Parta ei kasva vaikka ajan kerran viikossa. Ajan ja odotan viikon ja ajan taas ja ei kasva yhtään nopeampaan.
vittuku ei kasva
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Hugo Ferdinand Boss (8. heinäkuuta 1885 Metzingen, Württemberg, Saksa − 9. elokuuta 1948 Metzingen, Saksa) oli saksalainen räätäli ja vaatetehtailija.
Boss oli alun perin räätäli, joka omisti pienen kaupan Metzingenissä myyden miesten pukuja ja päällystakkeja. Vuonna 1931 Boss liittyi kansallissosialistiseen puolueeseen. Ennen toista maailmansotaa ja sen aikana hänen tehtaansa valmisti muun muassa SS-upseerien univormuja, SA:n ruskeita kauluspaitoja ja Hitlerjugendin partioasuja.
Boss käytti pakkotyövoimaa Puolasta ja Ranskasta, ja sodan jälkeen hänet tuomittiin Kolmannen valtakunnan kannattamisesta 80 000 markan sakkoihin. Myös hänen äänioikeutensa mitätöitiin.
Nykyään Hugo Boss on suosittu maailmanlaajuinen merkki, joka valmistaa vaatteiden lisäksi muun muassa kenkiä, hajuvesiä, kelloja ja silmälaseja.
- Wikipedia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927