Olen siis miettinyt lukioon menemistä, haluaisin mennä Helsingin lukioon. Menisin vuokra-asuntoon, niin mistä saisin rahat siihen tiedän, että vanhempani voivat vähän auttaa, maksaako kela opiskelijalle rahaa, jos perheellämme on lapsilisä käytössä. Asun siis Lohjalla.
Lukioon eri paikkakunnalta
2
249
Vastaukset
- Anonyymi
Miettiä saa mitä vain, mutta asuminen ja eläminen Helsingissä on erittäin kallista! Vanhempasi maksavat kaiken (vähintään 1000 €/kk), jos käyt lukion Helsingissä. Kelan tuki lukiolaiselle on parhaimmillaankin pientä taskurahaa. Mieti vielä!
Opiskele sitten ylioppilaana Helsingissä. Silloin Kelan opintotuki, asumistuki ja opintolaina ovat apunasi.- Anonyymi
Oot alle 18v. Joten lukio kotona.
Minä en päässyt merimieskouluun kun olin 15 v.Joten lukioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210