Himoitsetko isoa näistä, mutta

Anonyymi

et ikinä kehtaisi/haluaisi seurustella sellaisen kanssa?
Kun olen vihdoin ja viimein tajunnut asian näköjään olevan näin.
Eli ulkonäkö on kaikki kaikessa. En halua, että mussa ei nähdä muuta koskaan kuin lihavuus ja ketä se kiihottaa, niin on aivan se ja sama mitä mun pään sisällä liikkuu.
Ja ne ketä se kiihottaa salaisesti, niin käyvät netissä ym.kuumana, mutta eivät ikinä kehtaa olla missään yleisellä paikalla yhdessä tai ei mua esim.koskaan tulla iskemään missään, jos on ainakaan yhtään kaveria miehellä lähettyvillä.
Eli mistä mies, jolle läskit ei oo inhon aihe tai himon aihe?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja anteeksi toi pirun näinen heti otsikossa 🤣

    • Anonyymi

      Ei miehet uskalla nykyään ketään iskeä missään. Tulee heti #metoo ja ym.

    • Anonyymi

      Mitähän jos tekisit lihavuudellesi jotain. Jo terveytesikin takia! Apua on saatavissa!!

    • Anonyymi

      etsin isoa ja lihavaa naista enkä häpeile sitä yhtään, kehtaisin kyllä olla lihavan naisen seurassa ihan missä tahansa paikassa ja tilanteessa. Minusta vaan jotenkin tuntuu että lihavat naiset häpeilevät itseään eivätkä siksi halua olla mitenkään esillä eikä ottaa yhteyttä eli jos teitä on olemassa niin ottakaa rohkeasti yhteyttä 51v mieheeen, osoite on [email protected]

    • Anonyymi

      Skandinaaviset naiset ihailee aina isoa (big brown on englanniksi mitä he hakee)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe