Mieheni tunnusti eilen että on pettänyt minua n. 1 1/2 sitten entisen kolleegamme kanssa (on kuitenkin eri työpaikat vain yhteinen entinen työkaveri molemmille) Ei kadu kuulemma intohimoista pettämistään koska se oli ihanaa ja nyt kokee vielä puhdistaneensa omantuntonsa kun sai kerrottua asiasta.
Olen nyt hyvin hämmentynyt asiasta ja risteyksessä tunteideni kanssa. Minulla ja lapsellemme on oma koti johtuen aikaisemmasta erostamme, joka on tuoreempi kuin pettämis tapaus.
Eli siis rivienkin välistä voi lukea että huonosti on pyyhkinyt.
En osaa vain nyt päättää palaako lapseni kanssa omaan kotiin ja unohdan koko miehen vai onko jollakin vielä kadoksissa olevalla ratkaisulla kaikki pelastettavissa?
Hetken kestänyt suhde on siis päättynyt ja mies ei halua erota mutta ei myöskään kadu mitään.
Mies tunnusti
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Tajuat varmaan itsekin, että mies tulee pettämään sinua jatkossakin. Koska sinulla on asunto, eikä eroa tarvitse aloittaa ihan alusta, niin jätä mies.
Itse kadun syvästi sitä, että en jättänyt miestä heti, kun ensimmäisen kerran käry kävi. Olisin paljon ehjempi ihminen.- Anonyymi
Sama täällä. Hieman sama tilanne, paitsi päinvastoin. Mielestäni yksinkertaisesti kun toinen on ns kuvioissa, sinusta tulee helposti ns itsestäänselvyys. Eli olet aina siellä....
- Anonyymi
Jos mies ei kadu mitään, niin missä on rakkaus sinua kohtaan? Anteeksiantaja ei ole pettäjän mielestä minkään arvoinen.
- Anonyymi
No rakkautta ei teidän parisuhteessa kyllä ole ainakaan miehelläsi. Ihan kamala äijä.
- Anonyymi
Hölmö mies. Jos olisi kertonut ja katunut, olisi se sulatettavissa. Elämässä tulee virheitä. Virheitä pitää katua tai niinkuin tässä, miehesi ei tunnusta tehneesi virhettä eli helppo toistaa.
Vaikea juttu sinulle, lapsetkin. Sinun on päätettävä, eroatko vai unohdatko. Tuota ei kannata jäädä ajattelemaan liian pitkäksi aikaa. Voimia.- Anonyymi
Psykopaatit eivät kadu mitään. Kun yksi sivusuhde päättyy, etsitään pakkomielteisesti uusi. Lähes kuka vaan kelpaa.
- Anonyymi
Todella itsekäs tyyppi, etsi parempi.
- Anonyymi
Hahhah. Ei voi ku nauraa naisten jutuille. Etsi parempi. Samanlaisiin miehiin samat naiset haksahtaa uudestaan ja uudestaan, ei se vaihtamalla parane ennenkuin omassa pääkopassa laitetaan vaatimukset oikeaan tärkeysjärjestykseen kumppanin valinnassa.
- Anonyymi
Huåripukille kastraatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978