Miten ihmiset voivat olla niin vajaaälyisiä

Anonyymi

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan helposti. Luulevathan täälläkin eräät Periksen trollihahmoja oikeiksi ihmisiksi.

      • Anonyymi

        Tai sasikranssiaan Pirlo-tukaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sasikranssiaan Pirlo-tukaksi.

        Aika ihmeellistä, että joku voisi jotain rumaa kaljua kuvitella Pirlo-tukaksi. En ole koskaan moisesta kuullutkaan, että joku voisi noin pahasti sekaisin olla.

        Onneksi mä ainakin tiedän sen itse kaikista parhaiten, että minkälainen tukka mulla on ja kuten oon aina sanonutkin, niin mulla onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Aika ihmeellistä, että joku voisi jotain rumaa kaljua kuvitella Pirlo-tukaksi. En ole koskaan moisesta kuullutkaan, että joku voisi noin pahasti sekaisin olla.

        Onneksi mä ainakin tiedän sen itse kaikista parhaiten, että minkälainen tukka mulla on ja kuten oon aina sanonutkin, niin mulla onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla.

        Sustahan tossa ylempänä puhuttiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sustahan tossa ylempänä puhuttiin

        Ainahan sitä voi valheita puhua ihan kenestä tahansa. mutta kuten itse tossa jo sanoinkin sen, että mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, eli samanlainen kun Andrea Pirlolla.

        Mutta sulla persujunttipaskalla sitä itselläsi vittu varmaan joku kaljuuntunut tukka onkin saatana!!!!!!! Eikö fina-tabletit sulle maistuneet saatanan homoperse!!!!!!!!!!!! Eikö tullut junttikavereilta lupaa sellaisten eurooppalaishenkisten tablettien syömiseen perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • pitkätukka-68

      Entäs sitten miten sekaisin on ihmiset, jotka lukevat Seiskaa.

    • Anonyymi

      No niinpä. Käyttävät jotain hopeavettä, uskovat 5G verkkojen olevan jotenkin vaarallisempia kuin muiden matkapuhelinverkkojen, arvelevat rokotteita otettavan, koska lääkärit ovat salaliitossa lääketehtaiden kanssa jne jne.

      • Anonyymi

        Ja äänestävät persuja, koska ajattelevat, että kaikki Suomen ongelmat ratkeavat pistämällä rajat kiinni ja ajattelevat, että persuja äänestämällä ilmastonmuutos ei uhkaa omaa elämäntapaa.


    • Anonyymi

      Näitä on, usko tai älä, todella paljon ja ollut aina. Ja tulee olemaan.
      Eräänlaisia moderneja kylähulluja.

      • Anonyymi

        Totta. Muistan lukeneeni, että jo ensimmäisten jenkkiläisten saippuasarjojen aikaan ihmiset buuasivat joillekin näyttelijöille kaduilla.

        Koomista, näyttelijä onnistuu omalta osaltaan uskottavan pahishahmon luomisessa... ja jotkut palkitsevat sen häiriintyneellä käytöksellä, eli uskovat vähän liiankin kanssa.

        Onnea vaan kaikille, jotka näyttelevät todella kusipäisiä hahmoja tv-sarjoissa.


    • Mitenkähän mahtais tämänkin palstan puheenaiheiden käydä, jos kaikki ois mukana todellisuudessa? Säästä ja ehkä musiikista turistas...

      M—teoriat, palstatotuudet ja kaikki jännämiesytmatmaisuri-jutut jäis pois, jos ihmiset ei käyttäis mielikuvitustaan tunteiden selittämiseen. 😃

    • Anonyymi

      Toi kuuluu samaan sarjaan kuin se, että Iltsariin (varsinkin nettiversioon) nostetaan juttuja julkkisten Instagram-tileiltä. Tavalliset ihmiset luulevat, että julkkikset tyrkyttävät juttujaan julkaistaviksi. Todellisuudessa iso osa viihdetoimittajista seuraa säännöllisesti kuumimpia ja seuratuimpia julkkiksia esim. Maisa Torppa, BB- ja TIS-tähdet, entiset missit, tunnetuimmat näyttelijät, komeimmat lätkäpelaajat, tunnetuimmat suomiräppärit jne. Kun joku julkkis postaa omalle IG-tililleen jotain, niin ei mene kauan, kun juttu löytyy ns. iltapäivälehdistä siten, että niihin on yritetty laittaa mahdollisimman hätkähdyttävä otsikko, jotta lukijat klikkaisivat sitä. Mitä enemmän klikkauksia, sitä enemmän toimittaja saa palkkaa.

      • Anonyymi

        Ai että oikein toimittaja tienaa klikkauksien mukaan.


    • Anonyymi

      Vai kaunotar. Tuo nainen on ruma tavis. Onko kaikki seiskassa esiintyvät naiset muka kauniita, ei varmana ole. Tuokin nainen tehnyt lapsen jonkun paskan apinan näköisen jännämiehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2524
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1117
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1074
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1024
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      920
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      903
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      871
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      812
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe