🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
Hyvää palstataukoa
5
<50
Vastaukset
Kauan se kestää?
- Anonyymi
Varmaankin niin kauan kunnes hän on taas tyytyväinen jonkun perus tallaajan epäonnistumisesta.
Minä en tiedä yhtään enempää palstapäivityksestä kuin muutkaan. Palstan yläreunassa lukee, että päivitys alkaa klo 12 ja sen aikana palsta ei toimi. Toimenpide on Suomi24:n ylläpidon tekemä.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin niin kauan kunnes hän on taas tyytyväinen jonkun perus tallaajan epäonnistumisesta.
Minä kun en kauheasti lueskele palstan kirjoituksia, niin en huomaa mikä peli milloinkin on menossa. En tiedä, kuka täällä epäonnistuu tai onnistuu ja missä mielessä. Sen kuitenkin tiedän, että Suomi24 ylläpito päivittää tänään palstaa, eikä minulla ole sen kanssa mitään tekemistä. Ihan niinkuin minulla ei ole tekemistä täällä muiden kirjoitusten kanssa. Edelleen olen nainen, eikä minulla ole mmuita nimimerkkejä kuin tämä yksi. Mitään salakieltä en kirjoita, eikä minun tekstieni rivin välissä lue mitään. Katseeni on edelleen suuntautunut pelkästään kehä kolmen sisäpuolelle.
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä en tiedä yhtään enempää palstapäivityksestä kuin muutkaan. Palstan yläreunassa lukee, että päivitys alkaa klo 12 ja sen aikana palsta ei toimi. Toimenpide on Suomi24:n ylläpidon tekemä.
Niih huomaan ettei viestit tule ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663