Ensimmäinen pusu

Muistatteko?

Mä en.

Muistan kyllä kun joskus ala-asteella tulin tietoiseksi siitä etten ole ikinä pussannut poikaa. Niinpä sitten moiskautin pusun jonkun poikaparan poskelle. Poika lähti karkuun..
# hetoo

44

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouh mä muistan.
      Kun olin ihastunut yhteen poikaan mentiin rappuun ja oli lähtemässä kun en uskaltanutkaan ja suuttui kun oli lähdössä, otin hänestä kiinni ja käänsin suutelin. Olin ihastunut niin sillä mutta hän oli ihastunut minun ystävääni muuta me ei tehty muuta. Sisäänsä se oli kyllä ikävää kannaltani.

      • Mietin kyllä sillä olevan jotain merkitystä siinä hetkessä, sen vuoksi mutta ei sillä ollut merkitystä.


      • Minun poika kokemukset ihan ikäviä.
        Ehkä osaatte itse selittää.


    • Anonyymi

      Juu, joskus 5-vuotiaana eka kielari mun lapsuuden rakastettuni kanssa... :)

    • Jos en nyt ihan vaahtosammuttimen kokoisena ole muiskutellut niin sitten se on sijoittunut yläasteen jälkeiseen aikaan. Käytiin kävelyllä ja anoppilan ulko-oven portailla sitten tämä kokemus tuli koettua.

    • Kyllä, ala-asteella tyttö pussasi, ja yläasteella sama tyttö nipisti pepusta

      • Wwuwuw

        Se olin mie!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se olin mie!

        Heippa vaan Satu :D


    • Arka kun olin, olin jo 16. Olin kielikurssilla Saksassa ja majoitettuna vastaavan ikäisen tytön perheeseen. Vasta kun hyvästelin hänet, uskalsin suudella häntä suulle.

    • Anonyymi

      Juu, muistan! Se oli odottamattoman miellyttävä tapahtuma.

      • Kummallista. Kyllä hän silloin puhui saksaa.


    • Anonyymi

      ikää on yli 40v eikä ensipusua ole vielä tapahtunut. Eikä varmasti tapahdukaan.

    • Anonyymi

      Oisinko ollut joku 5 wee, mun bestiksen kanssa joka oli poika. Istuttiin leikkimökin katolla,leikin robin hood maria neitoa jouskarilla ja muiskas pusun:D sanoi kyllä että olen liian villi tyttö lol.

      • Anonyymi

        tän siis lähetti peppis.mökillä: p


    • Anonyymi

      Kotileikeissä joskus poika antoi pusun kun leikittiin kotia ja isä lähti töihin :)
      Ensimmäinen kunnollinen suudelma tapahtui hevoskuljetus auton takakopissa. Oltiin tulossa raveista toisesta kaupungista, etukopissa isä ja toinen valmentaja, me yhden pojan kanssa siellä takakopissa hevoset.
      Alettiin halailla ja sitten pussailla. Oltiin 13- ja 14-vuotiaita. Ei se kovin kummoista ollut mutta jännää ja koko matka sitä tehtiin! Oltiin sitten muka yhdessä pari kuukautta sen jälkeen. Sitten kumpikin kiinnostui muista.

    • Anonyymi

      En muista ekaa pusuu mutta ekan seksikerran muistan oikein hyvin. Olin naapurin tytön kanssa rannalla ja sain hieroa sen selkää sitten siinä, oltiin 14 vuotiaita ja jotenkin tilanne eteni niin että alettiin suutelemaan siinä ja himot kävi liian suureksi joten lähdetiiin tytön luokse joka asui 200metrin päässä ja siellä tytön huoneessa olin jo todella kiimainen ja mentiin tytön sänkylle vaatteet riisuttiin ja siinä se sitten tapahtui. Tyttökin oli todella kiimainen ja naitiin kolme kertaa.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä pusua tytön kanssa en muista mutta traumaattisesti jäi mieleen kun eräs tyttö yllä olevani seksissä halusi vain pussata suuhun ja melkein tukehduin kun kokonaan suussa kiinni ja jumppasi siinä päällä, en meinannut saada happea ollenkaan.

    • Muistan. Taisin olla 5 v. ja naapurin poika ei tykännyt siitä hommasta yhtään, mutta ei sillä ollut vaihtoehtoja, taisin työntää sen vaatekomeroon, eipäs...kun me oltiin peltoaukealla mukamas pilkillä; niin se oli, kairattiin suksisauvalla hankijaishankeen reikiä ja ootettiin, että sieltä kalaa tulis, pajunoksat oli onkina, ja sitten tuli vaan pienellä tytöllä mieleen, että tuotahan vois muuten pussata. Poika tais sanoa yäk!

    • Kuinka söötti aloitus :)

      • Kiva lukea näitä.

        Tein eilen tän aloituksen, kun kattelin love islandin touhuja..ihan teinimenoa siellä..

        Ny nukkuun ja akkukin on jo punasella..piip.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kiva lukea näitä.

        Tein eilen tän aloituksen, kun kattelin love islandin touhuja..ihan teinimenoa siellä..

        Ny nukkuun ja akkukin on jo punasella..piip.

        No aloitus oli raikas, tätä ei oikeasti oltu kysytty ja kivahan se on muistellakin lapsuuden höyhötykset uudelleen ja söpöä nähdä, mitä toisille on tapahtunut :)

        Untalunta piip :)


    • En oikein muista.

      • Mutta muistankin yleensä vaan ne tärkeet ihmiset ja asiat.🙄

        Joihin ollut jonkinmoinen tunnelataus.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mutta muistankin yleensä vaan ne tärkeet ihmiset ja asiat.🙄

        Joihin ollut jonkinmoinen tunnelataus.

        Uusi sää-tyttö oli yle-uutisissa jotta irvistelevästä Joonaksesta eroon :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mutta muistankin yleensä vaan ne tärkeet ihmiset ja asiat.🙄

        Joihin ollut jonkinmoinen tunnelataus.

        Tai en ole nyt ihan varma, onko tullut pussattua pienempänä jotakuta. Mutta se eka pusu jonka muistan tapahtui, kun olin 14 tai 15 vuotta vanha. Se oli kesäloma aikaa, joten en ole varma olinko jo täyttänyt 15 vaiko vielä 14.

        Mutta se oli semmonen nopea suukko. Ja tapahtui tilanteessa, jossa loikoiltiin mettässä kumpareella ja kateltiin taivaalle pilviä. Sit vaan käännyttiin kattoo toisen naamaa ja pusu muiskautettiin.

        Ei oltu mikään pari. Ja se poika oli mua nuorempi olisko ollut 13?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai en ole nyt ihan varma, onko tullut pussattua pienempänä jotakuta. Mutta se eka pusu jonka muistan tapahtui, kun olin 14 tai 15 vuotta vanha. Se oli kesäloma aikaa, joten en ole varma olinko jo täyttänyt 15 vaiko vielä 14.

        Mutta se oli semmonen nopea suukko. Ja tapahtui tilanteessa, jossa loikoiltiin mettässä kumpareella ja kateltiin taivaalle pilviä. Sit vaan käännyttiin kattoo toisen naamaa ja pusu muiskautettiin.

        Ei oltu mikään pari. Ja se poika oli mua nuorempi olisko ollut 13?

        Ja siis asui samalla kylällä ja oli "kavereita". Ei mitenkään tiiviisti kaveri, mutta sillon kaikki pennut pyörittiin isossa porukassakin ja ns. kaverin kaveritkin oli samassa lössissä. Vaikkei kaikista tullut läheisiä ja tiiviitä kaverisuhteita.

        Etunimi oli ja on edelleen Mika, sen pojan. Nykyisin siis jo miehen.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Tai en ole nyt ihan varma, onko tullut pussattua pienempänä jotakuta. Mutta se eka pusu jonka muistan tapahtui, kun olin 14 tai 15 vuotta vanha. Se oli kesäloma aikaa, joten en ole varma olinko jo täyttänyt 15 vaiko vielä 14.

        Mutta se oli semmonen nopea suukko. Ja tapahtui tilanteessa, jossa loikoiltiin mettässä kumpareella ja kateltiin taivaalle pilviä. Sit vaan käännyttiin kattoo toisen naamaa ja pusu muiskautettiin.

        Ei oltu mikään pari. Ja se poika oli mua nuorempi olisko ollut 13?

        Sellainen suupieleen vähän laitettu, ei kuten seksissä sitten jottsa toinen jo tukehtuukin melkein.... uusi säätyttö, olipa hauskaa yle:llä, pääsee irvistelevästä joonsaksestsa eroon...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai en ole nyt ihan varma, onko tullut pussattua pienempänä jotakuta. Mutta se eka pusu jonka muistan tapahtui, kun olin 14 tai 15 vuotta vanha. Se oli kesäloma aikaa, joten en ole varma olinko jo täyttänyt 15 vaiko vielä 14.

        Mutta se oli semmonen nopea suukko. Ja tapahtui tilanteessa, jossa loikoiltiin mettässä kumpareella ja kateltiin taivaalle pilviä. Sit vaan käännyttiin kattoo toisen naamaa ja pusu muiskautettiin.

        Ei oltu mikään pari. Ja se poika oli mua nuorempi olisko ollut 13?

        Minä suutelin ensimmäisen kerran vasta 20 vuotiaana yliopisto-opiskelijana. Yksi ruotsinkielen naisopiskelija sanoi, että hän kaipasi viikonlopuksi toimintaa. En heti ymmärtänyt, että hän lähenteli minua - hän halusi minulta viikonlopputoimintaa. Sitten ravintolassa järjestin hänelle armeijan iltalomalla toimintaa ja suutelin suulle. Armeijan jälkeen näin tämän naisen yliopistolla ja tämä oli pususta mielissään, sillä hänen kämppiksensä oli kovasti ihastunut minuun ja olin silloin jossain määrin tavoiteltu nuori mies.

        Mitäs päivään kuuluu? Itselläni vähän vasen korva kipeentyi viime yönä ja oli vaikea korvasäryn saada unesta kiinni. Flunssa jatkuu.


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minä suutelin ensimmäisen kerran vasta 20 vuotiaana yliopisto-opiskelijana. Yksi ruotsinkielen naisopiskelija sanoi, että hän kaipasi viikonlopuksi toimintaa. En heti ymmärtänyt, että hän lähenteli minua - hän halusi minulta viikonlopputoimintaa. Sitten ravintolassa järjestin hänelle armeijan iltalomalla toimintaa ja suutelin suulle. Armeijan jälkeen näin tämän naisen yliopistolla ja tämä oli pususta mielissään, sillä hänen kämppiksensä oli kovasti ihastunut minuun ja olin silloin jossain määrin tavoiteltu nuori mies.

        Mitäs päivään kuuluu? Itselläni vähän vasen korva kipeentyi viime yönä ja oli vaikea korvasäryn saada unesta kiinni. Flunssa jatkuu.

        Minullakin ajatteli flunssa hyökätä, nenä valui vähän ja vilutti = flunssa-hirviö yritti hyökätä kimppuuni.... kuumaa lihakeittoa pitäisi valmistella kohta, auttaa hyvä kuuma keittokin, mutta meni jo ohikin se juttu, ihmettelin kun itse en sairasta ikinä mitään, ehkä voi johtua siitä kun en käytä kuumemittariakaan ikinä, koska se on turha keksintö.

        Jos on huono olo, niin sen tuntee ilman kuumemittariakin, tai sitten jos huomaamatta on huono olo niin sen huomaa tajuttomuutena jos olo tulee huomaamatta niin huonoksi että taju lähtee pois.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minä suutelin ensimmäisen kerran vasta 20 vuotiaana yliopisto-opiskelijana. Yksi ruotsinkielen naisopiskelija sanoi, että hän kaipasi viikonlopuksi toimintaa. En heti ymmärtänyt, että hän lähenteli minua - hän halusi minulta viikonlopputoimintaa. Sitten ravintolassa järjestin hänelle armeijan iltalomalla toimintaa ja suutelin suulle. Armeijan jälkeen näin tämän naisen yliopistolla ja tämä oli pususta mielissään, sillä hänen kämppiksensä oli kovasti ihastunut minuun ja olin silloin jossain määrin tavoiteltu nuori mies.

        Mitäs päivään kuuluu? Itselläni vähän vasen korva kipeentyi viime yönä ja oli vaikea korvasäryn saada unesta kiinni. Flunssa jatkuu.

        En sanoisi sitä suudelmaksi, vaan pikku pusuksi tuota omaa pusua tuolloin. Hädin tuskin huulet osui yhteen.

        Suudelma on pidempi ja intensiivisempi kun pusu. 😃

        Voi kurja korvaa. 😟 Korvakipu on inhottavaa. Parane pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen suupieleen vähän laitettu, ei kuten seksissä sitten jottsa toinen jo tukehtuukin melkein.... uusi säätyttö, olipa hauskaa yle:llä, pääsee irvistelevästä joonsaksestsa eroon...

        Juu. Jaaha Joonas?


    • No ensimmäisen tyttöystävän kanssa pusuttelu tapahtui ehkä jossain yläasteella... tyttö tais olla jo toisen asteen koulussa, joku taideteollinen ehkä. Mua tietty jännitti simona, mutta muistan, että henki vähän tuoksui ja hänellä oli kuivat huulet. :oD
      Mutta tietenkin se oli niin jännää, ettei se haitannut, mutta jäi sekin mieleen. :o)

      Jestas mä olin silloin niin ujo... :oD

      • Anonyymi

        Ihan ensimmäistä en kyllä minäkään taida muistaakaan, mutta tuollaisen kokemuksen ja muutenkin eikä ollut edes ensimmäinenkään kerta tuollainen kun jos tyttö on päällä seksissä yrittää pussata niin paljon jotta en pysty itse hengittämäänkään ollenkaan, piti oikein sanoa silloin eräällekin että: hei lopeta pussailu en pysty hengittämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ensimmäistä en kyllä minäkään taida muistaakaan, mutta tuollaisen kokemuksen ja muutenkin eikä ollut edes ensimmäinenkään kerta tuollainen kun jos tyttö on päällä seksissä yrittää pussata niin paljon jotta en pysty itse hengittämäänkään ollenkaan, piti oikein sanoa silloin eräällekin että: hei lopeta pussailu en pysty hengittämään.

        No tuossa ei ollut kyse seksistä... Tai olihan siinä seksuaalista jännitystä tietty, mutta ihan viatonta... :o)

        Joskus kun on nokka tukossa, on kyllä vaikea suudella.

        Ja toi suutelukin on sellainen, että joittenkin kanssa se onnistuu, mutta joittenkin ei. Varsinkin kielisuudelmat...
        Suudelma ja pusuhan on ihan eri juttu. :o)


      • Disse: "Jestas mä olin silloin niin ujo... :oD "

        Millä tavalla olit ujo? Kerro enemmän?

        Minä taas muistan ensisuudelmasta sen, että se oli märkä ja suolainen. Tai oikeastaan niitä pusuja oli kaksi, sillä se ensimmäinen pusu meni vähän ohi. Toisella tartuin nuorta naista leuasta kiinni ja ohjasin suut yhteen.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Disse: "Jestas mä olin silloin niin ujo... :oD "

        Millä tavalla olit ujo? Kerro enemmän?

        Minä taas muistan ensisuudelmasta sen, että se oli märkä ja suolainen. Tai oikeastaan niitä pusuja oli kaksi, sillä se ensimmäinen pusu meni vähän ohi. Toisella tartuin nuorta naista leuasta kiinni ja ohjasin suut yhteen.

        No siis ihan tavallisesti ujo... En ollut varma ensiksi, saako sitä noin vaan pussata ja mitä se toinen tykkää, mutta kaippa sitä oli sitten niin kuitenkin utelias, että miltä se tuntuu, joten täräytin sitten kuitenkin pusun suulle antaa. :oD

        Kyllä sitä vaan lopulta toisesta huomaa milloin sen suudelman voi antaa. Siinä voi halailla ensin ja katsella silmiin...kyllä ne vastaa kun se on ok. :o) Mutta ei sitä silloin ollut ihan varma. :oD

        Suolainen suukko tulee helposti, kun lämpimänä ajankohtana rakastelee... Silloin on kummatkin hikisiä. :o) Erään naisen kanssa pelattiin säbääkin yhdessä, että silloinkin saattoi olla suolaisia pusuja, mutta varmaan jos toinen on nassuttanut sipsejä ja itse ei, voi suolan myös maistaa huulilta. Jotkut huulirasvat tuoksuu ja maistuu mukavilta... Mutta niskaa, mihin on juuri laitettu kylmä/kuumavoidetta, ei kannata muuten pussata. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No siis ihan tavallisesti ujo... En ollut varma ensiksi, saako sitä noin vaan pussata ja mitä se toinen tykkää, mutta kaippa sitä oli sitten niin kuitenkin utelias, että miltä se tuntuu, joten täräytin sitten kuitenkin pusun suulle antaa. :oD

        Kyllä sitä vaan lopulta toisesta huomaa milloin sen suudelman voi antaa. Siinä voi halailla ensin ja katsella silmiin...kyllä ne vastaa kun se on ok. :o) Mutta ei sitä silloin ollut ihan varma. :oD

        Suolainen suukko tulee helposti, kun lämpimänä ajankohtana rakastelee... Silloin on kummatkin hikisiä. :o) Erään naisen kanssa pelattiin säbääkin yhdessä, että silloinkin saattoi olla suolaisia pusuja, mutta varmaan jos toinen on nassuttanut sipsejä ja itse ei, voi suolan myös maistaa huulilta. Jotkut huulirasvat tuoksuu ja maistuu mukavilta... Mutta niskaa, mihin on juuri laitettu kylmä/kuumavoidetta, ei kannata muuten pussata. :oD

        Kiitos kivasta tarinan tarkennuksesta. Oli kivaa ja mielenkiintoista luettavaa! :)

        Onko viikonloppuna työvuoroja? Hyvää viikonloppua!


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kiitos kivasta tarinan tarkennuksesta. Oli kivaa ja mielenkiintoista luettavaa! :)

        Onko viikonloppuna työvuoroja? Hyvää viikonloppua!

        Joo. Töitä riittää joo...


    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut pusua ja olen kuitenkin jo 40 v mies

    • peris234

      Muistan kyllä. Se oli kesäkuussa 2008, jolloin olin 16 ja ensimmäinen tyttöystäväni pari vuotta mua nuorempi. Ensisuudelma tapahtui mun silloisessa huoneessa sängyllä kun tyttö oli yökylässä.

      Eihän tuollaista koskaan unohda 😊

    • Anonyymi

      En mäkään muista. Aijuu sitä ei koskaan tapahtunut.

      Tokaluokalla olin ihastuksen kanssa kerhohuoneella, eikä ollut muita kuin kaveri ja tytön pikkusisko paikalla. Sain kaverin ja tytön pikkusiskon komennettua toiseen huoneeseen, ja tarkoitus oli pussata tyttöä, mutta sitten kaveri tuli paikalle: "Ettei suostu olemaan "tuon" kanssa kahdestaan." ja se mahdollisuus meni sitten siinä.

      Lupaava alku, mutta oliko sitten myöhemmin koulukiusaus vai nujertava yliankara isä, että tuli vain tällainen erakko.

    • Anonyymi

      Darke ei ole koskaan pussannut naisia myöskään.

    • Muistan. Heinäkuussa 2003, paikallisessa metallibaarissa. Olin 24 v.

      • Anonyymi

        Muistan ! Se oli romanttinen, upea, - kuin elokuvissa, rannalla, - olin silloin 13 v.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe