Kas kun ennen ei välitetty niinkään treffikumppanin poliittisesta suuntautumisesta, tahi muustakaan pikkuasioista.
Nykyään tuntuu kyseiset olevat pääasia. Esim. kysymys, pidätkö hamstereista? Vastaus: Toki, mukavia eläimiä.
Vastaus tähän on: Ai sä tykkäät pistää hamstereita perseeseen, hih, hobh, huh...
Miksi tämä kommunikointi on mennyt näin idioottimaiseksi? Johtuneeko tietyn puolueen sanansaattajista jotka ovat vallanneet kaikki palstat, mitä mamman ruokinnalla kotisohvalla kykenee häiritsemään/pilaamaan?
Hävetkää peppulit, hävetkää!
Nykyaikaa?
3
<50
Vastaukset
Noh selkeästi ovat väärinjohdatettuja.
Niiden piuhat pitää asettaa oikeisiin suuntii.Liberaali nainen on jakanu toosaansa vähän liian anteliaasti. :D
- Anonyymi
Ensin valitat kaiken menneen poliittiseksi ja sitten itse nostat puolueen tikunnokkaan. Sinähän tässä itket poliittisesta suuntautumisesta. Onko sinulla aivovaurio tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574