Ei naisia siis yhtään kiinnosta.

Anonyymi

Olen huomannut että naisia ei siis yhtään kiinnosta. Ei voi mitään. Kyl tässä seurustellu on mut ei muuta. Varmaa siks ku on työtön ja ei oo rahaa ja ei tiedä mitä haluaa tehdä.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaa siksi kun oot ruma.

• Anonyymi

Kukaan nainen ei sori ole rumaksi sanonut. En todellakaan ole ruma:).

• Anonyymi

Elämäs on joko itsellä tyttöystävä tai ei ole. Kai oot sitten ruma kun et saa.

• Anonyymi

En ole ruma.

• Oletko ajatellut;

Naisia ei ehkä kiinnosta, jollet ole kiinnostava.
      Kiinnostavuus ei ole rahasta kiinni, ei liioin peritystä ulkonäöstä. Se on kiinni ihan siitä oletko kiinnostava.

Olen sanonut tän ennenkin; jos ihminen haluaa – ja onnistuukin siinä – sulautumaan betoniseinään, niin on turha ihmetellä miksei kukaan huomaa.

• Anonyymi

En varmaan ole kiinnostava,ja olen ujo. Enkä nyt tee palkkatöitä ehkä siitä kiinni ja en tiedä mitä haluan tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En varmaan ole kiinnostava,ja olen ujo. Enkä nyt tee palkkatöitä ehkä siitä kiinni ja en tiedä mitä haluan tehdä.

Huonoa tuuria ja vääränlaisia naisia, monille se työpaikka opiskelu on numero 1 persoona emmä tiedä.

• Anonyymi

Jospa kuitenkin löydät itsellesi kivan kumppanin jossain vaiheessa, näin toivon :)

• Anonyymi

Kiitos. Koska ruma en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko jo miljoonas kerta? en oo ruma oon pitkä.
        Oot ruma niin pitkään kunnes kuva ilmestyy palstalle. Ellei ilmesty, et kehtaa laittaa koska oot ruma. Naisetkin tietää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoisi sua kovinkaan komeaksi, sillä naamasi muistuttaa lähinnä peräaukkoa.

T. asioista tietävä taho

• Anonyymi

Miten on, missä ne naiset ovat, jotka eivät käy töissä tai ovat kassoina tms?

Missä töissä tavisnaiset yleensä ovat? Kai heitäkin on pätkätöissä ja työttöminä.

Asun Helsingissä, itselle täysi mysteeri, mitä töitä täälä ihmiset yleensä tekee, että homma pyörii. Huoltojoukkojen tarvii olla massiiviset.

Usein näkee kauniita nuoria naisia jakamassa ruokanäytteitä tms.muita pätkähommien pätkähommia.

• Anonyymi

Mut silti ei tunnu rahaton mies kelpaavan joka saa kelasta rahaa.

• Anonyymi

Mitä Allu tarkoitat tuolla että missä naiset jotka ovat työttömiä tai kassoilla.
        Onko mielestäsi sama asia olla työtön tai vaan kassaneitinä?
        Tyhmyys, rumuuden lisäksi on se syy mikset saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Allu tarkoitat tuolla että missä naiset jotka ovat työttömiä tai kassoilla.
        Onko mielestäsi sama asia olla työtön tai vaan kassaneitinä?
        Tyhmyys, rumuuden lisäksi on se syy mikset saa naista.

No siinäs haukut rumaksi ja tyhmäksi, ei paljo kiinnosta :D taidat ite olla aika tyhmä vaan, että voisit vähän miettiä mitä sanot.

• Anonyymi

Heti täälä vain haukutaan rumaksi, siis voi helvetti eikö ihmisillä muuta tekemistä ole kun haukkua toista? Haloo herätkää ja kattokaa peiliin!!

• Anonyymi

On komeita miehiä. on tavallisia miehiä. on rumia miehiä, ja naisissa sama. Aina ajatellaa negatiivisesti, helvetti saa tulla päin naamaan sanomaan sitte!

• Anonyymi

Onneksi mua joka on aloittaja, niin on sanottu et oot ihan söpö ja kivan näkönen, onneks en ole ruma vaikka kui moni ätmi täälä sanoisi :D.

• Anonyymi

Ätmit täälä vain haukkuu rumaksi, koska itse eivät ole pillua saaneet jopa vuosiin ja naista. Itse kyllä saanut ja seurustellut. :D

• Anonyymi

Siinähän ätmittelet mutta mikä itse olet? Elät kelan tukiaisilla ja naisia et saa rumuutesi takia.
        Täyttää minun mielestä pesunkestävän ätmin määritelmän :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän ätmittelet mutta mikä itse olet? Elät kelan tukiaisilla ja naisia et saa rumuutesi takia.

No ihan tavallinen pitkä mies, jota ei kuitenkaa ole rumaksi sanottu. No edelleen siinä sanot rumaksi, paskaakaa mua kiinnostaa.:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oon saanut enempi naisia kun sinä luuseri.

• Anonyymi

Noh kun oli niin mielenkiintoinen aihe taas uusi koulujuttu..... oikeasti ymmärrän aika hyvinkin tyttöjen mielipiteitä... tylsää taas sama ase-juttua taaskin.

Mutta minä itse haaveilisin jostain tyttökaverista, eivätkä vaatimukset ole kovin suuriakaan oikeasti. Mukavaa aikaa aikaa jos on niin... lähe

• Anonyymi

Kun menenen nukkumaan ja joku järeä pistooli tyynyn alla että en ammu kattoon reikiä, toivotaan näin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menenen nukkumaan ja joku järeä pistooli tyynyn alla että en ammu kattoon reikiä, toivotaan näin :D

Älä syö hirviömääriä jotain teetäkään, mutta vain rentoutukseen sitten.

• Anonyymi

Naiset eli tytöt voivat sitten yrittää keksiä kiinnostuksen aiheita itsellesi, tuollainen olisikin aika hauskaakin sitten.

• Anonyymi

Rumat ei pane tänäänkään, jännämiehet panee tänään naisiaan

• Anonyymi

Paskanmarjat

• Anonyymi

Pitää kai lähtee baariin, kun ei netissä naisia hirveeesti kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe