Naisten käytös baarissa ihmetyttää

Olin perjantaina vaihteeksi baarissa. Suurimman osan ajasta tanssilattialla joraamassa ja kuuntelemassa bändiä.

Loppuillasta eli aamuyöstä eteeni ilmestyi nainen, joka näytti peukaloa alaspäin edessäni ja kun teeskentelin, etten huomaa, kiersi hän vielä uudestaan eteeni näyttämään peukaloa alaspäin.

Ignoorasin hänet totaalisesti, mutta näin jälkeenpäin harmittaa, että miksi en kysynyt häneltä, että mikä mättää.

En keksinyt oikein muuta selitystä käytökselle, että hän oli pettynyt, koska en huomioinut häntä mitenkään, joka taas johtui hänen reippaasta ylipainostaan, vaikka olikin minua varmaankin yli kymmenen vuotta nuorempi.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun naiset näyttävät suuttuvan, kun en huomioi heitä. Ymmärtäisin asian jotenkin, jos he tulisivat jututtamaan minua ja olisin jotenkin tyly tai epäkohtelias.

10

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...ja tätä jäit nyt miettimään?
      Itse naisena olen saanut kokea todella sikamaista käytöstä miesten taholta, kun en ole osoittanut huomiota kännisiin örinöihin ja torjunut rasvaiset käpälöinnit tehokkaasti.
      En kuitenkaan jää näitä miettimään. Miksi pitäisi? Jos joku käyttäytyy ala-arvoisesti on se hänen oma ongelmansa. Nielkööt seuraukset.

      • Jos voisin, pyytäisin anteeksi sikamaisesti käyttäytyvien miesten puolesta ja lähettäisin heidät käytöskurssille.


      • Joo, tässähän on erona se, että hän ei edes yrittänyt jutella kanssani, että olisin häntä jotenkin torjunut, mistä olisi tullut sitten moinen reaktio. Lähden kyllä lähes poikkeuksetta tanssimaan jos joku pyytää.

        Asia vain jäi mietityttämään, että ottavatko miehet yleensä kontaktia kaikkiin naisiin esim tanssilattialla ja minä vain olen omissa maailmoissani?

        Monesti käy myös niin, että eteeni tuleejoku nainen tanssimaan (selin minuun päin) luokkaa 10 cm päähän minun vartalosta. En oikein silloinkaan tiedä pitäisikö minun koskea häneen vai onko hän huomannut, että en käpälöi naisia lattialla, kuten muut miehet ja pitää minua isoa miestä ikään kuin suojakilpenä.


    • Baareissa naiset lienevät eriasteisesti kemiallisti eri tilassa kuten miehetkin. Kemiallinen muutos aiheuttaa helpomman suuttumisen ja samalla estojen madaltumisen. Henkilö ei selvinpäin joskus edes itse tajua, mitä tuli tehtyä ja miksi.

      Käytössääntömme ovat muotoutuneet enemmän selvinpäin. Ne ovat kuin kieli, joita ymmärretään, koska ne ovat vakiintuneet yhtäläisiksi. Niiden perusteella emme pysty arviomaan, mitä joku baarikäyttäytymisellään on pyrkinyt ilmaisemaan. On kuin puhuisi vierasta kieltä. Se kuitenkin lienee ilmeistä, että hän on ollut suuttunut ja turhautunut.

      Ehkä hän toivoi kanssasi romanssia tai yhden illan juttua. Jos näin, niin toivotaan, että hän löytää toisaalla.

      Olen muuten sitä mieltä, että tytöt ovat yleensä herttaisia, yhtä lailla pulskat. Tuossahan rivien välissä annoit ilmi, että suhtaudut pulskuuteen kielteisesti. On mahdollista, että se näkyi jonkinlaisena aversiona tai ylimielisyytenä.

      Jos arveluni ovat likikään oikeat, empatiani taipuu kyllä pulskan tytön puolelle. Ehkä hän olisi ollut valmis jopa antamaan sinulle suloista ja hellää vittuaan, kaikkein kauneintaan.

      • Hyvää pohdintaa kiitos.

        Ehkä tosiaan hän piti minua ylimielisenä p*skana, koska en ottanut mitään kontaktia. Itse en tosiaan syty seksuaalisesti ylipainoisesta ihmisistä. Mietin, että ajatteliko hän nuoren ikänsä kompensoivan ylipainonsa ja siksi pettyi.

        Toisaalta minulla on muutenkin vaikeuksia tulkita naisia, niin voisi ihan hyvin avata suunsa.


    • Anonyymi

      Hän olisi varmaan halunnut kieltäytyä aloitteestasi. Kun et aloitetta tehnytkään, niin häneltä meni mahdollisuus pönkittää itsetuntoaan kieltäytymällä siitä. Tästä hän sitten suuttui sinulle.

    • Anonyymi

      Miehen ei pidä nuolla naista tai osoittaa mitään erityistä kohteliaisuutta ko. olentoa kohtaan. MIksi? Sitten miehiä mollitaan vaikka miten. Minua inhotti kun vuosia sitten yksi akka tanssiessa koppasi haarovälistä otetta, mutta ei saanut "kunnolla". Onneksi sai mennä menojaan, hyi´!

    • Anonyymi

      Normisettiä.

      Naiset loukkantuvat, jos heidät jättää huomiotta ja ei lähesty.

      Naiset loukkaantuvat jos heitä lähestyy.

      No ei siinä, näillä mennään.

      • Anonyymi

        Ihmettelette vielä tekstisi perusteella, miksi naiset ei lähesty sinua.


    • Anonyymi

      Aika hyvä kuva tuolla isolla tummalla takaa päin otettuna. Näyttää hyvältä, noin takaapäin. Etupuoli on sitten ilmeisimmin heikompi. Tai hei, nythän mä hokasin, toi alottaja kuvallaan onkin miehiin päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe