Mies tunnusti

Anonyymi

Mieheni tunnusti eilen että on pettänyt minua n. 1 1/2 sitten entisen kolleegamme kanssa (on kuitenkin eri työpaikat vain yhteinen entinen työkaveri molemmille) Ei kadu kuulemma intohimoista pettämistään koska se oli ihanaa ja nyt kokee vielä puhdistaneensa omantuntonsa kun sai kerrottua asiasta.
Olen nyt hyvin hämmentynyt asiasta ja risteyksessä tunteideni kanssa. Minulla ja lapsellemme on oma koti johtuen aikaisemmasta erostamme, joka on tuoreempi kuin pettämis tapaus.
Eli siis rivienkin välistä voi lukea että huonosti on pyyhkinyt.
En osaa vain nyt päättää palaako lapseni kanssa omaan kotiin ja unohdan koko miehen vai onko jollakin vielä kadoksissa olevalla ratkaisulla kaikki pelastettavissa?
Hetken kestänyt suhde on siis päättynyt ja mies ei halua erota mutta ei myöskään kadu mitään.

9

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tajuat varmaan itsekin, että mies tulee pettämään sinua jatkossakin. Koska sinulla on asunto, eikä eroa tarvitse aloittaa ihan alusta, niin jätä mies.

Itse kadun syvästi sitä, että en jättänyt miestä heti, kun ensimmäisen kerran käry kävi. Olisin paljon ehjempi ihminen.

• Anonyymi

Sama täällä. Hieman sama tilanne, paitsi päinvastoin. Mielestäni yksinkertaisesti kun toinen on ns kuvioissa, sinusta tulee helposti ns itsestäänselvyys. Eli olet aina siellä....

• Anonyymi

Jos mies ei kadu mitään, niin missä on rakkaus sinua kohtaan? Anteeksiantaja ei ole pettäjän mielestä minkään arvoinen.

• Anonyymi

No rakkautta ei teidän parisuhteessa kyllä ole ainakaan miehelläsi. Ihan kamala äijä.

• Anonyymi

Hölmö mies. Jos olisi kertonut ja katunut, olisi se sulatettavissa. Elämässä tulee virheitä. Virheitä pitää katua tai niinkuin tässä, miehesi ei tunnusta tehneesi virhettä eli helppo toistaa.
      Vaikea juttu sinulle, lapsetkin. Sinun on päätettävä, eroatko vai unohdatko. Tuota ei kannata jäädä ajattelemaan liian pitkäksi aikaa. Voimia.

• Anonyymi

Psykopaatit eivät kadu mitään. Kun yksi sivusuhde päättyy, etsitään pakkomielteisesti uusi. Lähes kuka vaan kelpaa.

• Anonyymi

Todella itsekäs tyyppi, etsi parempi.

• Anonyymi

Hahhah. Ei voi ku nauraa naisten jutuille. Etsi parempi. Samanlaisiin miehiin samat naiset haksahtaa uudestaan ja uudestaan, ei se vaihtamalla parane ennenkuin omassa pääkopassa laitetaan vaatimukset oikeaan tärkeysjärjestykseen kumppanin valinnassa.

• Anonyymi

Huåripukille kastraatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      48
      3507
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2802
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2454
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2177
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      431
      1747
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1227
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1123
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1059
    9. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      65
      1011
    10. 45
      978
    Aihe