Nuoret naiset tinderissä

Anonyymi

Etsivät tinderistä esittelykappaletta jota esitellä kavereilleen, vaikka nainen on itse ihan tavallinen 7/10, miehen pitää kuitenkin olla 10/10!

Jos sitä esittelykappaletta ei löydy, niin mielummin ollaan vaikka ilman ja Suomessa ihmetellään kun syntyvyys laskee. Hmm.. Joo. Nostakaa vaan niitä lapsilisiä. Ei tule auttamaan asiaa..

Oma mielipide on se, että parisuhteita ei synny enää juuri tämän takia kun naisilla on noussut kusi päähän ja kun tavis nainenkin saa mätsejä 10/10 miesten kanssa, niin miksi tyytyä huonompaan? Siinä on vaan sellainen juttu, että 10/10 miehet käyttää tavis naisia panopuina ja naiset sitten haukkuvat kaikki miehet sioiksi:D

Jos syntyvyys halutaan nousuun, niin tinderin kaltaiset karkkikaupat pitäisi sulkea, koska naiset käyttää sitä ihan väärin.

26

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos etsit sellaisen naisen jolle ei tarvitse olla täysi kymppi ja lopetat sen vikisemisen.

    • Anonyymi

      Minä en koskaan ole tyytynyt huonoon tai paremman puutteeseen.
      Mitä pahaa siinä on? Miksi pitäisi tyytyä ja voida huonosti, molemmat?
      Yksin olemisessa ei ole mitään pahaa eikä pelottavaa. Itse olen nyt elänyt sinkkuna vuosia ja taitaapa olla että lopun ikääni. Liian mukavaa :) tykkään vapaudestani enkä sitä todellakaan vaihda johonkin paremman puutteeseen!
      Minulle yksi hailee miten käy syntyvyyden Suomessa, kuolkaa vaikka sukupuuttoon siellä. Mitään ei menetetä.

      • Anonyymi

        Onhan siinä jos sä yrität pariutua parempi tasoisten kanssa ja kun et siinä onnistu, niin oot mielummin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä jos sä yrität pariutua parempi tasoisten kanssa ja kun et siinä onnistu, niin oot mielummin yksin.

        Jos on MIELUMMIN yksin, niin sitten on mielummin yksin. Siis valitsee sen yksinolon ihan itse. Ei pitäisi olla muille ongelma, jos ei ole asianomaiselle itselleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on MIELUMMIN yksin, niin sitten on mielummin yksin. Siis valitsee sen yksinolon ihan itse. Ei pitäisi olla muille ongelma, jos ei ole asianomaiselle itselleenkään.

        Nimenomaan. Jos ei kärsi sinkkuna olemisesta vaan on MIELUUMMIN yksin kuin keskinkertaisessa suhteessa, niin sellaista asennetta voi kunnioittaa. Onhan tuollainen itsenäisyys tietysti ärsyttävää sellaiselle joka ei osaa itse nauttia vapaudestaan. Kateellinen ihminen jota pännii kun toisella on sinkkunakin ihan hyvä elämä. Kun hän ei itse puolestaan kestäisi enää päivääkään ilman kumppania.

        Juttu vain on niin, että ensin pitää olla sinut itsensä kanssa ja saada oma elämänsä kuntoon, vasta sitten voi onnistua parisuhteessa. Tätä nämä vinkulelumiehet eivät tajua. He eivät osaa elää yksin, eivätkä osaisi siis elää parisuhteessakaam. He odottavat että nainen tulee ja pelastaa heidät. He väittävät että naiset etsivät prinssiä, mutta itse he etsivät pelastavaa enkeliä.

        Ei. En etsi prinssiä vaan aikuista miestä, itseni tasoista sekä ulkonäön että henkisten ominaisuuksien puolesta. Miestä jolla on samankaltainen maailmankuva ja kiinnostuksen kohteet. Jos en löydä niin ei ole ongelma. Olen sinut itseni kanssa. Toisin kuin vinkulelumiehen joille on AIVAN KAUHEAN vaikeaa elää yksin. Ettekö ihan oikeasti ymmärrä että jos ette opi ensin elämään onnellisina yksin, niin ette osaa elää myöskään parisuhteessa?

        Ehkä ette. Ei mene jakeluun.

        Jos löytäisitte sen naisen, niin ei se mitään teidän elämässänne muuttaisi. Parisuhde ei voi onnistua keskenkasvuisen vinkulelun kanssa.

        Minulla on oikeus päättää että huolin vain parasta, ja jos en saa sitä kaikkein parasta, olen MIELUUMMIN yksin. Että EN KÄRSI SIITÄ vaan nautin vapaudesta. Minulle on yks hailee jos olen jonkun vinkulelumiehen mielestä leuhka ha ylimielinen. Vinkulelumiehellä on toki oikeus olla sitä mieltä. Ihan vapaasti. Vinkulelumiehen ajatukset eivät liikuta. Jos löydän miehen, sen on oltava mies, aikuinen ihminen, ei mikään vinkulelu.

        Sen sijaan en voi kunnioittaa ihmistä joka katkeroituu sinkkuuden vuoksi tai vaihtoehtoisesti tyytyy huonoon suhteeseen kun ei parempaa saa, ja sitten vinkuu ja vikisee ja valittaa. On huomattavasti aikuisempaa päättää olla MIELUUMMIN yksin kuin vikistä ja raivota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Jos ei kärsi sinkkuna olemisesta vaan on MIELUUMMIN yksin kuin keskinkertaisessa suhteessa, niin sellaista asennetta voi kunnioittaa. Onhan tuollainen itsenäisyys tietysti ärsyttävää sellaiselle joka ei osaa itse nauttia vapaudestaan. Kateellinen ihminen jota pännii kun toisella on sinkkunakin ihan hyvä elämä. Kun hän ei itse puolestaan kestäisi enää päivääkään ilman kumppania.

        Juttu vain on niin, että ensin pitää olla sinut itsensä kanssa ja saada oma elämänsä kuntoon, vasta sitten voi onnistua parisuhteessa. Tätä nämä vinkulelumiehet eivät tajua. He eivät osaa elää yksin, eivätkä osaisi siis elää parisuhteessakaam. He odottavat että nainen tulee ja pelastaa heidät. He väittävät että naiset etsivät prinssiä, mutta itse he etsivät pelastavaa enkeliä.

        Ei. En etsi prinssiä vaan aikuista miestä, itseni tasoista sekä ulkonäön että henkisten ominaisuuksien puolesta. Miestä jolla on samankaltainen maailmankuva ja kiinnostuksen kohteet. Jos en löydä niin ei ole ongelma. Olen sinut itseni kanssa. Toisin kuin vinkulelumiehen joille on AIVAN KAUHEAN vaikeaa elää yksin. Ettekö ihan oikeasti ymmärrä että jos ette opi ensin elämään onnellisina yksin, niin ette osaa elää myöskään parisuhteessa?

        Ehkä ette. Ei mene jakeluun.

        Jos löytäisitte sen naisen, niin ei se mitään teidän elämässänne muuttaisi. Parisuhde ei voi onnistua keskenkasvuisen vinkulelun kanssa.

        Minulla on oikeus päättää että huolin vain parasta, ja jos en saa sitä kaikkein parasta, olen MIELUUMMIN yksin. Että EN KÄRSI SIITÄ vaan nautin vapaudesta. Minulle on yks hailee jos olen jonkun vinkulelumiehen mielestä leuhka ha ylimielinen. Vinkulelumiehellä on toki oikeus olla sitä mieltä. Ihan vapaasti. Vinkulelumiehen ajatukset eivät liikuta. Jos löydän miehen, sen on oltava mies, aikuinen ihminen, ei mikään vinkulelu.

        Sen sijaan en voi kunnioittaa ihmistä joka katkeroituu sinkkuuden vuoksi tai vaihtoehtoisesti tyytyy huonoon suhteeseen kun ei parempaa saa, ja sitten vinkuu ja vikisee ja valittaa. On huomattavasti aikuisempaa päättää olla MIELUUMMIN yksin kuin vikistä ja raivota.

        "Jos ei kärsi sinkkuna olemisesta vaan on MIELUUMMIN yksin kuin keskinkertaisessa suhteessa, niin sellaista asennetta voi kunnioittaa."

        No nyt:D:D:D Suhde on siis keskinkertainen kun mies on ulkonäöltään tavis:D?


    • Anonyymi

      Tinder pilaa naisen. Tinder antaa suurin piirtein jokaiselle naiselle, oli hän kuinka hirvittävän näköinen tahansa, valtavan kirjon janoisia miehiä jonottamaan treffejä ja pillua. Tuhansien halukkaiden miesten joukko nostaa jokaisen naisen käsitykset itsestään taivaisiin. Se paisuttaa egon hirvittävän suureksi ja tekee naisesta vastenmielisen persoonan, ja saa hänet käyttäytymään vihamielisesti rumempia miehiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen että naiset ensisijaisesti toivovat että heidän taakseen muodostuu jono miehiä etsimässä "pillua"? Käsityksesi on väärä. Tinder ei pilaa naisia. Naisilla on täysi oikeus itse päättää mitä toivovat ja haluavat ja etsiä juuri sitä. Sama oikeus on miehilläkin. On äärimmäisen röyhkeää ruveta määräilemään mitä jonkun toisen pitää etsiä ja haluta ja ottaa vastaan. Jokainen päättää sen asian omalla kohdallaan itse.

        Nämä miehet jotka vaahtovat siitä miten helppoa naisille on saada seuraa, tarkoittavat että naisen on helppo saada irtoseksiä. Pitää varmasti paikkansa. Mutta nämä itsesäälissä ja seksinpuutteessa kiemurtelevat reppanat eivät käsitä sitä yksinkertaista tosiasiaa että naiset eivät pääsääntöisesti halua irtoseksiä. Suurin osa naisista ei etsi tilapäistä seksiseuraa vaan vakituista kumppania, ja sellaisen löytäminen ei ole naiselle yhtään sen helpompaa kuin miehellekään. Miksi minun pitäisi riemuista siitä, että kun etsin vakituista kumppania, minulle tarjotaan vain irtoseksiä - siis sellaista mitä en ollenkaan tahdo? Jos miehet ovat niin alkeellisia olentoja että he haluavat vain "panna" minkä tahansa näköistä naista, niin heidän pitäisi itse katsoa peiliin eikä syyttää naisia nirppanokiksi ja ylimielisiksi, kun naiset eivät suoraa päätä rynnistä sänkyyn heidän kanssaan. Onneksi suurin osa miehistä ei ole niin alkeellisia. Alkeellista miestä en huoli.

        Jos nainen etsii nimenomaan seksiseuraa eikä mitään muuta, niin totta ihmeessä hänen mahdollisuutensa saada sitä ovat erittäin hyvät. Huomattavasti paremmat kuin irtoseksiä etsivän miehen mahdollisuudet. Syy: irtoseksiä etsiviä miehiä on paljon paljon enemmän kuin irtoseksiä etsiviä naisia. Vanha, lihava ja ruma nainen saa seksiä jos tahtoo sitä ja vain sitä. Minäkin saisin seksiä jos tahtoisin, vaikka olen lihava eläkemummo. Saisin sitä jonkun 20 vuotta nuoremman kanssa niin paljon kuin ikinä tahtoisin. Mutta kun en tahdo.

        Miehissä löytyy pintapuolisia ääliöitä joiden aivot ovat navan alapuolella. Sellaista miestä en tahdo, olkoon vaikka kuinka komea ja rikas. Sellainen mies inhottaa. Halveksin niitä miehiä jotka eivät osaa ajatellakaan muuta kuin seksiä ja joille kelpaa petikaveriksi ihan kuka vain. Siis miehiä, joilla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta eikä arvokkuutta vaan jotka vonkaavat ja vonkaavat ja suuttuvat kun jäävät ilman.

        Aikuinen poikani muuten löysi seurustelukumppanin Tinderistä, joten ei pidä paikkansa ettei mies sieltä mitään eikä ketään löydä. Ei löydäkään, jos on pelkkä seksinkipeä ääliö.

        Poikani sanoo että hänen ikäluokassaan ja kaveripiirissään nauretaan vonkaajamiehille, heitä ei kunnioiteta ollenkaan, ei miesten eikä naisten keskuudessa. "Nuorilla miehillä hormonit hyrräävät, mutta jos seksikumppania ei löydy, niin fiksu mies tyytyy osaansa eikä ala vinkua." Tuon siis sanoi aikuinen poikani siinä vaiheessa kun haku oli vielä päällä eikä kaveria ollut löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen että naiset ensisijaisesti toivovat että heidän taakseen muodostuu jono miehiä etsimässä "pillua"? Käsityksesi on väärä. Tinder ei pilaa naisia. Naisilla on täysi oikeus itse päättää mitä toivovat ja haluavat ja etsiä juuri sitä. Sama oikeus on miehilläkin. On äärimmäisen röyhkeää ruveta määräilemään mitä jonkun toisen pitää etsiä ja haluta ja ottaa vastaan. Jokainen päättää sen asian omalla kohdallaan itse.

        Nämä miehet jotka vaahtovat siitä miten helppoa naisille on saada seuraa, tarkoittavat että naisen on helppo saada irtoseksiä. Pitää varmasti paikkansa. Mutta nämä itsesäälissä ja seksinpuutteessa kiemurtelevat reppanat eivät käsitä sitä yksinkertaista tosiasiaa että naiset eivät pääsääntöisesti halua irtoseksiä. Suurin osa naisista ei etsi tilapäistä seksiseuraa vaan vakituista kumppania, ja sellaisen löytäminen ei ole naiselle yhtään sen helpompaa kuin miehellekään. Miksi minun pitäisi riemuista siitä, että kun etsin vakituista kumppania, minulle tarjotaan vain irtoseksiä - siis sellaista mitä en ollenkaan tahdo? Jos miehet ovat niin alkeellisia olentoja että he haluavat vain "panna" minkä tahansa näköistä naista, niin heidän pitäisi itse katsoa peiliin eikä syyttää naisia nirppanokiksi ja ylimielisiksi, kun naiset eivät suoraa päätä rynnistä sänkyyn heidän kanssaan. Onneksi suurin osa miehistä ei ole niin alkeellisia. Alkeellista miestä en huoli.

        Jos nainen etsii nimenomaan seksiseuraa eikä mitään muuta, niin totta ihmeessä hänen mahdollisuutensa saada sitä ovat erittäin hyvät. Huomattavasti paremmat kuin irtoseksiä etsivän miehen mahdollisuudet. Syy: irtoseksiä etsiviä miehiä on paljon paljon enemmän kuin irtoseksiä etsiviä naisia. Vanha, lihava ja ruma nainen saa seksiä jos tahtoo sitä ja vain sitä. Minäkin saisin seksiä jos tahtoisin, vaikka olen lihava eläkemummo. Saisin sitä jonkun 20 vuotta nuoremman kanssa niin paljon kuin ikinä tahtoisin. Mutta kun en tahdo.

        Miehissä löytyy pintapuolisia ääliöitä joiden aivot ovat navan alapuolella. Sellaista miestä en tahdo, olkoon vaikka kuinka komea ja rikas. Sellainen mies inhottaa. Halveksin niitä miehiä jotka eivät osaa ajatellakaan muuta kuin seksiä ja joille kelpaa petikaveriksi ihan kuka vain. Siis miehiä, joilla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta eikä arvokkuutta vaan jotka vonkaavat ja vonkaavat ja suuttuvat kun jäävät ilman.

        Aikuinen poikani muuten löysi seurustelukumppanin Tinderistä, joten ei pidä paikkansa ettei mies sieltä mitään eikä ketään löydä. Ei löydäkään, jos on pelkkä seksinkipeä ääliö.

        Poikani sanoo että hänen ikäluokassaan ja kaveripiirissään nauretaan vonkaajamiehille, heitä ei kunnioiteta ollenkaan, ei miesten eikä naisten keskuudessa. "Nuorilla miehillä hormonit hyrräävät, mutta jos seksikumppania ei löydy, niin fiksu mies tyytyy osaansa eikä ala vinkua." Tuon siis sanoi aikuinen poikani siinä vaiheessa kun haku oli vielä päällä eikä kaveria ollut löytynyt.

        "Suurin osa naisista ei etsi tilapäistä seksiseuraa vaan vakituista kumppania, ja sellaisen löytäminen ei ole naiselle yhtään sen helpompaa kuin miehellekään."

        Älä nyt viitti pskaa kirjoittaa! Nainen löytää parisuhteen, mutta kaikki naiset haluaa pari tasoa paremman kumppanin, niin ovat sen takia ilman miestä (oma valinta) ja komea mies kelpaa naiselle seksiseuraksi. Tottakai naiset haluaisivat komean miehen parisuhteeseen, mutta ovat myös valmiita miellyttämään komeaa miestä seksillä.


      • Anonyymi

        Totta, tinderit ym. härpäkkeet luovat naisille väärän kuvan itsestään .Naiset ovat oikeasti kuitenkin vain ihan tavallisia vaisun näköisiä ja vaatimattomia ihmisiä. Samanvertaisia kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurin osa naisista ei etsi tilapäistä seksiseuraa vaan vakituista kumppania, ja sellaisen löytäminen ei ole naiselle yhtään sen helpompaa kuin miehellekään."

        Älä nyt viitti pskaa kirjoittaa! Nainen löytää parisuhteen, mutta kaikki naiset haluaa pari tasoa paremman kumppanin, niin ovat sen takia ilman miestä (oma valinta) ja komea mies kelpaa naiselle seksiseuraksi. Tottakai naiset haluaisivat komean miehen parisuhteeseen, mutta ovat myös valmiita miellyttämään komeaa miestä seksillä.

        Ei vaan jos joskus tyytyy (!!) pelkkään seksiin, on rima tosi korkealla ulkoisesti. Ei siis ole kyse komean miehen miellyttämisestä vaan naisen miellyttämisestä EDES ulkoisesti.
        Sisäisesti 10/10 mies halutaan suhteeseen ja sellainen on varmaan vinkulelu miehistä (tosi hyvä termi kuten muukin rautalangasta vääntäminen edellä) 5/10 tms, kun eivät ymmärrä, mikä naiselle on tärkeää. Katsokaa ympärillenne ja kaikki parisuhteessa olevat eivät ole super komeita/kauniita!! Viiden pisteen vihje: pituus ei edusta naiselle komeutta (pelkästään) vaan turvallisuutta. Tuoko ruikuttaja turvaa...EI.


    • Anonyymi

      Tässä surullisinta on se, että tyhmät naiset eivät pääosin ymmärrä, että heidän seksuaalinen markkina-arvonsa on täysin eri kuin parisuhdemarkkina-arvo. Eli se 190 cm miljonääri voi panna keskinkertaistakin naista, kun kunnon darra osuu kohdalle, mutta parisuhteeseen se ei varmasti ryhdy kyseisen naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Taitaa todellakin toimia naisille vain egon nostatukseen tai sitten etsitään sitä maailman komeinta miestä.

    • Anonyymi

      18-34-vuotiaista miehistä noin 85 % on ollut kokonaisen vuoden ilman pillua, tai saanut pillua vain yhdeltä naiselta.

      Ainoastaan 15 % on nussinut useampaa kuin yhtä naista. Eli 15 % on nussinut kahta tai sitä useampaa naista. 365 päivän aikana, ainoastaan 15 % miehistä on sarjarakastelijoita, jotka saavat paljon Tinder-pillua.

      • Anonyymi

        Voi hellanlettas! Vali Vali! Onko suurikin tragedia? Täällä on nainen joka on elänyt selibaatissa kohta kuusi vuotta. Miksikö? Siksi kun minulla ei ole vakituista suhdetta, ja irtoseksiä en tahdo. Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Paljstit juuri syyn siihen miksi monet miehet jäävät ilman kaveria: kun eivät vajakit tajua että rakastelussa on kyse kahden ihmisen kohtaamisesta eikä pillun tai munan saamisesta.


    • Anonyymi

      Ei Tinder minua ole pilannut. Olin vastenmielinen olio jo ennestään. Kiitä onneasi etten ole koskaan vastannut viesteijisi etkä siis ole joutunut treffeille kanssani. Säästyt paljolta koska olen naishirviö.

    • Anonyymi

      Suurin osa naisista on taviksia ja noin 10% kauniita. Tavis naiset ei silti halua tavis miehiä vaan komeita top 10 miehiä. Siksi parisuhteita eikä lapsia synny koska naiset on todella nirsoja. Menkää kokeilee iskemään joku tavis pullukka nainen niin saatte varmana pakit.

    • Anonyymi

      Jos menet baarissa juttelemaan samantasoiselle naiselle, niin nainen todennäköisesti syleksii päällesi ja kaataa vielä juomatkin päälle.

    • Anonyymi

      Naiset ilmeisesti kuvittelevat että hienot kuvat nostavat hänet samantasoisen miehen yläpuolelle jos miehellä on huonommat kuvat. Eivät nosta. Todellinen maailma on ennallaan vaikka jokin sovellus piippaisi kuinka.

    • Anonyymi

      Itse puhut paskaa. Esität ihan Tuulesta temmattu ja väitteitä naisista. Naiset muka kiljuen ryntäävät sänkyyn komean miehen kanssa. Komea mies ei kelpaa minulle seksiseuraksi. Kukaan mies ei kelpaa seksiseuraksi. En ikinä suostu seksiin ensimmäisillä treffeillä enkä toisillakasn, vaan vasta sitten kun seurustellaam. Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Enkä ole ainoa nainen joka ajattelee näin. Jos itse olet törmännyt vain tuollaisiin naisiin joita kuvailit, niin herää kysymys, etkö yhtään välitä millaisen naisen kanssa kuljet. Eikö kunnon nainen kelpaa, pitääkö naisen olla bitch ennen kuin kiinnostut? Idioottiakatko vain kiinnostavat? Jos niin on niin syytä itseäsi.

      • Anonyymi

        Voi hemmetti.. Voi olla, että sinä et toimi noin, mutta suurin osa naisista toimii ja kun mies on komea, niin nainen on se joka jahtaa miestä ja nainen on valmis mihin vaan miellyttääkseen komeaa miestä. Sen olen huomannut.

        Laudasta löytyy todistusaineistoa ja olen testannut sitä myös kahteen naiseen suomi24 treffeillä. Molemmat olivat valmiita panotreffeille kun toisella puolella oli mallimies:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti.. Voi olla, että sinä et toimi noin, mutta suurin osa naisista toimii ja kun mies on komea, niin nainen on se joka jahtaa miestä ja nainen on valmis mihin vaan miellyttääkseen komeaa miestä. Sen olen huomannut.

        Laudasta löytyy todistusaineistoa ja olen testannut sitä myös kahteen naiseen suomi24 treffeillä. Molemmat olivat valmiita panotreffeille kun toisella puolella oli mallimies:D

        Et sinä ole voinut tuotllaista asiaa "huomata". Huomaaminen tarkoittaa että on itse paikalla ja näkee asian omin silmin. Se ei ole huomaamista että vaihtaa viestejä, päättelee jotain omassa pikku päässään, laatifeikkiprofiilin, lukee Ylilautaa. Ylilauta ei ole mikään todiste mistään. Se on samanlainen paikka kuin tämä suomi24, eli siellä kuka tahansa voi puhua ja kirjoittaa mitä tahansa eikä asian todenperäisyteen ole luottamista, Jos olet perustanut käsityksesi naisista (tai yhtään mistään ilmiöstäauringon alla) siihe mitä suomi24:stä tai Ylilaudasta luit, niin haloo, herätys, palaa reaalimaailmaan! Käytä omia silmisi äläkä usko kaikkea mitä netistä luet. Et ole ollut paikalla kun tavisnainen ja komea mies ovat treffeillä, etkä ainakaan ole ollut paikalla katsomassa moten ilta myöhemmin jatkuu, vai jatkuuko ollenkaan, Tuskin he ottivat sinua yleisöksi jos menisvät johonin hotelliin. Et VOI tietää mitä muiden kuin omilla treffeilläsi tapahtuu. Sinä kehittelet tarinoita ja keksit juttuja omasta päästäsi.

        Jos olet kaksi kertaa feikkiprofiililla (eli netistä varatsamallasi komen miehen kuvalla) saanut kahden eri naisen viesteissään lupaamaan seksiä sille olemattomalle komellae miehelle, niin sekään ei merkitse eikä todista yhtään mitään.

        Miksei? Koska 1) kaksi naista on hyvin pieni otos eikä sen perusteella voi päätellä että "suurin osa naisista" tekee sitä tai tätä.
        2) Todennäköisesti ne naiset pitivät sinua pilkkanaan, kuten sinä heitä. He eivät tietenkään tienneet että profiilisi on feikki vaan he luulivat kirjoittelevansa jonkun oikean komean idioottihäntäheikin kanssa. He sopivat treffeistä ja lupasivat "Komealle miehelle" seksiä, mutta todellisuudessa heillä ei ollut aikomustakaan ilmaantua paikalle vaan antaa kaverin odotella turhaan.

        Mistä päättelen näin? Siitä että itse olen pitänyt tällä lailla pikkannai komeita seksin vonkaajia: tein muka treffit mutta en todellakaan mennyt paikalle vaan naureskelin itsekseni. Tiedän monta naista joita seksinvonkaajat inhottavat ja jotka ovat ihan piruuttaan toimineet näin.

        Aika jännää että itse teet feikkiprofiilin ja kirjoitat viesteissäsi ihan puutaheinää ja pelkkää valhetta valheen perään, mutta et tule edes ajatelleeksi että toinen voisi tehdä samalla tavoin... Ehkä olet jopa sitä meitä että noin toimiva nainen teki kauhean väärin ja rumasti? Mies saa pitää naista pilkkanaan, mutta ei koskaan toisinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole voinut tuotllaista asiaa "huomata". Huomaaminen tarkoittaa että on itse paikalla ja näkee asian omin silmin. Se ei ole huomaamista että vaihtaa viestejä, päättelee jotain omassa pikku päässään, laatifeikkiprofiilin, lukee Ylilautaa. Ylilauta ei ole mikään todiste mistään. Se on samanlainen paikka kuin tämä suomi24, eli siellä kuka tahansa voi puhua ja kirjoittaa mitä tahansa eikä asian todenperäisyteen ole luottamista, Jos olet perustanut käsityksesi naisista (tai yhtään mistään ilmiöstäauringon alla) siihe mitä suomi24:stä tai Ylilaudasta luit, niin haloo, herätys, palaa reaalimaailmaan! Käytä omia silmisi äläkä usko kaikkea mitä netistä luet. Et ole ollut paikalla kun tavisnainen ja komea mies ovat treffeillä, etkä ainakaan ole ollut paikalla katsomassa moten ilta myöhemmin jatkuu, vai jatkuuko ollenkaan, Tuskin he ottivat sinua yleisöksi jos menisvät johonin hotelliin. Et VOI tietää mitä muiden kuin omilla treffeilläsi tapahtuu. Sinä kehittelet tarinoita ja keksit juttuja omasta päästäsi.

        Jos olet kaksi kertaa feikkiprofiililla (eli netistä varatsamallasi komen miehen kuvalla) saanut kahden eri naisen viesteissään lupaamaan seksiä sille olemattomalle komellae miehelle, niin sekään ei merkitse eikä todista yhtään mitään.

        Miksei? Koska 1) kaksi naista on hyvin pieni otos eikä sen perusteella voi päätellä että "suurin osa naisista" tekee sitä tai tätä.
        2) Todennäköisesti ne naiset pitivät sinua pilkkanaan, kuten sinä heitä. He eivät tietenkään tienneet että profiilisi on feikki vaan he luulivat kirjoittelevansa jonkun oikean komean idioottihäntäheikin kanssa. He sopivat treffeistä ja lupasivat "Komealle miehelle" seksiä, mutta todellisuudessa heillä ei ollut aikomustakaan ilmaantua paikalle vaan antaa kaverin odotella turhaan.

        Mistä päättelen näin? Siitä että itse olen pitänyt tällä lailla pikkannai komeita seksin vonkaajia: tein muka treffit mutta en todellakaan mennyt paikalle vaan naureskelin itsekseni. Tiedän monta naista joita seksinvonkaajat inhottavat ja jotka ovat ihan piruuttaan toimineet näin.

        Aika jännää että itse teet feikkiprofiilin ja kirjoitat viesteissäsi ihan puutaheinää ja pelkkää valhetta valheen perään, mutta et tule edes ajatelleeksi että toinen voisi tehdä samalla tavoin... Ehkä olet jopa sitä meitä että noin toimiva nainen teki kauhean väärin ja rumasti? Mies saa pitää naista pilkkanaan, mutta ei koskaan toisinpäin?

        "Miksei? Koska 1) kaksi naista on hyvin pieni otos eikä sen perusteella voi päätellä että "suurin osa naisista" tekee sitä tai tätä."

        Jep, jep.. Siis omalla kuvalla en onnistunut saamaan näiltä kahdelta naiselta, mutta molemmat olisivat tulleet kylään "mallimiehen" luokse. Testasin sitä kahteen naiseen ja se riitti mulle. Ei huvittanut jatkaa testiä enää.

        Kaikkes sä kyllä yrität ja nyt naiset muka leikkii komeiden miesten kanssa:D Joo-o..

        Ylilaudalla kukaan ei ole kirjoittanut mitään vaan laittanut kuvatodisteet komean miehen 2000 mätsistä. Seuraavaks varmaan selität, että nämä 2000 naista tietävät profiilin olevan feikkiprofiili:D


    • Anonyymi

      Olen 33v äiti jolla on lapsia ja vähän ylipainoa. Etsin silti komeaa miestä joka käy salilla ja jolla on litteä vatsa.

    • Anonyymi

      Vittu että vitutti aikoinaan baari-iässä, kun miehet piiritti muna pystyssä vaikka 1/5 akkoja. Ei ole ihmekään, kun 90 % naisista oli pirun ylimielisiä, kun 5/5 mieskin matelee 2/5 naisen edessä, jotta pääsisi pukille.

    • Anonyymi

      Jos on tarpeeksi jurrissa niin kyllä se ns. mallimieskin saattaa panna sitä mitäänsanomatonta maatuskaa. Ja siitähän riemu repeää kun tällä nousee käsitys omasta 'markkina-arvostaan' aivan taivaisiin ja kusi nousee päähän, kun se tapahtuu yhden kerran. Vaikkei se enää koskaan toistuisi, niin tämä peilaus tuohon kokemukseen saattaa jatkua koko elämän ja johtaa omantasoisten miesten lemppaamiseen suoraan naureskellen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe