Ahdistaa kun on saanut selville sen tosiasian

Anonyymi

Että sellaiset yli 60-vuotiaatkin kurpat saa jatkuvasti panoseuraa kun niillekkiin riittää sellaisia nuoria komeita miehiä ihan jonoksi asti ja vaikka kummankin käden kaikille sormille jos ne niin haluaa. Käytännössä riittää että on nainen ja omistaa pillun niin seksiä on aina tarjolla yli omien tarpeiden. Itse taas ollut käytännössä koko vuoden ilman seksiä eikä sellasen saamisesta taida olla enää tietoakaan. Tavallinen tai ruma mies ei vaan saa seksiä enää nykyaikana ja näköjään se tosiasia on vaan pakko hyväksy vaikka se kirpasee ja pahasti.

SinkkuMies30v

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei rumat miehet saa rumilta naisilta edes.

    • Ottakaa uusi suunta ja vtut seksistä. Seksi on luusereille, nah.. 😜

    • Anonyymi

      Niinhän se nykyään menee, olen asiasta keskustellut eri ikäisten ja näköisten naisten kanssa ja jokaiselle tulee monenmoisia ehdotuksia. Jos heidät käännettäisiin miespuolisiksi niin ei olisi mitään saumaa, jollei tietty olisi rikas.

      Mutta eihän tuo tietenkään ole noiden naisten vika vaan epätoivoisten miesten jotka ovat valmiita laskemaan rimaansa alas. Koomistahan tuossa on että jotkut naisista vieläpä yrittävät kehua sillä että kykenevät tavaraansa antamaan nuoremmille miehille. Mikä ilmeisestikään ei ole mikään vaikea tehtävä.

    • Oletko itse yrittänyt näitä yli 60 vuotiaita?

    • No ei kannata aloittajan liikaa asiasta stressata, sillä sähän oot vielä nuori mies ja ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen löytämään. Sullakin on tossa iässä vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, niin ei todellakaan pidä kolmekymppisenä stressata noin paljoa siitä sinkkuna olemisesta.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne nuoruusvuodet ollu jo siinä 16-30-vuotiaana ja nyt jo kohta keski-ikä häämöttää. Monta kertaa jo pettynyt kun luullut että joku nainen olis kiinnostunut minusta mutta ei se asia sitten olekkaan ollut niin. Tavallaan olen jo luovuttanut.

        SinkkuMies30v


    • Anonyymi

      Femismin takia myös yhä harvempi mies saa enää pillua ja itse kuulun niihin miehiin. Se varmaan näkyy myös mun kirjoituksistani tällä palstalla.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Siis itse kuulun niihin jotka ei saa pillua ja se näkyy.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Omituiset miehet eivät koskaan historian kuluessa ole saaneet.Se ei ole mikään nykyajan ilmiö, vaan osa miehistä on aina jäänyt ilman.

        Biologisesti seksi on tarkoitettu lisääntymiseen ja siksi naisille on tarkoituksenmukaista kehittyä vastenmielisyys sellaisia miehiä kohtaan, joiden ei populaation hyvinvoinnin kannalta ole syytä päästä lisääntymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omituiset miehet eivät koskaan historian kuluessa ole saaneet.Se ei ole mikään nykyajan ilmiö, vaan osa miehistä on aina jäänyt ilman.

        Biologisesti seksi on tarkoitettu lisääntymiseen ja siksi naisille on tarkoituksenmukaista kehittyä vastenmielisyys sellaisia miehiä kohtaan, joiden ei populaation hyvinvoinnin kannalta ole syytä päästä lisääntymään.

        Niin ihan turhaan se naisasialuuseri ja muut palstan ätmit täällä viattomia naisia siitä syyllistävät, kun eipä se naisten vika ole, jos osa miehistä on niin vastenmielisiä, etteivät he heitä seksuaalisesti kiinnosta. Onhan se hyväkin asia, ettei se huonompi aines sitten pääse lisääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituiset miehet eivät koskaan historian kuluessa ole saaneet.Se ei ole mikään nykyajan ilmiö, vaan osa miehistä on aina jäänyt ilman.

        Biologisesti seksi on tarkoitettu lisääntymiseen ja siksi naisille on tarkoituksenmukaista kehittyä vastenmielisyys sellaisia miehiä kohtaan, joiden ei populaation hyvinvoinnin kannalta ole syytä päästä lisääntymään.

        Niin ja perinteisesti siivoaminen ja ruoanlaitto ovat naisen päätehtävät nykyäänkin, jos niitä ei hoida, niin heti tuli potkut ja -56000EUR palkka viikosta jonka teit töitä, heti tulee luottotietohäiriö jos nainen ei viikossa maksa tekemästään siivousvahingosta korvausta.


      • Sähän se itse oot sitä huonompaa ainesta, kun oot ihan itse tunnustanut itsesi joksikin ätmiksi. Tota samaa turhaa naisten solvaamista oot tällä palstalla muutenkin harrastanut jo vuosien ajan. Sulla varmaan otti se koville, kun en puolustanut tossa teidän incel-miesten naistensaantioikeuksia.

        Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, niin sun on ihan turha yrittää tehdä siitä mitään oletuksia, varsinkin kun ne sun oletuksesi näyttävät ihan väärin tässä muutenkin menevän. Mä vaan sanoin tossa asiat niin kun ne on, eikä se ollut edes mun ensiksi sanomani, kun joku toinen oli sen ehtinyt sanomaan jo ennen mua. Että ihan turhaan sä mulle täällä kiukuttelet sen oman naisettomuutesi takia. Vai pitäisikö teillä luuserimiehille olla joku ns. kiintiöpakko, jonka mukaan naiset pakotettaisiin synnyttämään teille niitä lapsia?

        Syyttäisitte vaan mieluummin ihan itseänne siitä, kun ette ole naista pystyneet saamaan. Parempi vaan muutenkin tollaisille sun kaltaisille luuserimiehille, kun keskittyisitte vaan niiden teidän incel-palstojen seuraamiseen.

        Mitä ikään tulee, niin en ole vielä lähelläkään mitään neljääkymmentä. Ja vaikka olisinkin, niin sitähän on neljäkymppisillä vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, kun siinähän se nuoruus vasta kunnolla alkaa ja muuttuu vaan koko ajan paremmaksi. Aina sitä neljäkymppiset miehet on paljon komeampia ja halutumpia naisten keskuudessa, kun jotkut parikymppiset finninaamaiset teinipojanklopit.


    • Anonyymi

      Olen lähes varma että feministeillä on salaliitto meitä ätmejä kohtaa että ovat puhuneet keskenään ettei saa missään nimessä antaa pillua jos joku mies vaikuttaa vähänkään ätmiltä. Vähän niinku koulussakin oli tyypillinen kiusaamisen muoto se että epäsuositut ja hieman hiljaisemmat tyypit suljetaan pihalle porukoista tai sitten aletaan ihan suoranaisesti nälvimään ja käydään käsiksi.

      KilttiMies89

      • Eipä kyllä ketkään normaalit miehet näe tässä yhteiskunnassa mitään ihmeen feministien salaliittoja, joita te ätmit aina joka paikassa olette näkemässä.

        Turha sun siitä on ketään naisia tai feministejä syyttää, jos toisilla miehillä ne sosiaaliset taidot ovat liian huonot naisen saamiseksi.


      • Anonyymi

        Ei siihen mitään salaliittoja tarvita. Poikkeavat miehet vain eivät yksinkertaisesti viehätä naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen mitään salaliittoja tarvita. Poikkeavat miehet vain eivät yksinkertaisesti viehätä naisia.

        Niin kyllä sitä aina tavalliset ja normaalit miehet onnistuvat naisia saamaan. Eri asia onkin sitten jotkut luuseriätmit, joita ei monin tavoin voi normaaleiksi sanoa.


    • Anonyymi

      Sisältä ruman ihmisen on varmasti vaikeaa tulla toimeen toisten ihmisten kanssa.

      Säkin olet katkera toisten saamisista. Nättiä..

      xL

      • Anonyymi

        Varmasti noin on. Lisäksi ihmettelen miten sen pillun saanti voi olla elämän ykkösasia. Panot kun unohtaa helposti eikä vuoden kuluttua muista tapahtumasta oikein mitään. Mitä jää siis käteen? Muistoissa vainko oot mut lauluja? Kannattaisiko elää itseään katsoen ja harrastaen muita asioita, tuolloin voi kohdata myös sen naisen jota aikaisemmin olisi niin kovin kaivannut.
        98 % naisen pinta-alasta on varmasti muuta mitä pillua, mihin sen lopun laittaisi jos vain pillua tekisi mieli:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      "Ei siihen mitään salaliittoja tarvita. Poikkeavat miehet vain eivät yksinkertaisesti viehätä naisia."
      Käsi sydämelle; viehättäiskö sinua poikkeavat naiset? Ja jos ei, niin miksi?
      Mieti sitten miksi te ette viehätä naisia.

      • Anonyymi

        Vaikka en aloittaja olekaan niin sanon silti että tavallinen nainen viehättää useinkin. Minä taas tavallisena miehenä en ilmeisesti viehätä juuri ketään naista. Tämä on ainakin määrällisesti suurin ongelma vaikka poikkeavien ihmisten ongelmatkin ovat tietysti vakavia ja harmillisia.


    • Anonyymi

      Tuollaiseen voi olla monta syytä: jos on varakas vanha rouva, joku miljonääri vaikka, eikä halua lahjoittaa perinnöstään senttiäkään kelvottomille perillisilleen, niin yrittää etsiä jonkun kunnollisen nuoren miehen jolle antaa rahansa.

      Joku varakas mummeli kertoi keskustellessani hänen kanssa, kadulla vaan sattumalta sanoi joskus: En jätä mitään varoistani jälkeäisille, tuhoan kaiken, tuhlaan ja lahjoitan, jäävät varattomiksi, minun päätöksestäni :D

    • Anonyymi

      Kuulemma yli 60 vuotiailla miehillä on kova kysyntä, kun miehet kuolevat nuorempina ja hyväkuntoisia elossa olevia iäkkäitä miehiä on huomattavasti vähemmän, kuin kurppanaisia.
      Tosin nämä yli 70 vuotiaat kurppanaiset eivät kelpuuta, kuin komeita ja terveitä miehiä kumppanikseen, vaikka ovat itse kuin Frankesteinin morsian.

    • Näin se on. Nuori mies , joka kutsuu vanhempaa naista kurpaksi, ei saa naista ollenkaan.

      Kurppako sinut on synnyttänyt?

      • Anonyymi

        Hahha no bviitsi edes sanoa mitä suunnitelmia on noniin pistoolien hankintoja epsanjasta on suunittelimissa, ei tietystikään mitään laittomia :D

        Perusajatus oli kuitenkin sanoa se että: Sitä saat mitä tilaat elämässäsi, yleensä, takautuvat ne pahat teot tavalla tai toisella, tuon olen todennut.

        Mehän emme tee mitään pahuuksia... emme ollenkaan, olemme kaikki kristinuskoon uskovia ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe