Lähde Iltalehti.fi https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/d339c9d8-9a87-4556-993f-ba3854a4eb8a
Tänää aihetta käsiteltiin myös aamulla Yle 1 (jälkihiki) jossa kerrottiin jotain siihen suuntaan, että Qatar näyttäisi ostaneen puolesta puhujan parhaasta päästä ja ihmeteltiin miksi Litmanen sortui tuohon kyseenalaiseen asiaan ja puolustaa sellaista maata jossa on hiukan ongelmia. Ymmärrän asian niin, että F.I.F.A tarvitsee lisää miljoonia korruptiorahaa johtajilleen ja jos sitä on saatavana, niin se otetaan, asia saattaisi olla ajankohtainen muualla liitoissa ja meilläkin ehkä???
Litmanen ja narri
Anonyymi
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Viroon veronsa maksava Litti ei ajattele muuta kuin rahaa. YLE:n olisi parasta olla kutsumatta häntä kommentoijaksi seuraavissa arvokisoissa.
- Anonyymi
No eiköhän tuossa ole jonkinverran perääkin.
Eihän tuolla Venäjällä ja Kiinassakin ole ihan samanlaisia ongelmia.
Käynnissäolevat yleisurheilukisatkin näytetään saavan vietyä läpi, joten eiköhän nuo potkupallokisatkin mene samoilla lämmöillä.
Pikkasen turhaa jeesustelua, kisat tullaan järjestämään valitussa maassa ja pulinat pois. Varmasti löydetään paras joukkue, ja siellä pelataan missä on sovittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219