Arvioita palstamiehestä

Antakaa arvionne minusta periksestä.

Pidetäänhän keskustelun taso asiallisena, jooko.

33

<50

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sä olet selkeästi tän palstan tasokkaimpia kirjoittajia ja myös oikeassa elämässä hyvä tyyppi. Et suolla palstalle mitään typerää naisvihaa ja saatiin se JyystaXin Volvo 850:n käyntihäiriö kuntoon kun hommasin sun kautta tarvittavia osia.

      Ja ihan näin heteromiehen näkökulmasta sanottuna niin olet omalla tavallasi komea, vaikka et mikään tatuoitu jyystärikarju, niin ei mikään ihme että naisten suunnalta tulee positiivista palautetta ja ehdotuksia.

      • Niin yksi palstan parhaista ja tasokkaimmista kirjoittajista on kyllä Peris, kuten myös sä ja muut kaverisi Penetrators MC:n moottoripyöräkerhosta. Te kun kirjoitatte just asiallisia ja hyvätasoisia kirjootuksia ilman mitään turhaa naisvihaa ja typeriä incel-juttuja, joita tällä palstalla on jo muutenkin ihan tarpeeksi.

        Komeahan säkin oot näin heteromiehen näkökulmasta, vaikka sulla ei sitä hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa olekaan. Kun onhan sulla kunnon kokea jyystärikarju-look ja vielä iso tatuoitu kalukin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Peris kertoi, että hän on nähnyt sut siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä varsin kovia penislihasnosto-ennätyksiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Eipä kyllä ole Peris tässä mitään trollannut, sillä hän vaan teki aloituksen itse omalla tunnuksellaan. Ei se Peris ole vastuussa noiden muiden turkulaisten kirjoituksista.


      • Anonyymi

        Volvon hihna vinkuu kuin villiintynyt vauva kiljuessaan aamu-yöllä tai kuten kidutettu kissanpentu.

        Hmm... joku moottori piti kerran kuskata, takakontissa 2.0L Datsun Laurelin takakonttiin nostimme vain kyytiin vara moottorin, aika isoja ne jotta mahtuu varamoottorikin kokonaisena takakonttiinkin, ja sitten ajelin kavereiden kanssa, aivan ei mahtunut tuo DOHC-moottori täysin takakonttiin, vähän jäi peräluukku auki silloin :D

        "Anyways, Moneywsays...".... varamoottori takakontissa, varaosana kokonainen moottori :D


    • Vähän kyllä arveluttaa tämä periksen hiilijalanjälki. Mitä olen ymmärtänyt, niin hänen yrityksensä ylläpitää näitä saastepommeja liikenteessä, mies itse ajaa diesel-Mersulla ja lämmittää saunansa puilla.

      Hänen kannattaisi kouluttautua hybriditeknologian osaajaksi, edesauttaa näiden vanhojen rähjätten lopullista romuttamista, hankkia itselleen käyttöautoksi vaikkapa Toyota Prius jos ei luota VAG-konsernin laatuun ja vaihtaa saunaan sähkökiuas.

      Sähköhän tulee johdon päästä ja on täysin päästötöntä. Eihän sitä millään kivihiilellä tuoteta :)

      • Anonyymi

        zzzzzzz.....


      • Ainakin mun järjen mukaan se puilla lämmittäminen pitäisi olla varsin ekologinen tapa, kun sehän on just luonnonmukainen lämmityskeino:)

        Ehkä se Peris ei välitä yhtä paljon siitä ekologisesta jalanjäljestä, kun mitä sä ja sun insinöörikaverit välitätte:))))))))))))))))))))))))))))))))


    • En ole perehtynyt.
      Joten en voi tuoda tähän mitään.

    • Anonyymi

      Olisi ihan ok, jos lopettaisi liljalaaksolaisilla spämmäämisen.

    • Anonyymi

      Valitettavasti ei todellakaan ole kehumista.

      t. Arja

    • Anonyymi

      Ätmi ätmien joukossa.

    • No kukas se sinä sitten oot?

      • Jaa. En tunne ketään Anttia :(


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaa. En tunne ketään Anttia :(

        Asuu yhdessä äitinsä kanssa jossain landella.


      • Anonyymi

        Arja on palstan tasokkaimpia kirjoittajia.


    • Anonyymi

      Käsittämätöntä se Putinin kakkosen nuoleminen.

    • Anonyymi

      Et juuri koskaan keskustele meidän naisten kanssa palstalla, joten ei ole muodostunut mielipidettä tai mielikuvaa.
      T. rekattu nainen puskasta

      • Anonyymi

        Onneksi tuo Joonas Virolainen pääsee takaisin orjaksi etelä-afrikkaan, mihin hän kuuluukin, tulee uusi sää-tyttö tulee kohta YLE-aamu-uutisiin, pääsee eroon irvistelevästä Joonsaksestsa :D


      • Anonyymi

        Huomenta Abris. Kattonääs kun ei peris kerkee kun aika menee bickytimpoilla tarinoimiseen.


    • Taiteilijatyyppi. Jos haluaa kertoa itsestään ja ajatuksistaan, mutta ei kuitenkaan pysty tai halua tehdä sitä täysin itsenään, taiteilija löytää keinonsa.

      Kaikki nämä vuodet palstaa lukeneena en edelleenkään ole varma mikä tai kuka on Darkfear. Voin elää tämän epätietoisuuden kanssa.

      • Anonyymi

        DarkFear on sitkeä trolli, henkilö sen taustalla on poikkeuksellisen paikalleen jämähtänyt tyyppi.

        Periksen spämmääminen satuolennoillaan on myös jatkunut jo turhan kauan, levy junnaa paikallaan.


      • Jaa, noinko on todella? Luulin että mä olisin tullut täällä jo tutuksi kaikille palstalaisille näiden vuosien aikana, kun oon kuitenkin jo niin pitkään tällä palstalla kirjoitellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        DarkFear on sitkeä trolli, henkilö sen taustalla on poikkeuksellisen paikalleen jämähtänyt tyyppi.

        Periksen spämmääminen satuolennoillaan on myös jatkunut jo turhan kauan, levy junnaa paikallaan.

        Mä en ole kyllä mikään trolli, sillä ihan tosissani oon täällä kirjoitellut. Enkä mä ole mitään paikalleni jämähtänyt, sillä mielestäni oon ottanut täällä usein kantaa moniinkin eri asioihin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mä en ole kyllä mikään trolli, sillä ihan tosissani oon täällä kirjoitellut. Enkä mä ole mitään paikalleni jämähtänyt, sillä mielestäni oon ottanut täällä usein kantaa moniinkin eri asioihin.

        Olet koko S24 historian surkein trolli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet koko S24 historian surkein trolli.

        Mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • En pääse yli hygienia tottumuksistasi. Että et pese edes pillunesteitä käsistäsi 😱. DarkFear fanikerhon elinikäinen puheenjohtaja on sanoutunut tehtävistään irti.

    • Anonyymi

      Peris vie ätmejä suvereenisti 100-0. Tästä ei ole kahta sanaa. Ätmit yrittää rimpuilla vastaan, joku jopa naiseksi tekeytymällä, mutta ei auta. Peris ei tunne armoa. *peukku ylös

      • Anonyymi

        Aivan niin perisätmi, aivan niin.


      • Anonyymi

        Onneksi peris on seniili, ei ole vaaraa kenellekään hänestä.


      • Vai seniili 😂 27-vuotias nuori mies mä olen. Mieshän vain komistuu ja yleensä myös vaurastuu vuosi vuodelta.

        Niin jos mua verrataan näihin palstan pahimpiin incel-miehiin niin esim. viimeisen vuoden aikana olen saanut kolmelta naiselta, seurustellut pari kuukautta, tavannut kavereitani, saanut kehuja ja flirttailua naisilta teinitytöistä 5-kymppisiin, autoni on mukava, hyväkuntoinen ja nykyaikainen Vito, lompakkoni on kunnossa jne.

        Että haukkukaa siinä sitten mua ätmiksi.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Vai seniili 😂 27-vuotias nuori mies mä olen. Mieshän vain komistuu ja yleensä myös vaurastuu vuosi vuodelta.

        Niin jos mua verrataan näihin palstan pahimpiin incel-miehiin niin esim. viimeisen vuoden aikana olen saanut kolmelta naiselta, seurustellut pari kuukautta, tavannut kavereitani, saanut kehuja ja flirttailua naisilta teinitytöistä 5-kymppisiin, autoni on mukava, hyväkuntoinen ja nykyaikainen Vito, lompakkoni on kunnossa jne.

        Että haukkukaa siinä sitten mua ätmiksi.

        Valitettavasti ei ole koiraa joka voisi haukkua, mutta voisi olla pistooli mikä voisi laueta?
        ... älä joo ota tosissaan Senilix :D


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Vai seniili 😂 27-vuotias nuori mies mä olen. Mieshän vain komistuu ja yleensä myös vaurastuu vuosi vuodelta.

        Niin jos mua verrataan näihin palstan pahimpiin incel-miehiin niin esim. viimeisen vuoden aikana olen saanut kolmelta naiselta, seurustellut pari kuukautta, tavannut kavereitani, saanut kehuja ja flirttailua naisilta teinitytöistä 5-kymppisiin, autoni on mukava, hyväkuntoinen ja nykyaikainen Vito, lompakkoni on kunnossa jne.

        Että haukkukaa siinä sitten mua ätmiksi.

        "Että haukkukaa siinä sitten mua ätmiksi."

        CV on sen verran ansiokas, että ätmistä sinä et mene kuuna päivänä.

        Keep on rock 'n' roll🤘


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2411
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      182
      1781
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1466
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1313
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1258
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1098
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      959
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      770
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      740
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      685
    Aihe