Ei ole naisista isompien autojen rattiin

Anonyymi

14

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärtääkseni pakuria ajoi vain yksi nainen, ei kaikki maailman naiset. Korjaa toki jos olen väärässä. 😊

• Anonyymi

Kaikki naiset on samanlaisia

• Anonyymi
    • Älä höpötä, naisia on rekkakuskeina yllin kyllin. Ajaa vaikka minkälaista yhdistelmää ja konetta. :)

Minusta on tyhmää aliarvioida jotakin sukupuolta siksi, että joka ikinen kyseisen sukupuolen yksilö ei osaa jotakin hommaa...Halojaa taas siellä pääkopassa hei!!! :)

Autolla ajaminen on maaliman helpointa hommaa...oikeesti.

• On niitä aloittajallakin varmaan monenmoisia puutteita taidoissa, missä jotkut muut miehet ja naiset on paljon parempia ja osaa tuosta vaan. :)

• Anonyymi

Autolla ajaminen nyt ei mitään älyä vaadi.

• Anonyymi

Kyllä vaaditaan. Siksi naiset eivät osakaan ajaa kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaaditaan. Siksi naiset eivät osakaan ajaa kunnolla

No ilmankos minä ajan niin hyvin, kun olen hyvin älykäs nainen.

• Anonyymi

Aloittajalla itsellään ei ole edes ajokorttia. Tai ehkä joku kälynen AB-kortti voi löytyä.

• Tottahan se on, ettei naisella äly riitä. Miehen äly on pidempi...noin kymmenkunta senttiä tai niillä main....

• Anonyymi

😃 👍

• Anonyymi

"Ei ole naisista isompien autojen rattiin"

Surkuhupaisaa, mutt juuri se isompi ja tervallisempi auto pelasti minut vielä pahemmilta loukaantumiselta sekä se; ett osasin hallita autoani törmäystilanteessa, vaikka kaikin voimin sitä sainkin tehdä.
      Ei siinä autoni "tehosteet" ja muut hienoudet oikein auttaneet; kun etuoikeutella tiellä ajaessani, mies kuljettaja ajoi suoraan rampilta tullessaan päälleni, auto meni lunastus kuntoon ja minä pitkälle sairauslomalle.

Mulla on kuorma-auto kortti ja oikeus ajaa ammattimaisesti, moottoripyörää saan myös ajaa. Lentolupakirjasta joskus nuorena haaveilin... mutt haaveet loppuivat siihen kun pääsin kuumailmapalloon matkustajaksi. Tuollaista keskisuurta paattia saan ajaa, Trafin hyväksymillä sisävesi kipparin papereilla... merelläkin.
      Ihminen oppii (nainenkin) jos halua riittää ja aikaa harjoitella... kukaan ei ole seppä syntyessään!

Käsi ei oikein vieläkään ole kunnolla parantunut ja sitä mä kuntoutan itse päivittäin, muutaman kilon käsipunteilla, toisinaan kahvakuulalla sekä "kuminauhalla".
      Kaikkein raskaimmilta töiltä olen koittanut vielä vähän vältellä, jos mahdollista.

Terveisiä vaan aloitajan kaltaisille sovinisteille!
      ex.........

• Itse en kyllä haluaisi ajaa mitään ylisuurta tila-autoa. Kaupunkiajossa ja ruhkaisella parkkipaikalla siitä on enemmän vaivaa, kuin hyötyä. Sellaisen kanssa olisi hankalaa lähteä pikaiselle kauppareissulle. Ahdas ja ruuhkainen parkkipaikka olisi painajainen.
      Mielummin pieni ja näppärä, kuin suuri ja kömpelö.

• Anonyymi

Apropoo, kiihdytysajaja Anita Mäkelä (58) voitti jo kuudennen euroopan mestaruutensa. 👍 Hänen nopeusennätyksensä on 510 km/h.
      Melkoista haipakkaa, sano.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3570
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3151
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      2887
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2768
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2688
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2560
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2200
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2065
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      1965
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1749
    Aihe