Arhinmäki päästi tänään VITSIN Eduskunnan budjettikeskustelussa: Rinteen hallitus tekee vuoden 2023 budjetin. Se on vitsi.
Gallupin mukaan 71% kansasta ei luota Rinteen talous- ja työllisyyspolitiikkaan. Koko hallitusohjelma perustuu siihen, minkä takia tulevaisuus on epävarma.
SAK-lainen kommunistinen lakkoliike aiheuttaa lisäksi maahan epävarmuutta ja työttömyyttä, mikä vaikeuttaa 75%:n työllisyystavoitteen saavuttamista. Työpaikat jäävät syntymättä, muuttavat ulkomaille tai vähenevät. Lakkoilu ja muu kiristäminen on starttilaukaus YT-tsunamille.
Junakuskit jo aloitti sekoilun. Onko pääluottamusmiesvaalit tulossa? Toivotavasti kuskien puheenjohtaja ei tule koskaan minun junan kuskiksi. Ei voi tietää, pääseekö juna perille. Jos häntä alkaa vaikka yht'äkkiä vituttamaan joku asia!
Arhinmäki eri linjoilla kuin Kyllönen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Opiskelijat saivat 2,4€ ja eläkeläiset jotakin 25€ kuukaudessa lisää, eli vaalilupaukset on pidetty. Uskolliset puoluetoverit on saaneet töitä ja virkoja, gebardihatut 100milj.€ lisärahoitusta,kun vielä Ohisalo/Haavisto saavat kaapukummitukset Suomeen elätettäväksi, niin tämä hallituskausi on alkanut hyvin.
- Anonyymi
Tänään tulee taas uusi iloinen teatteri eduskunnasta. Mitähän Arhinmäki tänään leukailee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671597Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801255- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171128TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891014Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852