Ongelmana on saada kitara kuulumaan tietokoneen kaiuttimista. Käytössä reaper ja focusrite usb interface. Ääniraidassa kuitenkin näkyy tasojen nousevan kun soittaa.
Kaiuttimet on kiinni interfacen line outeissa 2x rca ja äänilähteeksi on valittu ohjauspaneelista focusrite. Muut äänet kuuluu jos laittaa esim. Kappaleen soimaan netistä, mutta tosi hiljaa. Äänenlaatu on hyvä mutta joutuu laittamaan volat täysille että edes vähän kuulee, myös tietokoneesta on laitettu äänet 100%. Mitä mahdollisia syitä tähän vois olla? Reaperin asetuksista on myös valittu Focusrite Usb ASIO
Kitaran äänittäminen focusrite
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mulla tee tuollee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808