Paljo te kaikki alle 18v kyykkäätte?

poikaa

Eli paljo te kaikki alaikäset kyykkäätte ja kertokaa sit myös teidän ikä. Voitte te aikusetki kertoo!

24

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaa myös teidän pituus ja paino.

    • Anonyymi

      195 kg ennätys. Paino 97, pituus 187. Nyt menee enää 110 kg. Maksimin haku ei enää ole päätarkoitus kun ikää 54 vuotta.

      • juu👍


      • Anonyymi

        Eli ennätys tehty hormooneilla.
        Muuten ei selity noin kova tulos romahdus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ennätys tehty hormooneilla.
        Muuten ei selity noin kova tulos romahdus.

        Tai sitten hän teki tuon ennätyksen nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ennätys tehty hormooneilla.
        Muuten ei selity noin kova tulos romahdus.

        Ennätys tehty 15 vuotta sitten puhtain keinoin. Nyt vanhempana ei uskalla kokeilla isompia painoja ettei selkä pamahda. Nyt teen pidempiä sarjoja pienemmillä painoilla mahdollisimman puhtaalla tekniikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennätys tehty 15 vuotta sitten puhtain keinoin. Nyt vanhempana ei uskalla kokeilla isompia painoja ettei selkä pamahda. Nyt teen pidempiä sarjoja pienemmillä painoilla mahdollisimman puhtaalla tekniikalla.

        Juu oma ennätykseni on nyt tähän mennessä 100kg ja oon 16v 171cm ja 62kg. Ensi kerralla sitten pistän taas lisää painoa ja katson että nouseeko👍


    • Anonyymi

      Haluaisin muistuttaa siitä että etenkin te nuoret jannut jotka olette innostunee salilla käyntiin ja rupeatte miettimään niitä maksimirautoja niin tarkastakaa ja valvokaa että se tekniikka on hyvä, se ei ole turhaa huutelua että paikat menee rikki ja ne voi mennä yks kaks yllättäen ilman mitään oireilua ja varoitusta.
      Sikäli vain huolissani sillä en ole nähnyt salilla kovin montaa jannua jolla olisi tekniikka kunnossa kyykätessä, penkatessa tai mavessa.
      Hemmetin hyvä että liikutte, harrastatte ja treenaatte.

      • Itelläni on jo ainaki sen verran kokemusta salilla käymisestä että oon opetellut nuo tekniikat kuntoon ja ei ainoastaan omasta mielestä ole tekniikat hallussa. Että itselläni ei mitään vaaraa ole paikkojen rikki menemisestä.


      • Anonyymi
        poikaa kirjoitti:

        Itelläni on jo ainaki sen verran kokemusta salilla käymisestä että oon opetellut nuo tekniikat kuntoon ja ei ainoastaan omasta mielestä ole tekniikat hallussa. Että itselläni ei mitään vaaraa ole paikkojen rikki menemisestä.

        Hormoonien käyttöä ei kannata edes kokeilla.
        Muuten käy samoin kuin tuolla aiemmin kommentoinut 195kg kyykkääjä.
        Tulosta tulee vain lääkkeillä ja ne kun lopettaa tuloskunto romahtaa.
        Jos joskus on saanut 195kg niin silloin 110kg on ihan paperia. Kyseisillä painoilla on järjetön voima vaatimus ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hormoonien käyttöä ei kannata edes kokeilla.
        Muuten käy samoin kuin tuolla aiemmin kommentoinut 195kg kyykkääjä.
        Tulosta tulee vain lääkkeillä ja ne kun lopettaa tuloskunto romahtaa.
        Jos joskus on saanut 195kg niin silloin 110kg on ihan paperia. Kyseisillä painoilla on järjetön voima vaatimus ero.

        Etkö lukenut kommenttiani aiemmin että tulos on tehty puhtain keinoin? Veikkaan että itselläsi ei ole kokemusta juuri lainkaan tai todella vähän kyykkäämisestä. Mikä on oma ennätyksesi? Ennätykseni oli tehty jo kauan aikaa sitten. Jouduin lopettamaan kyykkäämisen lähes kokonaan selkäongelmien vuoksi. Vasta viime aikoina olen ottanut sen uudestaan ohjelmaan. Ei kannata laukoa olettamuksia hormoonien käytöstä olettamuksen perusteella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut kommenttiani aiemmin että tulos on tehty puhtain keinoin? Veikkaan että itselläsi ei ole kokemusta juuri lainkaan tai todella vähän kyykkäämisestä. Mikä on oma ennätyksesi? Ennätykseni oli tehty jo kauan aikaa sitten. Jouduin lopettamaan kyykkäämisen lähes kokonaan selkäongelmien vuoksi. Vasta viime aikoina olen ottanut sen uudestaan ohjelmaan. Ei kannata laukoa olettamuksia hormoonien käytöstä olettamuksen perusteella!

        Älä nyt suutu, taisi asia osua aika lähelle totuutta.
        Selkä ongelmat usein kyykyssä johtuvat liian suurista painoista. Ja hormooneja käyttävät tekevät suuremmilla kuormilla kuin mitä kehon tuki kestää.
        Liian paljon, liian nopeasti=selkä ongelma.
        Se että et enään käytä osoittaa että olet oppinut läksysi.
        Itse olen harrastanut painonnostoa ja painia monia vuosia ja ikinä ei ole tullut loukkaantumisia. Pikku kolhuja kyllä, mutta ikinä ei ole estänyt treeniä.
        Junnuna kävin kisoissa mutta se vei aikaa niin paljon että myöhemmin piti lopettaa kun perhettä tuli. Mutta lajeja olen harrastanut kokoajan vaikka muksuja siunaantunnut 6.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu, taisi asia osua aika lähelle totuutta.
        Selkä ongelmat usein kyykyssä johtuvat liian suurista painoista. Ja hormooneja käyttävät tekevät suuremmilla kuormilla kuin mitä kehon tuki kestää.
        Liian paljon, liian nopeasti=selkä ongelma.
        Se että et enään käytä osoittaa että olet oppinut läksysi.
        Itse olen harrastanut painonnostoa ja painia monia vuosia ja ikinä ei ole tullut loukkaantumisia. Pikku kolhuja kyllä, mutta ikinä ei ole estänyt treeniä.
        Junnuna kävin kisoissa mutta se vei aikaa niin paljon että myöhemmin piti lopettaa kun perhettä tuli. Mutta lajeja olen harrastanut kokoajan vaikka muksuja siunaantunnut 6.

        Niin, se sun kyykkäystulos, pituus ja paino mitä aloittaja kyseli? Mites sun hormooneiden käyttö? Aika tuttua painonnostopiireissä nimittäin. Itse en ole koskaan kilpaillut voimanostossa joten ei ole ollut mitään motiivia laittomiin keinoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu, taisi asia osua aika lähelle totuutta.
        Selkä ongelmat usein kyykyssä johtuvat liian suurista painoista. Ja hormooneja käyttävät tekevät suuremmilla kuormilla kuin mitä kehon tuki kestää.
        Liian paljon, liian nopeasti=selkä ongelma.
        Se että et enään käytä osoittaa että olet oppinut läksysi.
        Itse olen harrastanut painonnostoa ja painia monia vuosia ja ikinä ei ole tullut loukkaantumisia. Pikku kolhuja kyllä, mutta ikinä ei ole estänyt treeniä.
        Junnuna kävin kisoissa mutta se vei aikaa niin paljon että myöhemmin piti lopettaa kun perhettä tuli. Mutta lajeja olen harrastanut kokoajan vaikka muksuja siunaantunnut 6.

        Selän voi paskoa muuallakin kuin salilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selän voi paskoa muuallakin kuin salilla...

        Todistettavasti olen kyykännyt n. 10 vuotta sitten enemmän kuin sinä. Ellet sitten ollut kisan voittaja, mutta sitten sinun pitäisi nostaa enemmän kuin 195kg.
        Pahimmat hormoonien käyttäjät ovat juurikin harrastelijat. Aina voi spekuloida miten selkä meni rikki, mutta jos olet käyttänyt doupingin aineita niin voima kasvaa eikä kroppa kestä.
        Sieltä se vaurio saa alkunsa ja sitten ei vaadita kuin pikku nosto väärässä kulmassa ja selkä pettää.
        Itselläni ei ole näin käynnyt vaan tuloskehitys ollut tasaista ja lapsia tullut siihen tahtiin että lääkitys ei olisi edes mahdollista.
        Mutta hyvä asia on ettet enään ole sortunut doupingin käyttöön. Nostat vähemmän mutta pysyypähän paikat ehjänä, ehkä selkä vamma opetti että nopein tie ei ole sittenkään se paras tie.
        Uskoisin että soimaat itseäsi usein tuosta tyhmästä doupingin käytöstä. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistettavasti olen kyykännyt n. 10 vuotta sitten enemmän kuin sinä. Ellet sitten ollut kisan voittaja, mutta sitten sinun pitäisi nostaa enemmän kuin 195kg.
        Pahimmat hormoonien käyttäjät ovat juurikin harrastelijat. Aina voi spekuloida miten selkä meni rikki, mutta jos olet käyttänyt doupingin aineita niin voima kasvaa eikä kroppa kestä.
        Sieltä se vaurio saa alkunsa ja sitten ei vaadita kuin pikku nosto väärässä kulmassa ja selkä pettää.
        Itselläni ei ole näin käynnyt vaan tuloskehitys ollut tasaista ja lapsia tullut siihen tahtiin että lääkitys ei olisi edes mahdollista.
        Mutta hyvä asia on ettet enään ole sortunut doupingin käyttöön. Nostat vähemmän mutta pysyypähän paikat ehjänä, ehkä selkä vamma opetti että nopein tie ei ole sittenkään se paras tie.
        Uskoisin että soimaat itseäsi usein tuosta tyhmästä doupingin käytöstä. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

        Lopeta hei äkkiä lisälapsien tekeminen! Kusipäisyysgeenisi ei soisi enää lisääntyvän enempää. Sisälukutaitosi taitaa olla myös aika huono :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistettavasti olen kyykännyt n. 10 vuotta sitten enemmän kuin sinä. Ellet sitten ollut kisan voittaja, mutta sitten sinun pitäisi nostaa enemmän kuin 195kg.
        Pahimmat hormoonien käyttäjät ovat juurikin harrastelijat. Aina voi spekuloida miten selkä meni rikki, mutta jos olet käyttänyt doupingin aineita niin voima kasvaa eikä kroppa kestä.
        Sieltä se vaurio saa alkunsa ja sitten ei vaadita kuin pikku nosto väärässä kulmassa ja selkä pettää.
        Itselläni ei ole näin käynnyt vaan tuloskehitys ollut tasaista ja lapsia tullut siihen tahtiin että lääkitys ei olisi edes mahdollista.
        Mutta hyvä asia on ettet enään ole sortunut doupingin käyttöön. Nostat vähemmän mutta pysyypähän paikat ehjänä, ehkä selkä vamma opetti että nopein tie ei ole sittenkään se paras tie.
        Uskoisin että soimaat itseäsi usein tuosta tyhmästä doupingin käytöstä. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

        195kg kyykyssä ei ole mikään ihmetemppu mikä vaatisi roinaa/horkkaa.
        kyllä sen saa jos tekee töitä ja on sopivat mittasuhteet hommaan.
        Itsellä oli 5 vuoden salitreenin jälkeen 180kg ennätyskyykky enkä nähnyt että olisin mitenkään lahjakas tai voimakas hommassa. elopaino oli kutakuinkin 80kg.
        Mave ja kyykky x2 kertaa omapaino pitäisi olla saavutettavissahelposti kaikilla jotka vähänkin määrätietoisesti yrittää treenaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        195kg kyykyssä ei ole mikään ihmetemppu mikä vaatisi roinaa/horkkaa.
        kyllä sen saa jos tekee töitä ja on sopivat mittasuhteet hommaan.
        Itsellä oli 5 vuoden salitreenin jälkeen 180kg ennätyskyykky enkä nähnyt että olisin mitenkään lahjakas tai voimakas hommassa. elopaino oli kutakuinkin 80kg.
        Mave ja kyykky x2 kertaa omapaino pitäisi olla saavutettavissahelposti kaikilla jotka vähänkin määrätietoisesti yrittää treenaa.

        Täsmälleen samaa mieltä. Se 195 kg mulla teetätti paljon töitä eikä tullut helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä. Se 195 kg mulla teetätti paljon töitä eikä tullut helpolla.

        No ne teidän kyykyt nyt voi olla mitä niiauksia tahansa. Ei pidä tulla kehumaan jos ei ole käynyt kisoissa missä tuomarit hyväksyy noston.
        Se että koet jonkun kusipääksi kertoo enemmän oman pääsi sisällöstä...
        Mutta tuollainen käytös ei ole yllättävää kun on käyttänyt hormooneita. Pysyviä vaurioita tulee.
        Todennäköisesti myös oma jälkikasvusi joutuu maksamaan hölmöilystäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne teidän kyykyt nyt voi olla mitä niiauksia tahansa. Ei pidä tulla kehumaan jos ei ole käynyt kisoissa missä tuomarit hyväksyy noston.
        Se että koet jonkun kusipääksi kertoo enemmän oman pääsi sisällöstä...
        Mutta tuollainen käytös ei ole yllättävää kun on käyttänyt hormooneita. Pysyviä vaurioita tulee.
        Todennäköisesti myös oma jälkikasvusi joutuu maksamaan hölmöilystäsi.

        Olen kyykkinyt 250 kg. Perse viisti maata. Paikalla oli 5 virallista tuomaria todistamassa. Mitään en oo ottanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyykkinyt 250 kg. Perse viisti maata. Paikalla oli 5 virallista tuomaria todistamassa. Mitään en oo ottanu.

        Mikä tilanne?
        Kun kisoissa ei ole 5 tuomaria tarkastamassa nostoa.
        Niin miksi sitten niin monta tuomaria katsoi nostoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tilanne?
        Kun kisoissa ei ole 5 tuomaria tarkastamassa nostoa.
        Niin miksi sitten niin monta tuomaria katsoi nostoa?

        Ei kun ne olikin juomareita. Anteeksi kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ne olikin juomareita. Anteeksi kirjoitusvirhe.

        Et saa anteeksi.
        Nyt sun täytyy pyytää kunnolla anteeksi.
        Tuo ei riitä alkuunkaan.
        Anele sitä. Polvillasi.
        Saat näyttää kuinka pyydät anteeksi oikein kunnolla. Suu ammollaan.


    • Kyykkä on karjalainen perinnepeli. Sukua mölökylle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe