Mitä toimintaa toivosit Kolahriin?

Anonyymi

Mitä toimintaa tai palvelua Kolari kaipaa? Mie ootan kyllä että saatais homobaari ja Eläintarha että turistitki viihtyis.

36

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieni Porttola olisi kyllä kannattava, keskellä kylää.
      Nuuskakairan baariin sellaisen voisi väsätä, sermeillä erotetut loosit.
      Sampo myisi sarjalippuja lompolossa.
      Juna-asemalta pikakuljetukset.

      • Anonyymi

        Se täytyisi olla aika halpahintainen, mikä tietysti näkyisi laadussa. Tämänhän voi kompensoida hämärällä yleisvalaistuksella.

        Voisihan sitä laajentaa sitten myymäläauto-palveluksi. Vanha kauppa-auto remonttiin. Autossa olisi pienet kopit. Kassakoneet yms valmiina etuovella .
        Se voisi kiertää järvikylät pari kertaa viikossa. Ei tarvi välttämättä omaa autoa liikuttaa.
        Naisväelle luonnollisesti omat palvelut auton peräpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se täytyisi olla aika halpahintainen, mikä tietysti näkyisi laadussa. Tämänhän voi kompensoida hämärällä yleisvalaistuksella.

        Voisihan sitä laajentaa sitten myymäläauto-palveluksi. Vanha kauppa-auto remonttiin. Autossa olisi pienet kopit. Kassakoneet yms valmiina etuovella .
        Se voisi kiertää järvikylät pari kertaa viikossa. Ei tarvi välttämättä omaa autoa liikuttaa.
        Naisväelle luonnollisesti omat palvelut auton peräpäässä.

        Hyvä idea. Vähenisi tuo ikuinen ja jatkuva valittaminen kun se on jo ihan mahottomaksi menny.


    • Anonyymi

      ......

      • Anonyymi

        Öööä


    • Anonyymi

      no mutta siinä jotain....

    • Anonyymi

      Hukutetaan koko kunta Hannukaisen kaivoksen paska-altaaseen

    • Anonyymi

      Nyt ollaan rakentamassa ja isoa

    • Anonyymi

      Isompi nykyaikainen kukkakauppa josta saisi ystävällistä palvelua eikä katottas päästä varphaissiin.

      • Anonyymi

        Itse olen ainakin saanut ystävällistä palvelua siellä. Ei moitittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ainakin saanut ystävällistä palvelua siellä. Ei moitittavaa

        Niin on heti nämät joita passaa hyvin palvella selostamassa. Miehän sanoinki että kattoo kyllä pärstäkertoimen..vaan eipä tuo ittelänsäkhään kummonen ole.


    • Anonyymi

      Uimahallia odotellaan....

      • Anonyymi

        Ne rahat tai mennä nyt tuohon kunnanjohtaja keissiin, odotellaa koska tulee julkisuuteen


    • Anonyymi

      Sampo olis kontillaan ja turistit sais tikut jolla sösiä pimeässä jos osuu shampoon anukseen ni sais ilmasen yön mintun kans,seiska kuvaus kaiken tietysti

      • Anonyymi

        Ai että, miten katkeruus paistaa kommentoijasta läpi. Sampo on kuiten Kolarin kunnan kovin veronmaksaja. Sillä rahalla nytki rakennetaan kirkonkylälle manotoimitaloa, mikä tullee olhen tyhjänä kymmenen vuojen päästä.


    • Anonyymi

      En mithään. Olen niin masentunu kun ei mithään tule kuitenkhan.

    • Anonyymi

      En ainakaan enempää risteyksiä, ettei tule montaakaan Kolaria!
      WU-HA-HA-HA-HAA!!!!!!

    • Anonyymi

      Bingo halli Kolariin. Alkas tapahtua ja sais immeiset (eläkeläiset) liikkeelle.

    • Anonyymi

      Bingo kyllä. Tulisi naapurikylistäkin väkkee

    • Anonyymi

      Muistakaa lapsenlapsille lauluin muisto jää..

    • Anonyymi

      porttola olis hyvä niin ei tarttis aina nuita poroja vettää viikseen

      • Anonyymi

        Joo syntyy vielä ihmisen näköisiä sarvipäitä.Käytä kumia ja tummelia ensi kerralla


      • Anonyymi

        Mie olenkin aina ihmetellyt kun poroilla alkaa olemaan ihmisen piirteitä,väärät sääret ym.


    • Anonyymi

      yrittämistä ja toivoa huomisesta

    • Anonyymi

      Joo Kolarin yrittäjät vain on tyhjän pskan lappajia. Niin vtun olevinaan.

    • Anonyymi

      Missäs käytte iskemäässä näitä vaatimia noin niinkuin seksiseuraksi?

    • Anonyymi

      Ite en kolaria kehittäis yhtään mitenkään. Kaikki toiminta molemminpuolin yllästä ja viiminen joka kolarista lähtee sammuttaa valot

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo uusi porvarihallitus, toivottavasti ala vuoden vaihden jälkeen sammuttamaan ainaki viraston lamppuja Kolarissakin vähemmäksi. Tyhjä höpötys ja hyvä veli virat virastoissa voi lakkauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo uusi porvarihallitus, toivottavasti ala vuoden vaihden jälkeen sammuttamaan ainaki viraston lamppuja Kolarissakin vähemmäksi. Tyhjä höpötys ja hyvä veli virat virastoissa voi lakkauttaa.

        Kolarin uudet palvelut tehtävä Äkäslompolon keskustaan. Siihen kauppakeskuksen ja ison potkurin kohdalle. Olen tässä miettinyt onko pojat tehneet isot potkurit ja kiikut kun omat vehkeet puuttuu?


      • Anonyymi

        Jos tunturi vaikka itse ensin kehittäisi itseää vaikka naapurikunnan laskettelukeskuksen tapaiseksi. Niin silloin voisi harkita jotakin muuta. Vappu kun tulee niin sen jälkeen Tannassakin on vilkkaampaa.


    • Anonyymi

      Joo kirkonkylään laskettu kunnan rahoja tarpeeksi. Eikö net jo ymmärrä vanhaa ei kannata korjata. Kuntakeskus on 70luvun tuote ja jopa vanhempi.

      • Anonyymi

        Ja tunturikeskuksen infraan ja muihin yleisiin tarpeisiin miljoonia vuosien varrella niin paikka on edelleen kuin 90-luvun alussa, silloin vain Kaltio oli laskettelukeskuksien ykkösmesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunturikeskuksen infraan ja muihin yleisiin tarpeisiin miljoonia vuosien varrella niin paikka on edelleen kuin 90-luvun alussa, silloin vain Kaltio oli laskettelukeskuksien ykkösmesta.

        Vaivaisen 30 vuotta polkenut paikoillaan!


    • Anonyymi

      Kirkokylä imenyt euroja jo 50 vuotta ja tulos...
      Ihan karsee mesta..
      eläkeläisten marisijat

    • Anonyymi

      Toivoisin Tunturiin uusi kuntakeskus.
      Voisiko sen rakentaa sihen ison kaupan viereen.
      Voisi turisti tulla kunnatalolle.

    • Anonyymi

      Tunturiin uusi liikuntatila poroille

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe