https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006258145.html
"Ensitreffit alttarilla -Olli avautui lohduttomasta tilanteestaan.
Pariskunnan yhteinen taival ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, kun heti hääpäivän jälkeen Katjaa alkoi ahdistaa.
Ollilla sormus sormessa, Katjalla ei.., ihmetteli toinen."
Tässä se nähdään, ei kelpaa kurpalle Olli, joka on ihan komea mies.
Toisessa kuvassa nainen istuu lentokoneessa ja on täysin kurppaantunut, eikä edes huomioi Ollia.
Silmät kiinni olla möllöttää ja varmaan ajattelee niitä puhelimessa olevia tinder miehiä ja että täytyy tsekata tinderi, kun sinne varmaan on tullut uusia miehiä.
Siinä käy lopulta niin, että Olli saa pakit ja Katja pyyhältää kili pitkällä treffeille tinder miehen luo.
Huomaattekos toisessa kuvassa, että Olli vaan komistuu ja kurppa kurppaantuu.
t. Ruma mies
Nirso kurppa
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
ymmärrän kyllä katjaa niin ahdistuisin minäkin jos joutuis ollin vieressä olemaan niin katja tarvii miehen eikä mitään pitkä tukka olleja niin kärpänenkin on ihmisen näköinen olliin verrattuna
Vaikken sarjaa seuraa niin tulee jyllä vähän paha mieli Ollin puolesta. Miksi ne sarjan tekijät tuolla tavalla kiusaavat? puhaltaisivat pelin poikki, potkaisivat kylmän Katjan pihalle ja laittaisivat Ollille jonkun mukavan aasialaisneitokaisen uudeksi vaimoksi. Sen pituinen se, Katja voisi palata tinderin pariin etsimään itselleen sopivaa panoseuraa.
Tuollaisia Katjoja valitettavasti on vaikka millä mitoin. Itsekkäitä minä minä ihmisiä. Vapaan kasvatuksen tuloksia
Vaatia osataan, mutta onko takaisin annettavaa vastavuoroisesti
Olen itse nainen, enkä voisi itse käyttäytyä noin huonosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622