Lätkäjengin salatut kansiot paljastavat ilmastotutkijoiden eliitin likaiset temput

Anonyymi

Salatut kansiot paljastavat ilmastotutkijoiden eliitin likaiset temput. Johtavat suomalaiset luonnontieteilijät kommentoivat viestien sisältöä sekä ilmastotieteen eliitin itse aiheutettua kriisiä, kertoo MOT-ohjelma.

https://areena.yle.fi/1-50117233

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas tämä vanha MOT - ohjelma, joka näyttää olevan lähes kymmenen vuotta vanha eli lähetetty 7.12.2009 . Eiköhän tuosta olisi kaiveltu raskauttavaa materiaalia esille viimeisen vuosikymmenen aikana jos siis sellaista olisi tarjolla. Sellaiselle olisi nimittäin ollut kovasti kysyntää.

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/04/21/ilmastogate

      Tuossa siis mukana myöhempääkin samaan liittyvää materiaalia.

      • Anonyymi

        Totuus ei vanhene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei vanhene.

        Totuus vanhenee aina kun löytyy uudempaa ja varmempaa tietoa samasta asiasta. Sehän juuri on tieteellisen menetelmän ajatus. Mikään tieteessä ei ole pysyvästi paikalleen naulattua vaan ainoastaan väliaikaista. Kun joskus löytyy parempi selitys ilmiöille niin tuo selitys otetaan käyttöön. Sama koskee myös ilmastoasioita.

        Ei olisi ensimmäinen kerta kun tieteellisestä teoriasta löytyisi virhe koejärjestelyissä, mittaustuloksissa tai tulosten tulkinnassa siten, että sen korjaaminen ei kuitenkaan muuttaisi loppupäätelmiä.

        Absoluuttisia totuuksia luonnonilmiöiden selityksistä löytyy vain uskonnoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus vanhenee aina kun löytyy uudempaa ja varmempaa tietoa samasta asiasta. Sehän juuri on tieteellisen menetelmän ajatus. Mikään tieteessä ei ole pysyvästi paikalleen naulattua vaan ainoastaan väliaikaista. Kun joskus löytyy parempi selitys ilmiöille niin tuo selitys otetaan käyttöön. Sama koskee myös ilmastoasioita.

        Ei olisi ensimmäinen kerta kun tieteellisestä teoriasta löytyisi virhe koejärjestelyissä, mittaustuloksissa tai tulosten tulkinnassa siten, että sen korjaaminen ei kuitenkaan muuttaisi loppupäätelmiä.

        Absoluuttisia totuuksia luonnonilmiöiden selityksistä löytyy vain uskonnoista.

        Onko ilmastoteologit joskus tehneet jotain järjestettyjä kokeita, mitanneet niissä jotain tai tulkinneet niitä?
        Minä en ole kuullut ainoastakaan. Jos ei ole tehty kokeita, niin ei niistä mitään virheitäkään voi löytää. Teoriat on sitten eri asia. Ilmastoteologia perustuu puhtaasti teorioiden todistamiseen puheella ja kirjoittelemalla lehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus vanhenee aina kun löytyy uudempaa ja varmempaa tietoa samasta asiasta. Sehän juuri on tieteellisen menetelmän ajatus. Mikään tieteessä ei ole pysyvästi paikalleen naulattua vaan ainoastaan väliaikaista. Kun joskus löytyy parempi selitys ilmiöille niin tuo selitys otetaan käyttöön. Sama koskee myös ilmastoasioita.

        Ei olisi ensimmäinen kerta kun tieteellisestä teoriasta löytyisi virhe koejärjestelyissä, mittaustuloksissa tai tulosten tulkinnassa siten, että sen korjaaminen ei kuitenkaan muuttaisi loppupäätelmiä.

        Absoluuttisia totuuksia luonnonilmiöiden selityksistä löytyy vain uskonnoista.

        Ilmastogate ssä paljastettiin juuri Mann ja Marcot nimiset hutkijat joilla on selvästi vaarallinen poliittinen tarkoitus mielessään ja sitä täälläkin tehdään , koska J nimisellä henkilöllä on vain näiden väärentämiä tutkimuksia käytettävissään.

        Mitä nämä 2 hutkijaa paljastivat maailmalle: Mitään ilmastonmuutoksia ei ole tapahtunut maailmassa 2000 vuoteen. Tehtiin lätkämaila jossa varsi on suora ja nykyinen lämmin sykli näyttää lätkämailan lavalta joka kohoaa suoraan taivaisiin.
        He myös näin tehden kielsivät antiikin ja keskiajan lämpimät kauden ja kylmät kaudet niiden jälkeen, jotta varsi olisi suora.
        Onneksi asiat tiedetään aivan varmasti: ilmastohistoriakaan ei ole hakusessa kuin vain alarmisteilla ja nyt ollaan toivuttu 400 vuoden kylmästä kaudesta joka johtui auringosta ja monesta muustakin syklistä. On kuitenkin selvää , että kylmällä kaudella CO2nkin määrä supistuu ja oli jo vaarallisen lähellä luonnon näivettymistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe