1500 metrillä juoksi oman ennätyksen, mutta jäi silti joukon viimeiseksi.
Finnin mielestä suoritus oli erinomainen. Itse en ymmärrä miksi se oli erinomainen.
Jos juoksee oman ennätyksen kisoissa ja on silti jumbona niin oma tulostaso täytyy olla silloin todella surkea.
Taas yksi surkimus tippui kuten kaikki muutkin tähän asti.
Hävettää kohta olla Suomalainen
Sara Kuivisto
11
1372
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se taso ollut tiedossa etukäteen, joten tippuminen ei ollut yllätys. Mutta oman ennätyksen teko on aina hyvä suoritus, ei sitä kannata katsomosta vähätellä.
Muuten, kisat olisivat aika köyhät, jos sinne pääsisivät vain rankingin kahdeksan parasta.
Terv. Liikkuva suomalainen - Anonyymi
Oman ennätyksen rikkominen riippuu täysin siitä millainen se oli ennen. siis sen erinomaisuus. Ja kun taso on kansallista keskitasoa niin on helppo rikkoakin enklkoja vähällä vaivalla.
- Anonyymi
Jos Kuivisto edustaa jonkun täällä kommentoivan mielestä kansallista keskitasoa, millainen lienee sitten se kovin taso? Hän kuitenkin on lajissaan kaksoiskansalaisuuden omaavaa Mäkeä lukuun ottamatta täysin omassa luokassaan suomessa.
Ryhtymättä tämän enempää naista puolustelemaan totean vain, että Kuivistolle osui Dohassa kovin mahdollinen alkuerävastus, muissa erissä hän olisi ajallaan mennyt suoraan jatkoon, urheilu on joskus ihmeellistä. - Anonyymi
Jep, nyt vaan kaikki joukolla enklkoja särkemään, se on NIIN helppoa...
- Anonyymi
Kuivisto oli umpisurkea molemmissa lajeissa kuten kaikki muutkin Suomalaiset. pthyi..ihan sama mikä on alkuerä..pthyi.,edustakoot påaska muuta maata. pthyi
- Anonyymi
Miksi kuivisto kehuu noin itseään? Kun on toisella matkalla 14 sekuntia jäljessä ja toisella 6 sekuntia! Turha aliarvioida muita juoksijoita.
nostan sara kuiviston erittäin korkealle mun suosikki näissä meneillään olevissa olympiakisoissa
- Anonyymi
Pärjää piirikunnallisissa. Mites Timanttiliiga?
- Anonyymi
Tykkäsin aiemmin mutta viimeisen puolen vuoden aikana kun on aukaissut suunsa niin eipä kiinnosta. Liikaa toisten vähättelyä, kuten esim. Tokiossa.
- Anonyymi
Ei taida olla suomen kieli hänen äidinkielensä että ehkä siksikin puhuu vähän heikosti?
- Anonyymi00010
No niin, nyt lähestyy pyöräilyssä kansallista kärkeä.
Saa vihakommentoijat taas tekemistä.
Sara on upea urheilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle132000Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981351Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31987En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell38879