Mitä toimintaa tai palvelua Kolari kaipaa? Mie ootan kyllä että saatais homobaari ja Eläintarha että turistitki viihtyis.
Mitä toimintaa toivosit Kolahriin?
36
1937
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni Porttola olisi kyllä kannattava, keskellä kylää.
Nuuskakairan baariin sellaisen voisi väsätä, sermeillä erotetut loosit.
Sampo myisi sarjalippuja lompolossa.
Juna-asemalta pikakuljetukset.- Anonyymi
Se täytyisi olla aika halpahintainen, mikä tietysti näkyisi laadussa. Tämänhän voi kompensoida hämärällä yleisvalaistuksella.
Voisihan sitä laajentaa sitten myymäläauto-palveluksi. Vanha kauppa-auto remonttiin. Autossa olisi pienet kopit. Kassakoneet yms valmiina etuovella .
Se voisi kiertää järvikylät pari kertaa viikossa. Ei tarvi välttämättä omaa autoa liikuttaa.
Naisväelle luonnollisesti omat palvelut auton peräpäässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se täytyisi olla aika halpahintainen, mikä tietysti näkyisi laadussa. Tämänhän voi kompensoida hämärällä yleisvalaistuksella.
Voisihan sitä laajentaa sitten myymäläauto-palveluksi. Vanha kauppa-auto remonttiin. Autossa olisi pienet kopit. Kassakoneet yms valmiina etuovella .
Se voisi kiertää järvikylät pari kertaa viikossa. Ei tarvi välttämättä omaa autoa liikuttaa.
Naisväelle luonnollisesti omat palvelut auton peräpäässä.Hyvä idea. Vähenisi tuo ikuinen ja jatkuva valittaminen kun se on jo ihan mahottomaksi menny.
- Anonyymi
......
- Anonyymi
Öööä
- Anonyymi
no mutta siinä jotain....
- Anonyymi
Hukutetaan koko kunta Hannukaisen kaivoksen paska-altaaseen
- Anonyymi
Nyt ollaan rakentamassa ja isoa
- Anonyymi
Isompi nykyaikainen kukkakauppa josta saisi ystävällistä palvelua eikä katottas päästä varphaissiin.
- Anonyymi
Itse olen ainakin saanut ystävällistä palvelua siellä. Ei moitittavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ainakin saanut ystävällistä palvelua siellä. Ei moitittavaa
Niin on heti nämät joita passaa hyvin palvella selostamassa. Miehän sanoinki että kattoo kyllä pärstäkertoimen..vaan eipä tuo ittelänsäkhään kummonen ole.
- Anonyymi
Uimahallia odotellaan....
- Anonyymi
Ne rahat tai mennä nyt tuohon kunnanjohtaja keissiin, odotellaa koska tulee julkisuuteen
- Anonyymi
Sampo olis kontillaan ja turistit sais tikut jolla sösiä pimeässä jos osuu shampoon anukseen ni sais ilmasen yön mintun kans,seiska kuvaus kaiken tietysti
- Anonyymi
Ai että, miten katkeruus paistaa kommentoijasta läpi. Sampo on kuiten Kolarin kunnan kovin veronmaksaja. Sillä rahalla nytki rakennetaan kirkonkylälle manotoimitaloa, mikä tullee olhen tyhjänä kymmenen vuojen päästä.
- Anonyymi
En mithään. Olen niin masentunu kun ei mithään tule kuitenkhan.
- Anonyymi
En ainakaan enempää risteyksiä, ettei tule montaakaan Kolaria!
WU-HA-HA-HA-HAA!!!!!! - Anonyymi
Bingo halli Kolariin. Alkas tapahtua ja sais immeiset (eläkeläiset) liikkeelle.
- Anonyymi
Bingo kyllä. Tulisi naapurikylistäkin väkkee
- Anonyymi
Muistakaa lapsenlapsille lauluin muisto jää..
- Anonyymi
porttola olis hyvä niin ei tarttis aina nuita poroja vettää viikseen
- Anonyymi
Joo syntyy vielä ihmisen näköisiä sarvipäitä.Käytä kumia ja tummelia ensi kerralla
- Anonyymi
Mie olenkin aina ihmetellyt kun poroilla alkaa olemaan ihmisen piirteitä,väärät sääret ym.
- Anonyymi
yrittämistä ja toivoa huomisesta
- Anonyymi
Joo Kolarin yrittäjät vain on tyhjän pskan lappajia. Niin vtun olevinaan.
- Anonyymi
Missäs käytte iskemäässä näitä vaatimia noin niinkuin seksiseuraksi?
- Anonyymi
Ite en kolaria kehittäis yhtään mitenkään. Kaikki toiminta molemminpuolin yllästä ja viiminen joka kolarista lähtee sammuttaa valot
- Anonyymi
Eiköhän tuo uusi porvarihallitus, toivottavasti ala vuoden vaihden jälkeen sammuttamaan ainaki viraston lamppuja Kolarissakin vähemmäksi. Tyhjä höpötys ja hyvä veli virat virastoissa voi lakkauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo uusi porvarihallitus, toivottavasti ala vuoden vaihden jälkeen sammuttamaan ainaki viraston lamppuja Kolarissakin vähemmäksi. Tyhjä höpötys ja hyvä veli virat virastoissa voi lakkauttaa.
Kolarin uudet palvelut tehtävä Äkäslompolon keskustaan. Siihen kauppakeskuksen ja ison potkurin kohdalle. Olen tässä miettinyt onko pojat tehneet isot potkurit ja kiikut kun omat vehkeet puuttuu?
- Anonyymi
Jos tunturi vaikka itse ensin kehittäisi itseää vaikka naapurikunnan laskettelukeskuksen tapaiseksi. Niin silloin voisi harkita jotakin muuta. Vappu kun tulee niin sen jälkeen Tannassakin on vilkkaampaa.
- Anonyymi
Joo kirkonkylään laskettu kunnan rahoja tarpeeksi. Eikö net jo ymmärrä vanhaa ei kannata korjata. Kuntakeskus on 70luvun tuote ja jopa vanhempi.
- Anonyymi
Ja tunturikeskuksen infraan ja muihin yleisiin tarpeisiin miljoonia vuosien varrella niin paikka on edelleen kuin 90-luvun alussa, silloin vain Kaltio oli laskettelukeskuksien ykkösmesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tunturikeskuksen infraan ja muihin yleisiin tarpeisiin miljoonia vuosien varrella niin paikka on edelleen kuin 90-luvun alussa, silloin vain Kaltio oli laskettelukeskuksien ykkösmesta.
Vaivaisen 30 vuotta polkenut paikoillaan!
- Anonyymi
Kirkokylä imenyt euroja jo 50 vuotta ja tulos...
Ihan karsee mesta..
eläkeläisten marisijat - Anonyymi
Toivoisin Tunturiin uusi kuntakeskus.
Voisiko sen rakentaa sihen ison kaupan viereen.
Voisi turisti tulla kunnatalolle. - Anonyymi
Tunturiin uusi liikuntatila poroille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379