Kelpaako naiselle mies joka on vähä masentunut.

Anonyymi

Niin kelpaako naiselle mies joka on vähän masentunut ja syö ssri lääkettä kuitenkin joka auttaa käytökseen ja parantaa mielialaa? Ja entäs jos sairastaa Epävakaata persoonallisuushäiriötä.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näihin tämän tapaisiin kysymyksiin, kelpaako....vastaus on että joillekin kelpaa, joillekin ei.

      • Anonyymi

        Asia on selvä. Nykyään niitä vaatimuksia tulee olevan ihan liikaa. Ruma ei kelpaa. Työtön ei kelpaa. Masentunut ei kelpaa. Hullu ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on selvä. Nykyään niitä vaatimuksia tulee olevan ihan liikaa. Ruma ei kelpaa. Työtön ei kelpaa. Masentunut ei kelpaa. Hullu ei kelpaa.

        Jännämies huumehörhö sekopää kelpaa jolla on isot tatuoinnit ja helvetin komee. Ei hyvin mene tääki elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia on selvä. Nykyään niitä vaatimuksia tulee olevan ihan liikaa. Ruma ei kelpaa. Työtön ei kelpaa. Masentunut ei kelpaa. Hullu ei kelpaa.

        Aina on niitä, jotka esittävät vaatimuksia ja aina on niitä, joille ei kelpaa kuka tahansa tai ei kelpaa siihen ja siihen ryhmään kuuluva.

        Vaikka kuinka monta kertaa täällä vakuutetaan, että kelpaa, silti ei välttämättä löydä ja vaikka kuinka täällä sanotaan, ettei kelpaa, saattaa kuitenkin kelvata. Tämä palsta kun ei ole muuta kuin tämä palsta, täällä ei anneta takuita suuntaan eikä toiseen.
        Katso ympärillesi, millaiset ihmiset ovat pariutuneet...?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aina on niitä, jotka esittävät vaatimuksia ja aina on niitä, joille ei kelpaa kuka tahansa tai ei kelpaa siihen ja siihen ryhmään kuuluva.

        Vaikka kuinka monta kertaa täällä vakuutetaan, että kelpaa, silti ei välttämättä löydä ja vaikka kuinka täällä sanotaan, ettei kelpaa, saattaa kuitenkin kelvata. Tämä palsta kun ei ole muuta kuin tämä palsta, täällä ei anneta takuita suuntaan eikä toiseen.
        Katso ympärillesi, millaiset ihmiset ovat pariutuneet...?

        Perkele pakko mun kelvata naiselle kyllä jossain vaihees elämää.


      • Kaskenpolttaja
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele pakko mun kelvata naiselle kyllä jossain vaihees elämää.

        Ei se pariutuminen mikään lakiin kirjattu oikeus ole.


    • Anonyymi

      Eivät sairaudet haittaa. Aika monella on nykyään mitä erilaisimpia sairauksia.

      • Anonyymi

        On monia sairauksia. Tuskin täydellistä miestä onkaan.


    • Kysehän on tasapainosta.

      Oli sairaus mikä tahansa, ratkaisevinta on, tehoaako hoito. Ja minkälaisia ongelmia sairaus tuo vaikkapa sille parisuhteelle, käyttäytymiselle jne. Onko sairastunut itse sinut sairautensa ja hoitonsa kanssa, vai katsooko jo pelkän olemassaolon haitaksi? Marttyyriasenne ei oikein innosta jatkaa pidemmälle.

    • Anonyymi

      Naisilla niitä sairauksia on paljon.

    • Anonyymi

      Itse masennuksen läpi käyneenä ja siitä sisulla ja ssri-lääkkeen sekä terapian avulla selvinneenä olen sitä mieltä, että minulle "kelpaa" masennusta sairastava mies joka tekee kaikkensa sen eteen että olotila paranisi!
      En jaksaisi olla sellaisen masentuneen seurassa, joka kieltäytyy hoidosta eikä yritä tehdä mitään asian eteen. Tiedän että masentuneen kanssa on vaikea ja raskas olla ja se vaatii paljon toiselta osapuolelta. Masentunut ei saa vaatia että toinen heittäytyy hoitajaksi ja kannattelijaksi!
      Epävakaata persoonallisuushäiriötä kuten muutakin persoonallisuushäiriötä sairastavan kanssa parisuhteessa olo on vaativaa eikä todellakaan läheskään kaikki siihen pysty eikä jaksa. En missään tapauksessa tuomitse ihmistä joka tähän ei halua alkaa.

      • Anonyymi

        Minä yritän myös tehdä kaikkeni sen eteen että parannun.


    • Anonyymi

      Sehän riippuu sinusta kokonaisuutena.

      Jos olet korkeakoulutettu, komea, sairaslomalla hyvästä ammatista, niin sanoisin, että masennus ei ole este, eikä edes hidaste

      Jos taas olet kouluttamaton tai vähän kouluttautunut, työtön, ja sinä et huolehdi ulkonäöstäsi, niin luultavasti et kelpaa.

      Osittain tietysti ratkaisee millaisille naisille haluaisit kelvata ylipainoiselle mt-ongelmaiselle voit kelvata paljon helpommin kuinnormipainoiselle sairaanhoitajalle.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole täydellinen. Se oli hyvää, niinkauan kuin sitä kesti.


      • Anonyymi

        Olen kouluttamaton ja osittain työtön. Mutta en ihan sekopäätä halua. Mutta huolehdin itsestäni ja kuntoilen .


    • Tottakai kelpaa jos sen lisäksi fiksu ja yksiaviollinen.

    • Kaskenpolttaja ja Elisakettu jo sanoikin kaiken mistä homma riippuu ja roikkuu, joten sanon vaan kyllä. Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      On naisia joille kelpaa ihan kaikki miehet. Ovat tehneet siitä itsellensä jopa tuottoisan ammatinkin.

    • Anonyymi

      Naiselle kelpaa mies jolla on jorma 23cm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2290
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      45
      1926
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      37
      1830
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1387
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1099
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      964
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe