Etsin mikroyritykselle pakua hyvinkin täsmäkäyttöön. Pakun käytetään sekä kahden varaston välisiin kuljetuksiin, varastojen etäisyys alle 1km. Sekä roskakuljetuksiin sorttiasemmalle. Toimitilamme on hyvin pieni ja keräämme roskat (lavat, pahvit yms) pikkuhiljaa pakuun ja viemme sen täytyttyä sorttiasemmalle, jonne matkaa alle 10km. Kilometrejä tulee vuodessa muutama tuhat maksimissaan.
Paku seisoo tienposkessa ympäri vuoden eikä tolppaa ole. Budjetti on mahd. pieni. Käytännössä siis 2000 luvun alkupuolen, 200-400tkm ajettuja katselen.
Toiveissa tietysti mahd. luotettava peli ja sellainen, joka ei herkästi noissa olosuhteissa ruostu niin, että leimamies huomauttaa. Ajomukavuudella, kulutuksella, kiihtyvyydellä tai ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Takatila mieluusti iso, koska tosiaan täytetään pikkuhiljaa. Koukku pitää olla.
Esim. budjettiin menis paljon ajetut 2000 luvun alun Citron Jumper, VW transporter, Renault trafic, Opel Vivaro tarjolla. Ford Transitit oli jo vähän yli budjetin pääosin. Hiaceja kehutaan mutta ne on usein pieniä ja myös kalliita.
Eli onko suosituksia? Kiitos!!
Paku täsmäkäyttöön, hyvin vähälle ajolle
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974