Onko se naisen luottamus ele, jos nainen näkötutulle miehelle, jonka kanssa nainen miehen nähdessään juttelee, eikä mies ole kohteliaisuuttaan kysynyt, että missä nainen asuu.
Että nainen kertoo asuinpaikastaan mm. että hänellä on 5 minuutin kävelymatka sinne, missä nainen miehen näkee tai että sade ropisee kattopeltiin, kun nainen sanoo asuvansa ylimmässä kerroksessa.
Miksi nainen tällaisia mainitsee, tuskinpa nainen haluaa, että mies tulee naisen luokse.
Jos nainen haluaisi miehen tulevan luokseen, niin kai nainen osoitteensa kertoisi kysymättäkin, vai odottaako nainen, että mies kysyy osoitetta.
En katsoisi osoitteen kyselyn olevan kohteliasta, vaan herättää enemmän pelkoa naisessa, eikä nainen osoitettaan kyllä kerro, kuin tosi, tosi luotettavalle miehelle, koska nykyään liikkuu kaikenlaisia hörhöjä raiskaajia, jotka voisivat tehdä pahaa naiselle, joten en halua siitäkään syystä udella naisen osoitetta.
t. Ruma mies
Naisen luottamus ele.....
13
100
Vastaukset
Nainen ystävällisesti kertoo asuvansa ylimmässä kerroksessa jotta ei turhaan sitten ruma mies pyöri stalkkaamassa alempien kerrosten ikkunoita.
- Anonyymi
Samalla nainen kertoo, ettei turhaa stalkkaa ylempienkään kerrosten ikkunoita, kun ei ylempiin kerroksiin alhaalta mitään näe ja verhot on yleensä ikkunoiden edessä näin hämärän aikaan.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla nainen kertoo, ettei turhaa stalkkaa ylempienkään kerrosten ikkunoita, kun ei ylempiin kerroksiin alhaalta mitään näe ja verhot on yleensä ikkunoiden edessä näin hämärän aikaan.
t. Ruma miesAi olet tietoinen verhoista?
- Anonyymi
Miten voisi sitten toisten kerrosten asioita edes tarkkailla, pitäisi kai olla joku venäläisen ydinsukellusveneen periskooppi, jota työntelisi toisen henkilökohtaiselle alueelle?`
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisi sitten toisten kerrosten asioita edes tarkkailla, pitäisi kai olla joku venäläisen ydinsukellusveneen periskooppi, jota työntelisi toisen henkilökohtaiselle alueelle?`
Käytä mielikuvitusta ja tuijota verhoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä kamerakopterit eli dronet on keksitty ja niitä myydään kaiken sorttisille idiooteillekin. Lennättävät niitä kaupungissakin yrittäen tirkistellä ihmisten asuntoihin ja kuvata... mitä nyt kuvattavissa on.
Mulla ainakin on nykyään katetulla parvekkeella lasien sisäpuolella sälekaihtimet ja olohuoneen ikkunossa vielä sivuverhot jotka ikkunan eteen vedettyinä kesäisin peittävät näkymät sisälle... jos parvekkeen lasitus on vedettynä syrjään.
Pitäis saada jonkinlainen laki sillekin missä noita hiton vempeleitä saa lennättää ja ettei ihmisiä tai ihmisten koteja saisi salakuvata.
Hankin kyllä ritsat ja ammun seuraavan dronen alas ens kesänä. jos sitä joku lennättää mun ikkunoitteni tasolla. Fakta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä kamerakopterit eli dronet on keksitty ja niitä myydään kaiken sorttisille idiooteillekin. Lennättävät niitä kaupungissakin yrittäen tirkistellä ihmisten asuntoihin ja kuvata... mitä nyt kuvattavissa on.
Mulla ainakin on nykyään katetulla parvekkeella lasien sisäpuolella sälekaihtimet ja olohuoneen ikkunossa vielä sivuverhot jotka ikkunan eteen vedettyinä kesäisin peittävät näkymät sisälle... jos parvekkeen lasitus on vedettynä syrjään.
Pitäis saada jonkinlainen laki sillekin missä noita hiton vempeleitä saa lennättää ja ettei ihmisiä tai ihmisten koteja saisi salakuvata.
Hankin kyllä ritsat ja ammun seuraavan dronen alas ens kesänä. jos sitä joku lennättää mun ikkunoitteni tasolla. Fakta!Mutta jos ammut ohi ja kivi lentääkin viereisen talon ikkunasta sisään jossa osuu vastasyntyneeseen..mites sitten?
- Anonyymi
Mun mielestäni kuulostaa kyllä kutsuvalta eleeltä. Itse en sanoisi mitään kodistani miehelle, ellen toivottaisi häntä sinne tervetulleeksi.
Taitaa olla sinulla nyt vähän vaikea, romanttinen nainen kierroksissa, kuulostaa siltä.
Varmaan tuntuu vaikealta pohtia, miten asiassa etenisi....
Koitappa hitaasti pidentää katsekontaktia häneen. Jos tavallisesti katsot häntä silmiin noin kolme sekunttia keskusteltaessa, niin venytä sitä vähän, mene syvemmälle. Nainen saattaa hämillisesti laskea katseensa, älä hätäänny vaan hymyile sen sijaan lämpimästi, ehkä hieman kaihoisasti hymähtäen.
Näin pidät etäisyyden menettämättä miehistä arvokkuuttasi ja saat naisen pikkarit kosteiksi, jos hän on sinun perääsi.
Vaikeat naiset ovat usein intohimoisia luonteeltaan, kuin säävaihtelut. He eivät edes välttämättä ole kiinnostuneita treffeistä, tarjottu ravintolaillallinen ei heitä kiihota. Mieluummin esim kävelyretki luonnossa, konsertti tai vaikka museoretki, joissa on tilaa tunteilla ja kevyelle intiimille keskustelulle, tunteiden kääntelemiselle. Hän on pyytänyt kanssaan asumaan. Nyt saat viedä sen hammasharjan.
Paha juttu. Kesällä se asunto on ihan h.lvetin kuuma.
Nyt on vielä mahdollisuus vaihtaa alakerran naiseen.- Anonyymi
Mutta nyt ketä haluaisi edes tarkkailla tuolla tavoin toisten toimintoja, itselläni on ainakin riittävästi toimintoja jotta ei tarvitsi yrittää edes varastaa jotain ydinsukellusveneiden periskooppejakaan venäläisiltä toisten tarkkailuun.
Minä en naisten pelleilyyn lähe mukaan..
Sanokoon suoraan asiansa eikä millään vihjailulla..
Vituttaa aina miettiä että mitäköhän tuoki tupsu taas tarkotti. :D- Anonyymi
Ajatuksesi oli viisas, kuin jään läpi iskevä ydinsukellusvene periskooppineen ja sukulaisineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as663235Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252993- 512882
- 562688
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482550On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802211- 692098
- 452082