Persu yllyttää muita persuja eläinrääkkäykseen!

Anonyymi

43

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tenupelledorkavasurilla näyttää olevan vakavia vaikeuksia sietää ansaitsemaansa palautetta ;)))))

Palautehan annetaan aloittajan käyttämällä tasolla käyttäen aloittajan ymmärtämää kieltä.

Tästä päätellen tenuvasuri ei siedä edes omia aloituksiaan, vaan pitää niitä typerinä.
      Mikä onkin totta !

• Anonyymi

Ei ole persua poliittisesti pervompaa??

• Anonyymi

Kyllähän Vihervassarit on senki riman laskenu jo mahdollisimman alas.

• Anonyymi

Ettäkö oikein vasurirääkkäykseen yllytetään????

• Anonyymi

Se on sitä länsimaista sivistystä.

• Anonyymi

Nimenomaan. Elukan tappaminen ei ole syntiä! Näin lukee raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Elukan tappaminen ei ole syntiä! Näin lukee raamatussa.

Mutta pahan tekeminen on syntiä.
        Rääkkääminen on paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pahan tekeminen on syntiä.
        Rääkkääminen on paha.

Aivan. Käske noiden suvakkien lopettaa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Käske noiden suvakkien lopettaa sitten.

Jätä asia Herran haltuun.
        Sillä on ennustettu ja julistettu Herran suulla:

Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.

Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."

Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".

Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

Ja Herra tulee tuomitsemaan kaiken PAHAN.
        Hyvää hän ei tuomitse vaan pahan.
        Se on oikeutta, se on oikein ja sitä kansat tahtovat ja anovat ja sen Herra toimittaa omilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä asia Herran haltuun.
        Sillä on ennustettu ja julistettu Herran suulla:

Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.

Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."

Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".

Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

Ja Herra tulee tuomitsemaan kaiken PAHAN.
        Hyvää hän ei tuomitse vaan pahan.
        Se on oikeutta, se on oikein ja sitä kansat tahtovat ja anovat ja sen Herra toimittaa omilleen.

Kuules, kyllä Suomessa jätetään vuosittain ihan liikaa eläimiä niinsanotusti "herran haltuun". Ihan jokaiselle ei pitäisi edes antaa/myydä eläimiä kontolleen, koska eivät kykene pitämään niistä huolta oikealla tavalla. Sitten niitä on heitteillä ja eläinsuojat täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules, kyllä Suomessa jätetään vuosittain ihan liikaa eläimiä niinsanotusti "herran haltuun". Ihan jokaiselle ei pitäisi edes antaa/myydä eläimiä kontolleen, koska eivät kykene pitämään niistä huolta oikealla tavalla. Sitten niitä on heitteillä ja eläinsuojat täynnä.

Nyt ei ole kysymys eläimistä vaan suvakkien aukomisesta ja voiko sen kostaa eläimiä rääkkäämällä.
        Tätä ei hyväksy kukaan.

Suvakkien aukomiset on jätettävä Herralle tuomittavaksi, jos vaihtoehtona on kostaa syyttömille eläimille suvakkien pahat teot.
        Se ei ole oikeutta eikä oikein.
        Tämä on totuus.

• Anonyymi

Juha Kanerva lietsoo negatiivisuutta. Varokaa tätä sosiopaattia.

• Persuksi tuon idiootin tekee siis . . . mikä ?

• Anonyymi

Sä olet pahasti pudonnut kärryiltä. Kantsii vähän ajatella, kun lukee meidän juttua.

Ei ole meidän tyhmyyttä, jos sä et tajua.

• Anonyymi

Niin, nuo vaan olettaa aina että joku joka sekoilee on Persu. Nillä ei ole mitään todisteita edes.

• Anonyymi

Mä teurastan lampaita kirveellä. Näkisit miten ne sätkii ja roiskii verta joka puolelle.

• Anonyymi

Kuulostaa julmalta toiminnalta.
        Toivottavasti sinä saat eläinaktivistit ja poliisin kimppuusi, jos kirjoituksissasi on perää.
        Eläinrääkkäys on kielletty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa julmalta toiminnalta.
        Toivottavasti sinä saat eläinaktivistit ja poliisin kimppuusi, jos kirjoituksissasi on perää.

No eikö pahan toivoiminen ihmisille sitten ole julmaa? Katos vähä ittees peiliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö pahan toivoiminen ihmisille sitten ole julmaa? Katos vähä ittees peiliin.

Mitä sinä toivoisit jos joku tekee rikoksen?
        Etkö sinä toivo että rikollinen joutuu vastuuseen?
        Kerro vähän arvopohjastasi.

On oikein, että pahalle tulee osakseen tuomio omista pahoista teoistaan.
        Sen sanominen on oikein ja totta ja totuus.
        Pahalla on mahdollisuus parantaa tapansa, tehdä oikein ja hän on itse vastuussa teoistaan ja sanomisistaan.

• Anonyymi

joktapauksessa tää aloitus satutti taas koiranpentua ja se on sun syytä.

• Anonyymi

Jos näin, niin toivottavasti poliisi ottaa selvää asioista ja ottaa sinuun yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin, niin toivottavasti poliisi ottaa selvää asioista ja ottaa sinuun yhteyttä.

Mä sanon poliisille että sä pakotit mut tekee sen. Se on totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sanon poliisille että sä pakotit mut tekee sen. Se on totuus.

Valehteleminen oikeuden edessä on rikos.
        Myös väärän todistuksen lausuminen on rikos Jumalan edessä.
        Ja sinä tiedät ihan hyvin, että rikkoisit molempia näistä.

Sinä olet valehtelija ja tiedät sen itsekin varsin hyvin.
        Oma Kirjoituksesikin todistaa sen sinulle.

• Anonyymi

Mä söin tänään kuollutta eläintä ja viiltelin sen lihaa niin että veri pursui kaikkialle.

Ja kristittynä join Jeesuksen verta ja mussutin pikkusuolaista kristuksen ruumista.

• Anonyymi

Eipä uskoisi, että tämä uskovaista näyttelevä persu on vanha nainen!!!!!?

• Anonyymi

Sanohan sama islamista, niin olisit heti poliisien puhuttelussa uskonrauhan rikkomisesta ja pilkkaamisesta ym.

Onneksi me oikeat kristityt tunnistamme teidät sudet lampaiden vaatteissa.
        Pilkkanne palkan teille maksaa Herra.

• Anonyymi

Tenuvasurithan juovat mieluiten duunarin verta, kuten Rinteen hallitus on jo osoittanut....

• Anonyymi

Eiku sinä yllytät persuja eläinrääkkäykseen! Etkö millään opi?

• Anonyymi

Tuo aloitus joka nyt on poistettu, ei ollut yllytys.
      Se oli jonkun nuoren kirjoittama, joka oli saanut tarpeekseen suvakeista.
      Toki se olisi väärin kostaa suvakkien päänaukomiset eläimille.

Suvakille tulee itselleen maksettavaksi omat tekonsa ja sanansa.
      Mistään hyvästä ja oikeasta ei suvakkia tuomita, mutta kaikesta pahasta heidät tuomitaan.
      Jokainen tuomitaan sanojensa ja tekojensa mukaan.

Aloittajakin tietää, ettei se aloitus ollut yllytys vaan teidän kylvämänne trollailun ja provoilun satoa.
      Ihan tahallaan te täällä mollaatte ja pilkkaatte ja lietsotte eripuraa.
      Ja te tulette saamaan siitä tuomion.
      Siitä pitää Jumala huolen.

Joka vihaa ja eripuraa kylvää saa itse syödä kylvämänsä sadon.
      Kun teidän toimintanne tulee ilmi kaikille, teidän teot ja nimet tulevat julki.
      Uskallatteko seistä sanojenne takana?
      Voi sitä "riemun" päivää.

• Anonyymi

Mulle jäi vähän epäselväksi se, että oliko tässä nyt kyse kristittyjen vai halla-aholaisten jumalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle jäi vähän epäselväksi se, että oliko tässä nyt kyse kristittyjen vai halla-aholaisten jumalasta.

Kristittyjen jumalasta.
        Hän tuo oikeuden, Hän on tuomari ja hänellä on valta.

Mutta tosiaan, kun provoavat trollit paljastuvat, uskaltavatko he enää ulos asunnoistaan?
        Kuten Husu, joka haukkuu perussuomalaisia ja äänestäjiään syyttä rasisteiksi, niin ei voi paljon ylistystä väärälle toiminnalleen odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen jumalasta.

Mutta tosiaan, kun provoavat trollit paljastuvat, uskaltavatko he enää ulos asunnoistaan?
        Kuten Husu, joka haukkuu perussuomalaisia ja äänestäjiään syyttä rasisteiksi, niin ei voi paljon ylistystä väärälle toiminnalleen odottaa.

Älläö kun yli 60-vupotias persuakka näyttelee uskovaista. Kuinka nuo persut oikein kehtaa?
        No kyllähän persut kehtaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen jumalasta.

Minä en ainakaan uskalla tulla asunnosta ulos. Salama lyö päähän ja sitten herään kaikkein korkeimassa oikeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älläö kun yli 60-vupotias persuakka näyttelee uskovaista. Kuinka nuo persut oikein kehtaa?
        No kyllähän persut kehtaa!

Kyllä.
        Persut kehtaavat julistaa oikeutta ja totuutta.
        Ja me jotka näin teemme, teillä vastustajilla ei ole mitään jolla puolustautuisitte meitä vastaan.
        Me teemme oikein ja te tiedätte sen ja siksi te teette tietoisesti väärin ja sitä suurempi on teidän tuleva rangaistuksenne.

Jos te teette väärin tietämättömyyttänne, niin saatte pienemmän rangaistuksen.
        Mutta joka tiesi mikä on hyvää ja oikein ja silti tekee väärin, hän saa teoistaan suuremman rangaistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan uskalla tulla asunnosta ulos. Salama lyö päähän ja sitten herään kaikkein korkeimassa oikeudessa.

Kannattaisiko parantaa silloin tapansa?
        Oikeus ei tule välttämättä salaman kautta.
        Mutta korkeimman oikeuden eteen joutuu jokainen.
        Ja siellä on oikea vaaka joka punnitsee oikein ja Tuomari joka antaa oikean tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko parantaa silloin tapansa?
        Oikeus ei tule välttämättä salaman kautta.
        Mutta korkeimman oikeuden eteen joutuu jokainen.
        Ja siellä on oikea vaaka joka punnitsee oikein ja Tuomari joka antaa oikean tuomion.

Kiusaus kiusata persuja on niin suuri, että otan riskin.

Jos kristittyjen Tuomari ei minua hyväksy, Allah avaa paratiisinsa portit.
        Siellä odottaa minua neitsyet, vähäpukeisina ja tussu märkänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kuitenkin nyt erotettu kristuksesta ja kaikki armo on poissa susta. Mä en tunne sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä se perimmäinen tarkoitus tuli esille.
        Siinä on sinun arvopohjasi
        "Kiusaus kiusata persuja on niin suuri, että otan riskin."
        Itse kerroit ja todistit itseäsi vastaan.

Kristittyjen Tuomari on ainoa Tuomari, jolla on Tuomiovalta.
        Kukaan ei pääse häneltä pakoon, eikä kukaan voi hänen tuomioltaan pelastaa.
        Voit uskotella itsellesi mitä tahdot, mutta totuus on totuus ja se pysyy.

• Anonyymi

Kyllä on ihan päättömiä keskusteluja persupalstalla. Yks kopiopersu toistaa itseään, kiistellään uskonnoista, ollaan trumppiaisia, putinilaisia, uskonnonpuolustajia, ateisteja ja ties mitä. Onks tässä enää mitään järkeä???

• Anonyymi

Se on sun vika. Ite kerjäät ongelmia kokoajan etkä opi tavoille millän. Kuinka monta viatonta luonnonkappaletta aijot tänään kiduttaa. Mulla on pihapuussa pari oravaa. Voisin tiputtaa ne ilmakolla. (Näin meidän kesken vaan)

• Anonyymi

Yks kirjoitti, että persulle kelpaa naiseksi yliajettu orava, vittu mä nauroin:D:DD.

• Anonyymi

Sä oot ihan sekasin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      301
      11652
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5952
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4389
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4269
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3611
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3608
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3135
    Aihe