Teki mieli ottaa sua kädestä kiinni

Anonyymi

Että kun teki mieli tänään ottaa sua kädestä kiinni kun vierekkäin käveltiin..

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä käveltiin melkein olisin myös ottanut miehen kädest....

    • Anonyymi

      Sama tunne, vaikkakin lyhyt matka, portaat matkan varrella ja oviakin välissä, joten ei olisi pitkään päässyt siitä nauttimaan. Puhumattakaan siitä, jos olisimme tulleet käsi kädessä nähdyiksi! ;D

      • Anonyymi

        Ois se silti ollut sen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois se silti ollut sen arvoista.

        Niin olisi. Mitähän olisi tapahtunut jos vaan olisit kokeillut? Meillä oli siinä edellä taas sitä vanhaa kemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi. Mitähän olisi tapahtunut jos vaan olisit kokeillut? Meillä oli siinä edellä taas sitä vanhaa kemiaa.

        Sanopa muuta. Se kemia on jotain ihan käsittämätöntä, joka tuottaa mulle suurta mielihyvää aina kun hän on läsnä. Se edeltävä juttu oli omassa tapauksessani kahdestaan juttelua saman pöydän ääressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Se kemia on jotain ihan käsittämätöntä, joka tuottaa mulle suurta mielihyvää aina kun hän on läsnä. Se edeltävä juttu oli omassa tapauksessani kahdestaan juttelua saman pöydän ääressä.

        Niin minullakin, lounaalla 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullakin, lounaalla 😊

        Sama. Ja täällä sitä kärvistellään, kun enempää ei uskalla kasvotusten sanoa tai tehdä. Epäsuoria signaaleja yhdessäolon tarpeesta sinkoilee kyllä puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ja täällä sitä kärvistellään, kun enempää ei uskalla kasvotusten sanoa tai tehdä. Epäsuoria signaaleja yhdessäolon tarpeesta sinkoilee kyllä puolin ja toisin.

        Se on vaikeaa, haluaa vaan nauttia siitä kemiasta ja niistä aavistuksen liian pitkistä katseista ja vetovoimasta, lähes hillittömästä tarpeesta vaan koskea. Kun ei tiedä oikein sitäkään mihin se eteneminen voisi johtaa. Miten ajattelit jatkossa toimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaikeaa, haluaa vaan nauttia siitä kemiasta ja niistä aavistuksen liian pitkistä katseista ja vetovoimasta, lähes hillittömästä tarpeesta vaan koskea. Kun ei tiedä oikein sitäkään mihin se eteneminen voisi johtaa. Miten ajattelit jatkossa toimia?

        Eilen iski väsy, varmaan sinullekin kun et vastannut. Jäin miettimään, olisimmeko me voineet olla samalla lounaalla? Tiedän että et ole aamuihminen kuten en minäkään. Voitko kertoa jotain tärppejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen iski väsy, varmaan sinullekin kun et vastannut. Jäin miettimään, olisimmeko me voineet olla samalla lounaalla? Tiedän että et ole aamuihminen kuten en minäkään. Voitko kertoa jotain tärppejä?

        Täällä menee keskustelijat ihan sekaisin. Sen voin sanoa, että tänään ihan sama tilanne kuin eilen. Lounaan jälkeen olisi voitu kävellä käsi kädessä ne portaat, eikä kukaan olisi nähnyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen iski väsy, varmaan sinullekin kun et vastannut. Jäin miettimään, olisimmeko me voineet olla samalla lounaalla? Tiedän että et ole aamuihminen kuten en minäkään. Voitko kertoa jotain tärppejä?

        No joo, en ole aamu ihminen. Sen voin kertoa että sinusta on tullut minulle läheisin ihminen viime vuosien aikana. Vaikka viime aikoina välit ovatkin hieman viilentynyt, niin silti ihastun sinuun koko ajan enemmän mitä enemmän sinuun tutustun, vaikka sitä en näytäkään.
        Tilanne on todella hankala, ja näytät olevan onnellinen tahollasi. Kävi miten kävi tulevaisuudessa, niin sinulla on paikka sydämessäni, aina.
        Olen tällä hetkellä eniten huolissani siitä, että joudutaanko eri teille meistä riippumattomista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, en ole aamu ihminen. Sen voin kertoa että sinusta on tullut minulle läheisin ihminen viime vuosien aikana. Vaikka viime aikoina välit ovatkin hieman viilentynyt, niin silti ihastun sinuun koko ajan enemmän mitä enemmän sinuun tutustun, vaikka sitä en näytäkään.
        Tilanne on todella hankala, ja näytät olevan onnellinen tahollasi. Kävi miten kävi tulevaisuudessa, niin sinulla on paikka sydämessäni, aina.
        Olen tällä hetkellä eniten huolissani siitä, että joudutaanko eri teille meistä riippumattomista syistä.

        Sinäkin olet minulle tärkeä! Olemme täsmälleen samassa tilanteessa ja ajattelen että kummankin pitäisi olla tahoillaan onnellisia. Muistan myös sen vuosien takaisen keskustelumme siitä, missä rajat menee. Ja silti minä myös kaipaan joka päivä. Miksi ne välit viilentyi? Nythän me joudutaan etäälle toisistamme, mutta otathan yhteyttä? Toivoisin että voidaan välimatkasta huolimatta jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet minulle tärkeä! Olemme täsmälleen samassa tilanteessa ja ajattelen että kummankin pitäisi olla tahoillaan onnellisia. Muistan myös sen vuosien takaisen keskustelumme siitä, missä rajat menee. Ja silti minä myös kaipaan joka päivä. Miksi ne välit viilentyi? Nythän me joudutaan etäälle toisistamme, mutta otathan yhteyttä? Toivoisin että voidaan välimatkasta huolimatta jutella.

        Ehkä istut kuitenkin viereeni huomenna kun tulen? Siinä minulla on mukava olo ja tuntuu että sinäkin viivyt siinä mielellään.


    • Anonyymi

      Niin ja ihanalle miehelle oli aloitus. Eikä meillä onneksi ollut rappusia. Muutama ovi ja niitäkin herrasmies piti auki 😊

    • Anonyymi

      Se olisi ollut fiilistelyä parhaimmillaan 😉
      Kyllähän me joskus ennenkin, mutta ei käsikkäin.. Sekin oli mukavaa. Mistäköhän nuo olot tulee? Haluais vaan ottaa kädestä tai muutoin hipaista.

      • Anonyymi

        Sairaiden kanojen kotkotuksia, sitä ne olot on, kun on liian helppoa työ, niin ehtii kaikenlaista kotkotusta miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaiden kanojen kotkotuksia, sitä ne olot on, kun on liian helppoa työ, niin ehtii kaikenlaista kotkotusta miettimään.

        Antaa niiden kotkottaa ihan rauhassa, mitäpä me siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe