Aika muodokas...
Muhku emäntä.
Kyllä tohon vois työmies tarpeensa tehdä pitkän päivän jälkeen.
:D
Iiris Suomela.
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa välillä keskittyisit siihen työhösi?
- Anonyymi
Jaa, että suvakkinaisiin veri vetää ääripersulla....
- Anonyymi
Piilo rasse, mutta leikkii suvakkia.
Sinun pitää lähtee sitä valloittamaan.
Oikein tollaset hedelmälliset imettäjän tissit. :D
Riittää ruokaa isommallekki lapsikatraalle. :D- Anonyymi
Siinä on persumiehellä tavoitetta koko loppuelämänsä ajaksi. Ei ole persulla mahdollisuuksia vihernaiseen, koska kapakkakaverit alkaisivat naljailemaan moisesta suvakista.
Tyhjennä kassisi vaikka kylpyhuoneen lattialle. Siihenhän matutkin joutuvat tyytymään, jotta eivät raiskauksen rikokseen syyllistyisi. Raiskaus on sallittu ainoastaan kantasuomalaiselle persulle.
En ilkeä jatkaa tämän edemmäksi tätä hupimielistä naljailuani persulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764