On tullut oltua naisten kanssa joille pettäminen on normaalia ja siten eivät välttämättä koe tehneensä mitään väärää. Yksi tyttöystäväni oli oikein jakprasia, kun selskis jätin heti. Nainen jäi vielä rysän päältä kiinni, vastenmielinen näky. Puolisonikin kertoi olleensa suhteessa. ei mitään yksityiskohtia mutta kun ei silmiin katso tai pahoittele tapahtunutta niin ihmetyttää. Nainen vetosi parisuhde kriisiin, sen takia eksyi vieraan miehen syliin, no mikään kriisi mun mielestä, vähän hektistä arkea, vuorotyöt, lapsi ja kun nainen ei kokenut saavansa riittävästi läheisyyttä haki sitä muualta. Kaksi suhdetta jne. Kun minä petin kerran yhden naisen kanssa eksyin petiin syttyi melkoinen riita, miten voit nussia toista jne. Sen jälkeen oli melkoisen pitkä seksitön vaihe tosin muija kyllä hinkusi munaa aika nopeesti lopetettuansa salasuhteensa. Tulee olo että naiset pitää omaa uskottomuuttansa pienempänä pahana kuin miesten.
Miksi naiset vähättelee uskottomuuttansa
Anonyymi
3
869
Vastaukset
- Anonyymi
Juu mäkin nain rouvvaa jolla ukko vuorotyössä.
Ihanaa seksiä tiedetään olevamme naimisissa - Anonyymi
Vai naiset. Yleensä kyllä miehet.
- Anonyymi
Ihan tuttua, naisen petettyä ei edes pyytänyt anteeksi. Syytteli ja haukkui vain. Teki eropäätöksen helpoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040