https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006258145.html
"Ensitreffit alttarilla -Olli avautui lohduttomasta tilanteestaan.
Pariskunnan yhteinen taival ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, kun heti hääpäivän jälkeen Katjaa alkoi ahdistaa.
Ollilla sormus sormessa, Katjalla ei.., ihmetteli toinen."
Tässä se nähdään, ei kelpaa kurpalle Olli, joka on ihan komea mies.
Toisessa kuvassa nainen istuu lentokoneessa ja on täysin kurppaantunut, eikä edes huomioi Ollia.
Silmät kiinni olla möllöttää ja varmaan ajattelee niitä puhelimessa olevia tinder miehiä ja että täytyy tsekata tinderi, kun sinne varmaan on tullut uusia miehiä.
Siinä käy lopulta niin, että Olli saa pakit ja Katja pyyhältää kili pitkällä treffeille tinder miehen luo.
Huomaattekos toisessa kuvassa, että Olli vaan komistuu ja kurppa kurppaantuu.
t. Ruma mies
Nirso kurppa
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
ymmärrän kyllä katjaa niin ahdistuisin minäkin jos joutuis ollin vieressä olemaan niin katja tarvii miehen eikä mitään pitkä tukka olleja niin kärpänenkin on ihmisen näköinen olliin verrattuna
Vaikken sarjaa seuraa niin tulee jyllä vähän paha mieli Ollin puolesta. Miksi ne sarjan tekijät tuolla tavalla kiusaavat? puhaltaisivat pelin poikki, potkaisivat kylmän Katjan pihalle ja laittaisivat Ollille jonkun mukavan aasialaisneitokaisen uudeksi vaimoksi. Sen pituinen se, Katja voisi palata tinderin pariin etsimään itselleen sopivaa panoseuraa.
Tuollaisia Katjoja valitettavasti on vaikka millä mitoin. Itsekkäitä minä minä ihmisiä. Vapaan kasvatuksen tuloksia
Vaatia osataan, mutta onko takaisin annettavaa vastavuoroisesti
Olen itse nainen, enkä voisi itse käyttäytyä noin huonosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860