Nirso kurppa

Anonyymi

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006258145.html

"Ensitreffit alttarilla -Olli avautui lohduttomasta tilanteestaan.
Pariskunnan yhteinen taival ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, kun heti hääpäivän jälkeen Katjaa alkoi ahdistaa.
 Ollilla sormus sormessa, Katjalla ei.., ihmetteli toinen."

Tässä se nähdään, ei kelpaa kurpalle Olli, joka on ihan komea mies.
Toisessa kuvassa nainen istuu lentokoneessa ja on täysin kurppaantunut, eikä edes huomioi Ollia.
Silmät kiinni olla möllöttää ja varmaan ajattelee niitä puhelimessa olevia tinder miehiä ja että täytyy tsekata tinderi, kun sinne varmaan on tullut uusia miehiä.
Siinä käy lopulta niin, että Olli saa pakit ja Katja pyyhältää kili pitkällä treffeille tinder miehen luo.
Huomaattekos toisessa kuvassa, että Olli vaan komistuu ja kurppa kurppaantuu.

t. Ruma mies

3

156

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ymmärrän kyllä katjaa niin ahdistuisin minäkin jos joutuis ollin vieressä olemaan niin katja tarvii miehen eikä mitään pitkä tukka olleja niin kärpänenkin on ihmisen näköinen olliin verrattuna

• Vaikken sarjaa seuraa niin tulee jyllä vähän paha mieli Ollin puolesta. Miksi ne sarjan tekijät tuolla tavalla kiusaavat? puhaltaisivat pelin poikki, potkaisivat kylmän Katjan pihalle ja laittaisivat Ollille jonkun mukavan aasialaisneitokaisen uudeksi vaimoksi. Sen pituinen se, Katja voisi palata tinderin pariin etsimään itselleen sopivaa panoseuraa.

• Tuollaisia Katjoja valitettavasti on vaikka millä mitoin. Itsekkäitä minä minä ihmisiä. Vapaan kasvatuksen tuloksia
      Vaatia osataan, mutta onko takaisin annettavaa vastavuoroisesti
      Olen itse nainen, enkä voisi itse käyttäytyä noin huonosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      179
      1691
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      862
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      658
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      526
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    Aihe