Mikä järki oli kieltäytyä 1,5-2miljoonan kiinteistöveroista tuulivoimaloista.
Kunnantalous
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä ilmeisesti ole mitään järkeä.
No saapi porot käyskennellä rauhassa, kun tuulimyllyt ei häiritse niitä melullaan.
https://www.lapinkansa.fi/sodankyla-paikkaa-uhkaavaa-talouden-upposukellusta/263971 - Anonyymi
EU:sta ollaan rakentamassa Neuvostoliitto 2. Historia ei koskaan toista itseään samalla. Neuvostoliitossa ei saanut olla yhteiskuntavastainen, EU:ssa ei saa olla unionin perusarvojen vastainen.
- Anonyymi
Tosi ärsyttävä tilanne!
Euroopan unionin perusarvoja ovat ihmisarvon ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen, vapaus, kansanvalta, tasa-arvo ja oikeusvaltio. Nämä arvot yhdistävät jäsenvaltioita eikä unioniin voi kuulua yhtään maata, joka ei tunnusta näitä arvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ärsyttävä tilanne!
Euroopan unionin perusarvoja ovat ihmisarvon ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen, vapaus, kansanvalta, tasa-arvo ja oikeusvaltio. Nämä arvot yhdistävät jäsenvaltioita eikä unioniin voi kuulua yhtään maata, joka ei tunnusta näitä arvoja.Kirjastoon pääntyhjennykseen unionin perusarvojen mukaisesti.
Riipissä ei tartte pyyhkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjastoon pääntyhjennykseen unionin perusarvojen mukaisesti.
Riipissä ei tartte pyyhkiä.kirjastossa joutuu paperivarkaitten takia pyyhkämään Santreen. Siitäki loppunur jo juoneen vaikuttamattomat sivut.
- Anonyymi
Kyseisen kylän ihmisilläkin oltava oikeus asua terveellisesti- huom tuulivoimalla on terveysvaikutuksia... ja viihtyisästi omissa kodeissa, menettämättä kotiensa arvoa.. Tosiena tekijänä on tietenki porotalousaluetta...
Kiivetkää tunturiin ja kattokaa kuinka ne rumetaa upeita maisemia -joita tursiti tulevat Lappiin kattomaan, ei kukaan tule jos täytämme Lapin tuulimyllyillä sattaa turistit kaikota.
Ja onko edes takuita että niistä tulisi miljoonia`?? rohkenen epäillä. Lehdessä juuri puhuttiin satojen eurojen korvauksisata...tuntuu aika pieneneltä. - Anonyymi
Mikä järki siinä on kun joku paikallinen saa kunnalta viran, niin vähän ajan sisään sillä kommunistilla on koko suku kerätty kunnalle "töihin". niin se vaan menee, 80% kunnan viroista lakkautettava turhina kuluina, hyödyttöminä...
- Anonyymi
YT-neuvottelut ovat oikea ratkaisu !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026