Aviomies runkkaa

Anonyymi

Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta.
Viimeisen vuoden aikana miehelleni on tullut omituinen tapa.
Hän tahtoo enemmän runkata kuin rakastella.
On varmasti aina runkannut mutta nyt tahtoo tehdä sitä nimenomaan rakastelun yhteydessä tai lopussa. Käy kyllä sisällä mutta vetää ulos ja runkkaa loppuun.
Ihan ok. Mutta minä en tuosta juuri kostu saati saa:)
Ajattelin ottaa asian puheeksi, mutta kiinnostaa kuulla onko kanssasisarilla vastaavia kokemuksia.

12

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos ruoka on kylmää ottaa mies mielummin kaljan , jos ruuan laittaminen on työtä , ottaa mies mielummin kaljan , jos puuhista puuttuu mielenkiinto , mies tekee jotain mielenkiintoista itse , jos nainen ei puuhista nauti , ottaa mies puuhiin miehen joka taatusti nauttii.

mielummin puhtaana käteen kun isosti verojen kanssa.

• Anonyymi

Tarkoitatko että mies on bi...

• Ei mikään viittaa siihen, että on bi. Se, että yhä enemmän runkkaa pariseksitilanteessa on aivan tavallista. Jos ei enää saa orgasmia yhdyntätilanteessa, mutta runkkaamalla saa, on myöskin aivan tavallista.

On ymmärrettävää, että tunnet kärsiväsi puutetta, mutta epätavallista se ei ole. Sitä paitsi se, että miehesi kuitenkin pyrkii kanssasi yhdyntään, viittaa siihen, että hän haluaa tehdä kanssasi kaiken, mihin pystyy.

• Anonyymi

Onko miehesi minkä ikäinen? Minulle tuli myös mieleen että jos seisokki ei vain kestä niin... Haluaa kuitenkin olla kanssasi. Haluaako katsella kun sinä masturboit?

• Anonyymi

Ikääntyminen tuo seksiin joko haasteita tai uusia ulottuvuuksia ja mahdollisuuksia. Kyse on asenteesta. Meillä seksi on muuttunut paljon pidempi kestoksi. Ensin syödään, saunotaan, juodaan vähän viiniä, tanssitaan, suudellaan.

Otan suihin, hän hieroo minua. Käy kyllä sisälläkin. Lopulta katselee kun minä tulen sauvan avulla ja sen jälkeen minä otan hänet käsin.

Ihanaa seksiä!

• Anonyymi

Kai jokainen mies runkkaa? Ja jokainen nainen myös.
      Ei kai tuossa mitään omituista ole

• Anonyymi

Jos miestä ei naisen tavara kiinnosta vaan ennemmin vetää käteen niin kyllä se vaikuttaa siltä että kiinnostus on siirtynyt miehiin

• Vanhemmiten ymmärryksesi ja tietosi saattaa kasvaa, mutta tällä hetkellä tunnet tietäväsi liian varmasti voidaksesi arvioida uudestaan.

On tosi, että bi-mies vanhemmiten vahvistuu homosuuntaan, mutta runkkaamisen lisääntymisen hyvin harvoin indikoi homoutumista.

• Anonyymi

Meillä mies runkkaa tai minä runkkaan häntä aina jossain vaiheessa kun panemme. Ja ei todellakaan ole bi tai gay

• Anonyymi

Jos seisokki ei syystä tai toisesta johtuen kestä yhdyntää miehen orgasmiin asti niin runkkaus on keino saada orkku ennenkuin lerpahtaa. Siinä kulli saa rajumpaa käsittelyä kuin yhdynnässä tai suuseksissä. Kannattaa siis keskustella siitä miksi tilanne on tuollainen ja pitäisikö sille ehkä tehdä jotakin. Voi olla esimerkiksi verenkierron häiriöitä jotka heikentävät seisokkia tai psyykkistä painetta tms. Osaan hoidoksi voi auttaa erektiolääkkeet ja osaan tieto siitä, ettei hänen tarvitse joka kerta saada orkkua yhdynnässä. Tarkistuskäynti lääkärissä voisi olla aiheellinen.

Kysy mieheltäsi haluaisiko hän että sinä viet homman loppuun käsiseksillä vai tarvitseeko hän nimenomaan oman käden orkun saamiseksi. Naisillakin voi olla varsin suuria ongelmia saada orkkua yhdynnässä jolloin muu kuin oma käsi ei auta.

• Anonyymi

Paljon puhutaan naisen orgasmiongelmista, mutta voi se olla ongelma miehelle myös.
      Kun miehelläni oli stressiä sekä työssä että ikääntyvien vanhempiensa sekä meidän teini-ikäinen kanssa niin hänellä otti kyllä eteen mutta ei saanutkaan orgasmia millään.
      Asia ahdisti häntä ja yritti kahta kauheammin jolloin kalu alkoi myös alkuseisokin jälkeen lerpahtaa samantien kun tuli sisääni.

Koska hän on aina ollut visuaalinen ja tykännyt katsoa teimme kokeilun jossa hän vain katsoi kun minä tyydytin itseäni. Hän oli siis vaatteet päällä ja minä alasti.
      Seisokki kesti ja pysyi pitkään vielä senkin jälkeen kun minä olin jo saanut.

Teimme tämän kolmena iltana. Sen jälkeen suuseksin ja käsihoidon kautta pääsimme taas normaaliin panemisen. Yhä lypsän hänet ueasti käsin lopuksi. Stressi on helpottanut.

Tuollainen elämänvaihe meillä

• Anonyymi

Todennäköisesti miehelläsi ei jaksa seistä koko Aktia, käynti lääkärissä auttaa ja pensirengas ensiapuna

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe