..olemattomiksi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/on-oltava-ihan-hiljaa-jotta-parjaa-vanhemmat-ja-tyontekijat-avautuvat-vantaalaiskoulun-rajuista-kiusaamistapauksista-rehtori-ei-pida-poikkeavana/7576582#gs.7gxf0e
Tuotahan se on ja sitten syntyy niitä käveleviä aikapommeja, ihan vain siksi että reksit ei tahdo koulujensa maineen tahraantuvan:
Varmaan noilla jutuilla on osuutensa myös tuohon:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006262053.html?ref=rss
Rehtori(t) hyssyttelee kiusaamistapaukset...
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Joskus ala-asteella oli jonkinlaisia tappelunnujakoita joissa todellakin oli tuollaista että seurattiin kilometrejäkin perään sitten koulun jälkeen ja ennen kouluun menemistä piti olla omat "turvamiehet" mukana kun menee kouluun :D
(Yleensä) tuollaisissa ei kyllä loukkaannu kovin pahasti sitten tuollaisessa nujakoinnissa kuitenkaan sitten. En ymmärrä mikä siinä koulun tahraamisessa menee pieleen kun vasta nythän siellä liian iso ongelma kehkeytynyt kun piilotellaan. Olisi pitänyt hakea ja sassiin apuja.
- Anonyymi
Niin se vaan on, hiljaa on oltava. Kiusatun pitää ottaa pesis maila kouluun ja hakata kiusattua niin että sen pää halkee.
- Anonyymi
Minuakin kiuattiin ja sitten kun hakkasin kiusaajan niin ei mulle tapahtunut mitään. Heitin yhtä kivellä silmään se melkeen sokeutui.
- Anonyymi
Ei vaan sarjatulipistoolikin isolla kaliiberilla, kun haulikkokin on vain niin luuserin ase?
Tämä on siinä tämäkin ongelma, että: on hyvä jos puhuu jotain, en viitsisi verrata johonkin järjestöön joka ei varoittele, mutta on tiedot jostain teoista.
Ainakin jos täälläkin palstalla puhuu että on huono olo, niin löytyy mukavia tyttöjä ja keskustelukumppaneita purkamaan niitä tunteita sitten.
Valtakunta on vauva-ihminen ja tykkää lapsista jne. varsinkin, musiikki, eläinten tekemää:
The Animals: https://www.youtube.com/watch?v=uS90B4sZf7U - Anonyymi
hmm niin joo, joku hirvittävä järjestökin, Ron Edwards oli vankilassa ja Ohio:n second in command sanoi että lähettää kyllä terveiset Ronille vankilaankin.... tuollainenkin että.... viesti menee perille.
Minä en tee tuollaisia kyllä ollenkaan enää, koska on vähän... liian hengenvaarallistakin, mutta siltikin kyllä vastaan tuollaisiin pyyntöihin jos tulee että, miten toimitaan sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmm niin joo, joku hirvittävä järjestökin, Ron Edwards oli vankilassa ja Ohio:n second in command sanoi että lähettää kyllä terveiset Ronille vankilaankin.... tuollainenkin että.... viesti menee perille.
Minä en tee tuollaisia kyllä ollenkaan enää, koska on vähän... liian hengenvaarallistakin, mutta siltikin kyllä vastaan tuollaisiin pyyntöihin jos tulee että, miten toimitaan sitten.Laitan linkin jos joku ei ymmärrä mikä on joku Ron Edwards: https://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_Klans_of_America
- Anonyymi
En ymmärrä hyssyttelyä. Sehän se vasta maineen pilaakin, kun mätäpaise lopulta räjähtää kaikkien silmille.
Toisaalta en kyllä ymmärrä vaikenemista asianosaistenkaan puolelta. Itseäni yritettiin alkaa kiusaamaan useaan otteeseen peruskoulun aikana. En oikeastaan tiedä tarkalleen miten sen tein, mutta onnistuin aina saamaan tilanteen takaisin omaan hallintaani pitämällä joka asiasta meteliä riittävän ajoissa. Vastasin jokaiseen kiusaamisyritykseen takaisin samalla mitalla. Olin onnekseni älyllisesti näppärämpi, kuin kiusaamista yrittävät, joten pysyin aina muutaman askeleen edellä. Minua ei päässyt yllättämään. Näin jälkeenpäin olen nähnyt miten pahaksi se oli voinut päästä, jollen olisi käynyt ajoissa sitä taktista peliäni ja pitänyt huolta, että kiusaajat tajusivat yritykset turhiksi. Yläasteella olin jo vahvoilla ja seisoin usein itseäni heikommilla olevien suojana.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät ole henkisesti yhtä vahvoja kuin itse olin (olen). Silti se tärkein neuvo on, että puolustakaa itseänne ja läheisiänne ajoissa. Ei koskaan kannata jäädä odottamaan, että jos se menisi tästä ohi. EI SE MENE! Ei pidä pelätä olla "hankala" ja sitä pitää olla ihan heti, jottei homma pääse pahaksi. Pitäkää meteliä ... valitatte aina vaan ylemmälle taholle ja kovempaan ääneen, jos ei asioihin puututa. Esimerkiksi niillä rehtoreilla on ihan virkavelvollisuus puutuua näihin asioihin. Vaikkapa rikosilmoitus ei ole lainkaan liioteltu teko, jos joku ei toimi virkansa velvoittamalla tavalla. Tehkää nämä jutut mahdollisimman näkyviksi.
Turhasta ei tietenkään saa nillittää. Monet tekevät tätäkin. Mutta kun on aihetta, niin pitää valittaa. Esim. fyysistä väkivaltaa ei saa sietää yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3202540
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1721660- 271634
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791507- 481007
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa266866Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 56630
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46541- 39541