Kovaa puhetta, vähän tekoja

Anonyymi

Naiset tunnetusti puhuu mutta tiukan paikan tullen jänistävät.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin säkin sentään ihan teit sen että kirjoitit ihan sinkut palstalle tuon! Huigean jämäkkä teko! 😀💪

      Ethän väitä vaan olevas mies? Ethän....🙄

    • Anonyymi

      Niin voi jänistää mutta se on itsesuojeluvaistoa luultavasti.
      Mikä on tiukka paikka?
      Jos sotiamme miettii niin olihan siellä lottia ja kaikenlaisia naisia auttamassa ihan niinkun miehiäkin.
      Jos nainen on hiukan erilainen kun mies, niin se on vaan rikkaus. Ei heikkous tai huono asia.
      Minä pidän naisista yleensä.
      Onko aloittajalla niin, että nainen uhannut lähteä ja luulet, että jänistää?
      Vai mihin kirjoituksesi liittyy?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Kastemadon pujotus koukkuun piti olla ihan helppo juttu.
      Eipä onnistunut.
      Tiukkapaikka oli se, että olisi pitänyt myös toimia kuten puhuu.

      • Ehkä hän sääli viatonta matoparkaa, ei halunnut kiduttaa.

        Itte oon saanu mato-ongella saalista ku syöttinä on ollu madon sijasta nokare juustoa tai vastaleivottua pullaa.


    • Mitä tarkoitat tuolla mimmosta asiaa tai tilannetta?

    • Anonyymi

      Minkähänlaisista tilanteista nyt puhutaan? Itse ainakin olen aika päinvastaista tyyppiä. En paljon puhu, jollen ole tilanteessa jossa on pakko. Mielummin toimin kun jutustelen turhaa. Toki esim. riitoja yritän ratkoa puhumalla. Siinä kohtaa kun lakkaan puhumasta, niin homma alkaa olla siinä. Kun lupaan/sanon jotakin, niin se todellakin tapahtuu.

      Jos siis jotakin tollasta, niin ei kannata tuudittautua luuloon ettei nainen myöskin tee mitä sanoo.

    • Anonyymi

      Jäikö pillua saamatta.

    • Tiukka paikka?
      Synnytys?

    • Onhan se noinkin, mut vastaavasti olen kuullut saman kun naiset puhuvat miehistä.

      Ehkä toi siks pitäis yleistää ja sukupuolittomuuttaa, Suurin osa ihmisistä nyt vain on tuollaisia. Useimmiten juuri he, jotka valittavat MUIDEN olevan sellaisia.

    • Anonyymi

      Paljon seksiä ja vähän puhetta, on normia :D

    • Mitä tapahtui?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1846
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1153
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      925
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      837
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      789
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      734
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      710
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe