molopää sotkee selkeesti sitä... Pa.ka homma, mutta minkäs teet.... :o(


      • Disse kirjoitti:

        No huomaan, että täällä on joku trolli joka haluaa varsinkin miehille trollata naisena, paitsi itse on mies ja koittaa ajaa jotain omaa ajatustaan läpi...

        Flowerista tulee ajoittain aika narsistinen... Vaikea sanoa milloin on kukakin oikeasti flowerin takana... Sääli sinäänsä, kun itse koen välillä tosi fiksun naisen siellä, mutta joku molopää sotkee selkeesti sitä... Pa.ka homma, mutta minkäs teet.... :o(

        Floweri on tosiaan fiksu. Ja sen verta tietää narsismista(kin) ettei itse käytä sitä aseena.

        Aidossa flowerissa on ripaus piikikkyyttä, Luulen että hän pysäyttää sanoillaan siksi, että haluaa toisen oikeasti keskittyvän kuunteluun, eikä haahuile epäolennaisuudessa.

        Trollilla nyt ei ole pelkästään tylsää. Hän haluaa vain yrittää olla ärsyttävä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Floweri on tosiaan fiksu. Ja sen verta tietää narsismista(kin) ettei itse käytä sitä aseena.

        Aidossa flowerissa on ripaus piikikkyyttä, Luulen että hän pysäyttää sanoillaan siksi, että haluaa toisen oikeasti keskittyvän kuunteluun, eikä haahuile epäolennaisuudessa.

        Trollilla nyt ei ole pelkästään tylsää. Hän haluaa vain yrittää olla ärsyttävä.

        Joo. Siis kyllä mäkin varmaan tunnistaisin aina oikean ja feikin, mutta en mä sellaisia jaksa enää täällä käydä läpi. Mä jo kerran sotkin Abriksen kohdalla, kun aattelin, että joku trolli on hänen kimpussaan, mutta mä tein samalla moottoripyöräkortin kirjallisia, eikä silloin ajatus ollut mukana, sekä piruilin pahasti oletetulle trollille, että se ei ollut kovin fiksua....

        Mieleni tekisi melkein arvata kuka on tämänkin perseilyn takana.... Tuo narsisitinen luonne puskee läpi melkoisesti sieltä, että tuntuu välillä kuin keskustelis hänen, eikä flowerin kanssa, mutta sitä en kehtaa ääneen sanoa, koska todisteita tietenkään ei ole. :oD

        Trollillahan on tylsää selkeästi, mutta syykin on selvä...mutta sitäkään en kehtaa sanoa...:oD


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Siis kyllä mäkin varmaan tunnistaisin aina oikean ja feikin, mutta en mä sellaisia jaksa enää täällä käydä läpi. Mä jo kerran sotkin Abriksen kohdalla, kun aattelin, että joku trolli on hänen kimpussaan, mutta mä tein samalla moottoripyöräkortin kirjallisia, eikä silloin ajatus ollut mukana, sekä piruilin pahasti oletetulle trollille, että se ei ollut kovin fiksua....

        Mieleni tekisi melkein arvata kuka on tämänkin perseilyn takana.... Tuo narsisitinen luonne puskee läpi melkoisesti sieltä, että tuntuu välillä kuin keskustelis hänen, eikä flowerin kanssa, mutta sitä en kehtaa ääneen sanoa, koska todisteita tietenkään ei ole. :oD

        Trollillahan on tylsää selkeästi, mutta syykin on selvä...mutta sitäkään en kehtaa sanoa...:oD

        Keskusteluissa on niin helppo erehtyä, luonnollista. Sama toisen tarkoituksesta, tätä näkee vähän väliä, käsitetään toisen sanoma aivan vituralleen. Joskus se on huvittavaa, joskus herättää hillitöntä myöötähäpeää. Joskus ärsyyntymistä.

        Trolli joo. On mullakin epäilys kenestä on kysymys.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Keskusteluissa on niin helppo erehtyä, luonnollista. Sama toisen tarkoituksesta, tätä näkee vähän väliä, käsitetään toisen sanoma aivan vituralleen. Joskus se on huvittavaa, joskus herättää hillitöntä myöötähäpeää. Joskus ärsyyntymistä.

        Trolli joo. On mullakin epäilys kenestä on kysymys.

        Ai, no kenestä?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kenestä?

        -flowersreally-

        Koska erehtymisen mahdollisuus on suuri, jätän mainitsematta. Syytöntä ei ole kiva julkisesti tuomita.


      • elisakettu kirjoitti:

        Keskusteluissa on niin helppo erehtyä, luonnollista. Sama toisen tarkoituksesta, tätä näkee vähän väliä, käsitetään toisen sanoma aivan vituralleen. Joskus se on huvittavaa, joskus herättää hillitöntä myöötähäpeää. Joskus ärsyyntymistä.

        Trolli joo. On mullakin epäilys kenestä on kysymys.

        Joo, tunteet jos nousee yli äyräiden, siinä vakavakin keskustelija sotkee pasmat... Ja voi sitä sortuu itsekin tuohon tunteiluun helposti... joskus ei pitäisi palstailla, mutta toisaalta noi purkaukset usein avaa jotain vahingossakin....on kuin evoluutio, sekin etenee vahinkojen kautta. :o)

        No onpa käynyt mielessä, että koko floweri voisi olla alunperinkin trolli.... Tuki ja mahdollisuus toisenlaiseen kirjoitteluun.... Ei siellä takana ole naisille tyypillistä jotain pehmeyttä. Jos vertaa vaikka pariin äkäpussiin...wuppikseen ja Linukkaan, niin ei flowerista löydy sellaista.... Mutta se on vaan mun fiilinki... :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, tunteet jos nousee yli äyräiden, siinä vakavakin keskustelija sotkee pasmat... Ja voi sitä sortuu itsekin tuohon tunteiluun helposti... joskus ei pitäisi palstailla, mutta toisaalta noi purkaukset usein avaa jotain vahingossakin....on kuin evoluutio, sekin etenee vahinkojen kautta. :o)

        No onpa käynyt mielessä, että koko floweri voisi olla alunperinkin trolli.... Tuki ja mahdollisuus toisenlaiseen kirjoitteluun.... Ei siellä takana ole naisille tyypillistä jotain pehmeyttä. Jos vertaa vaikka pariin äkäpussiin...wuppikseen ja Linukkaan, niin ei flowerista löydy sellaista.... Mutta se on vaan mun fiilinki... :o)

        Floweri on nainen. Eikä oikea kukkis ole mikään trolli. Miksi sun mielestä pehmeys saattaa puuttua.... no hän ei varmaan katso kirjoittajien ansaitsevan sellaista. Tai se on ajanhukkaa. Mun mielestä juuri herkkyys tekee hänestä niin armottaman.


      • elisakettu kirjoitti:

        Floweri on nainen. Eikä oikea kukkis ole mikään trolli. Miksi sun mielestä pehmeys saattaa puuttua.... no hän ei varmaan katso kirjoittajien ansaitsevan sellaista. Tai se on ajanhukkaa. Mun mielestä juuri herkkyys tekee hänestä niin armottaman.

        No vähän ampuu minusta yli, mutta voihan sellaisiakin ihmisiä olla. eihän siinä mitään. :o)

        Heitin spegulaatioista tarkemmin postiis juttua. :o)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Koska erehtymisen mahdollisuus on suuri, jätän mainitsematta. Syytöntä ei ole kiva julkisesti tuomita.

        No en mä ajatellutkaan, että vastaisit.

        Välillä vaan nyppii nää ihmisten kuppikunnat. Joku jengi tietää jotain enemmän, koska on ollut ”yhdessä” enemmän tai kauemmin, nähnyt/kuullut jotkut kuviot jo aiemmin, ollut tekemisissä jotain muutakin kautta.

        Se on vähän kun tulet keskelle jotain suputtelua. Sit kun kysyt: ”mitä?”, kukaan ei (tietenkään!) vastaa mitään.

        Ymmärrettävää, mutta vituttavaa kun et itse koskaan ole se suputtelija.
        (eikä suurin osa niistä suputtelijoistakaan mitään tajua, esittävät vaan tajuavansa ryhmäpaineen alla ja ovat siksi hyväksyttävämpiä kuin se tyyppi, joka ihmettelee kovaan ääneen suputtelun pointtia)

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en mä ajatellutkaan, että vastaisit.

        Välillä vaan nyppii nää ihmisten kuppikunnat. Joku jengi tietää jotain enemmän, koska on ollut ”yhdessä” enemmän tai kauemmin, nähnyt/kuullut jotkut kuviot jo aiemmin, ollut tekemisissä jotain muutakin kautta.

        Se on vähän kun tulet keskelle jotain suputtelua. Sit kun kysyt: ”mitä?”, kukaan ei (tietenkään!) vastaa mitään.

        Ymmärrettävää, mutta vituttavaa kun et itse koskaan ole se suputtelija.
        (eikä suurin osa niistä suputtelijoistakaan mitään tajua, esittävät vaan tajuavansa ryhmäpaineen alla ja ovat siksi hyväksyttävämpiä kuin se tyyppi, joka ihmettelee kovaan ääneen suputtelun pointtia)

        -flowersreally-

        Hmm, en ole tullut ajatteeksi tuota. Suora ja rehellinen kommentti.

        Sitä kun kuvittelee yleensä itse, että toiset "tietää" paremmin kuviot. Vaikka nyt sinä. Ja silloin kun Nuuska kirjoitteli, tunnuitte olevan askeleen aina toisia edellä. Tai tuli sellainen tunne siis.

        Joo, onhan tuota tullut suputeltua. Ei sitä vaan tule ajatelleeksi, että kukaan piittaisi siitä tuon taivaallista.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No vähän ampuu minusta yli, mutta voihan sellaisiakin ihmisiä olla. eihän siinä mitään. :o)

        Heitin spegulaatioista tarkemmin postiis juttua. :o)

        Spekulaatio kirjoitetaan k:lla. Älä koskaan enää käytä geetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä ajatellutkaan, että vastaisit.

        Välillä vaan nyppii nää ihmisten kuppikunnat. Joku jengi tietää jotain enemmän, koska on ollut ”yhdessä” enemmän tai kauemmin, nähnyt/kuullut jotkut kuviot jo aiemmin, ollut tekemisissä jotain muutakin kautta.

        Se on vähän kun tulet keskelle jotain suputtelua. Sit kun kysyt: ”mitä?”, kukaan ei (tietenkään!) vastaa mitään.

        Ymmärrettävää, mutta vituttavaa kun et itse koskaan ole se suputtelija.
        (eikä suurin osa niistä suputtelijoistakaan mitään tajua, esittävät vaan tajuavansa ryhmäpaineen alla ja ovat siksi hyväksyttävämpiä kuin se tyyppi, joka ihmettelee kovaan ääneen suputtelun pointtia)

        -flowersreally-

        Helvetti sentäs, olen niin samaa mieltä! Suputtelu saa näkemään tulenpunaista!


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Hmm, en ole tullut ajatteeksi tuota. Suora ja rehellinen kommentti.

        Sitä kun kuvittelee yleensä itse, että toiset "tietää" paremmin kuviot. Vaikka nyt sinä. Ja silloin kun Nuuska kirjoitteli, tunnuitte olevan askeleen aina toisia edellä. Tai tuli sellainen tunne siis.

        Joo, onhan tuota tullut suputeltua. Ei sitä vaan tule ajatelleeksi, että kukaan piittaisi siitä tuon taivaallista.

        Ei mua täällä varsinaisesti mikään nypi, enemmän tuo kuvaamani ilmiö yleisellä tasolla (mutta se on turhaa, koska kyse on yleismaailmallisista inhimillisen sosiaalisen kanssakäymisen muodoista).

        Voi olla että siinä nyppii enemmän oma itse, joka omilla valinnoillaan asettaa itsensä ryhmän ulkopuolelle yhä uudestaan. Mä siis tässä tapauksessa haluaisin syödä ja säästää kakun.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua täällä varsinaisesti mikään nypi, enemmän tuo kuvaamani ilmiö yleisellä tasolla (mutta se on turhaa, koska kyse on yleismaailmallisista inhimillisen sosiaalisen kanssakäymisen muodoista).

        Voi olla että siinä nyppii enemmän oma itse, joka omilla valinnoillaan asettaa itsensä ryhmän ulkopuolelle yhä uudestaan. Mä siis tässä tapauksessa haluaisin syödä ja säästää kakun.

        -flowersreally-

        Ihmettelen miksi haluat tehdä niin. Asettautua ulkopuolelle. Mun mielestä palstalaiset ovat kuitenkin jo itsessään ryhmä.

        Ollaan me.

        Äläkä ala jurnuttamaan vastaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Spekulaatio kirjoitetaan k:lla. Älä koskaan enää käytä geetä.

        Spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio.

        Spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio.

        Ja muistinko mainita, että spegulaation suolana on kunnon spegulaatio geellä! :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Siis kyllä mäkin varmaan tunnistaisin aina oikean ja feikin, mutta en mä sellaisia jaksa enää täällä käydä läpi. Mä jo kerran sotkin Abriksen kohdalla, kun aattelin, että joku trolli on hänen kimpussaan, mutta mä tein samalla moottoripyöräkortin kirjallisia, eikä silloin ajatus ollut mukana, sekä piruilin pahasti oletetulle trollille, että se ei ollut kovin fiksua....

        Mieleni tekisi melkein arvata kuka on tämänkin perseilyn takana.... Tuo narsisitinen luonne puskee läpi melkoisesti sieltä, että tuntuu välillä kuin keskustelis hänen, eikä flowerin kanssa, mutta sitä en kehtaa ääneen sanoa, koska todisteita tietenkään ei ole. :oD

        Trollillahan on tylsää selkeästi, mutta syykin on selvä...mutta sitäkään en kehtaa sanoa...:oD

        Minä ajattelisin että kyseessä oli vain harmiton pila, tunnistaahan tuon koska flowersss ei ole itse asialla.

        "Mä jo kerran sotkin Abriksen kohdalla, kun aattelin, että joku trolli on hänen kimpussaan, mutta mä tein samalla moottoripyöräkortin kirjallisia, eikä silloin ajatus ollut mukana"

        Tuo selittely kun tekee virheen kuten disse teki, se ottaa eniten päähän. Ei voi tunnustaa suoraan, pitää keksiä tekosyitä. Tekeekö vaikeaa tunnustaa että olit väärässä Abriksen suhteen, mitä häviät siinä jos sanot sen suoraan ilman naurettavia tekosyitä.
        Ajatteletko että uskottavuus menee jos tekee virheen?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio.

        Spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio,spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio, spegulaatio.

        Ja muistinko mainita, että spegulaation suolana on kunnon spegulaatio geellä! :oD

        No jo on viddu nyd.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelisin että kyseessä oli vain harmiton pila, tunnistaahan tuon koska flowersss ei ole itse asialla.

        "Mä jo kerran sotkin Abriksen kohdalla, kun aattelin, että joku trolli on hänen kimpussaan, mutta mä tein samalla moottoripyöräkortin kirjallisia, eikä silloin ajatus ollut mukana"

        Tuo selittely kun tekee virheen kuten disse teki, se ottaa eniten päähän. Ei voi tunnustaa suoraan, pitää keksiä tekosyitä. Tekeekö vaikeaa tunnustaa että olit väärässä Abriksen suhteen, mitä häviät siinä jos sanot sen suoraan ilman naurettavia tekosyitä.
        Ajatteletko että uskottavuus menee jos tekee virheen?

        Mjoo.

        Tässä on muuten se hyvä puoli, että voi tarkkailla ketkä erottavat trollin, ketkä eivät (siltä osin kuin reagoivat).

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jo on viddu nyd.

        Ähähähähääää! :oD


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ihmettelen miksi haluat tehdä niin. Asettautua ulkopuolelle. Mun mielestä palstalaiset ovat kuitenkin jo itsessään ryhmä.

        Ollaan me.

        Äläkä ala jurnuttamaan vastaan :)

        Koska olen sosiaalisesti rajoittunut.
        (vakavasti)

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen sosiaalisesti rajoittunut.
        (vakavasti)

        -flowersreally-

        Kommentti ei vastannut lainkaan flowerimaista terävyyttä.


    • Anonyymi

      On ihastunut, haluaa huomiota.

      • Anonyymi

        Joku esiintyy kyllä muidenkin nimimerkeillä, tuskin useampaan ihastunut. Eiköhän toi ole vaan sitä että jollain tylsää.


    • Eikö olekin ihanaa... :oD

      Mä varuilta pelleilen sun kirjoituksille, koska en mä tiedä milloin sä oikeasti olet paikalla...en niin hyvin jaksa analysoida...

      Kummallekohan ehdotin topakampia nappeja? :oD

    • Tuttua toimintaa jo Miehen Logiikasta. Joku haluaa huomiotasi ja odottaa että tekisit aloituksen aiheesta tai tulisit hänen kirjoittamaansa ketjuun kommentoimaan, mielellään kiukkuisena.
      Todennäköisesti hieman ihastunut ja toisaalta tylsistynyt:)

      • Anonyymi

        Tein nyt sitten aloituksen, mutta koko aihe kyllästyttää jo. Surkeaa.

        -flowersreally-


    • Älä selitä...Rekkaa nikkisi tai vaikene.

      • Anonyymi

        Ja sä voisit hankkia aivot tai vaieta.

        -flowersreally-


      • Anonyymi

        Lisään vielä: jos en halua rekisteröityä, miksi tekisin niin painostuksen alaisena?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä: jos en halua rekisteröityä, miksi tekisin niin painostuksen alaisena?

        -flowersreally-

        Ethän sinä kun olet sosiaalisesti rajoittunut ja pelokas....Rekattuna olisit tietysti avoin erinäisille uhille, koska olet tietenkin omasta mielestäsi niin merkittävä hahmo palstalla ja tietysti kaikkien mielenkiinnon kohde ja prioriteetti nro 1 selvittää henkilöllisyytesi... Wou wou....Wow...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä: jos en halua rekisteröityä, miksi tekisin niin painostuksen alaisena?

        -flowersreally-

        Multa on myös kyselty, että miksi en rekisteröi nimimerkkiäni, että trollolloo ei voi käyttää sitä..Koska siis kirjoittelee myös "minuna" ja kuulemma saa kirjoitella, koska nimimerkkini ei ole rekisteröity. Olenkin kysynyt, että miksi ihmeessä joku haluaa esiintyä keski-ikäisen naisen oudolla nimimerkillä..No minä haluan, mutta minä tiedän mistä nimmarini tulee..

        Enkä muuten rekkaa tätä. Ei huvita, ei kiiinnosta tarpeeksi.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ethän sinä kun olet sosiaalisesti rajoittunut ja pelokas....Rekattuna olisit tietysti avoin erinäisille uhille, koska olet tietenkin omasta mielestäsi niin merkittävä hahmo palstalla ja tietysti kaikkien mielenkiinnon kohde ja prioriteetti nro 1 selvittää henkilöllisyytesi... Wou wou....Wow...

        Olen sosiaalisesti rajoittunut, mutta en pelokas. Sosiaalinen rajoittuneisuus ilmenee mm. niin, etten halua mukautua ryhmään, mua ei kiinnosta muiden mielipiteet musta (eikä aina kovin paljon muustakaan), muuta kuin hyvin harvoin.

        Jos palsta olisi mulle tärkeä, tai pitäisin itseäni merkittävänä hahmona täällä, olisin rekannut nikkini jo kauan sitten, jotta voisin suojella hahmoani ja sen mainetta. Mitä riskejä rekkautumisessa olisi?

        Kysyn siis uudestaan: kun mua itseäni ei kiinnosta rekkautua, miksi tekisin sen painostuksen alla?

        Entä oliko sulla aloitukseen mitään järjellistä vastattavaa? (Mua kiinnostaa toisten ihmisten toiminnan motiivit, omani ovat mulle hyvin selvillä jo)

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa on myös kyselty, että miksi en rekisteröi nimimerkkiäni, että trollolloo ei voi käyttää sitä..Koska siis kirjoittelee myös "minuna" ja kuulemma saa kirjoitella, koska nimimerkkini ei ole rekisteröity. Olenkin kysynyt, että miksi ihmeessä joku haluaa esiintyä keski-ikäisen naisen oudolla nimimerkillä..No minä haluan, mutta minä tiedän mistä nimmarini tulee..

        Enkä muuten rekkaa tätä. Ei huvita, ei kiiinnosta tarpeeksi.

        -pihallatipunen-

        Joo, olenkin ollut huomaavinani, että meillä on yhteinen fani/kiusaaja.

        Samat fiilikset asian suhteen.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sosiaalisesti rajoittunut, mutta en pelokas. Sosiaalinen rajoittuneisuus ilmenee mm. niin, etten halua mukautua ryhmään, mua ei kiinnosta muiden mielipiteet musta (eikä aina kovin paljon muustakaan), muuta kuin hyvin harvoin.

        Jos palsta olisi mulle tärkeä, tai pitäisin itseäni merkittävänä hahmona täällä, olisin rekannut nikkini jo kauan sitten, jotta voisin suojella hahmoani ja sen mainetta. Mitä riskejä rekkautumisessa olisi?

        Kysyn siis uudestaan: kun mua itseäni ei kiinnosta rekkautua, miksi tekisin sen painostuksen alla?

        Entä oliko sulla aloitukseen mitään järjellistä vastattavaa? (Mua kiinnostaa toisten ihmisten toiminnan motiivit, omani ovat mulle hyvin selvillä jo)

        -flowersreally-

        No eihän sinua kiinostanut muiden ihmisten mielipiteet, niin mitäs tuohon nyt vaivautua vastaamaan..
        Ps. Tämäkin aloitus on sinun tekemäsi sinusta itsestäsi, jolla pyrit puolustamaan hahmosi mainetta, joten...... Miksi sinä valehtelet ja petät itseäsi?
        -Ja kuka sinua on painostanut ja millä tavalla?


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        No eihän sinua kiinostanut muiden ihmisten mielipiteet, niin mitäs tuohon nyt vaivautua vastaamaan..
        Ps. Tämäkin aloitus on sinun tekemäsi sinusta itsestäsi, jolla pyrit puolustamaan hahmosi mainetta, joten...... Miksi sinä valehtelet ja petät itseäsi?
        -Ja kuka sinua on painostanut ja millä tavalla?

        Eli sulla ei ollut aloitukseen (tai mihinkään muuhunkaan) mitään järjellistä vastausta. Eipä yllätä.

        -flowersreally-


    • Osittain varmaan sen takia esiintyy toisena kun se on niin helppoa

    • Miksi joku haluaa toimia vastoin sääntöjä? Miksi haluaa esiintyä toisena?

      Yksi syy on varmasti vi.ttuilu.
      Mielestäni on ala-arvoista varastaa toisen nikki, oli se kuinka helppoa tahansa.

    • Anonyymi

      Tyyppi on rakastunut floweriin <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe