Elätköollenkaan

Anonyymi

Voi hyvät hyssykät, kyllä on sairasta riippumista, jatka jo hyvä ihminen elämääsi , ”Ei aika mennyt koskaan palaa.”

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei.

      • Anonyymi

        Ollaan kerrankin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kerrankin samaa mieltä!

        Mene tienyli baariin parille paukulle niin siihen voit olla samaa mieltä jonkun kanssa,tai ehkä enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tienyli baariin parille paukulle niin siihen voit olla samaa mieltä jonkun kanssa,tai ehkä enemmänkin.

        Mene sinä vaan tekemään sitä, mitä et todellakaan osaa, sillä sata ihmistä ei ole väärässä tästä asiasta mikäli olen kuullut oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä vaan tekemään sitä, mitä et todellakaan osaa, sillä sata ihmistä ei ole väärässä tästä asiasta mikäli olen kuullut oikein

        Kuullut,olet varmaan myös kokenut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullut,olet varmaan myös kokenut

        Sinun piti varmaan kirjoittaa- Kokenut olen -


    • Anonyymi

      Elämä todellakin pysähtyy, kun joutuu kokemaan raskaita asioita ja elämä jatkuu vasta sitten kun asiat selvitetään ja tapahtunut on helpompi hyväksyä kun tietää tosiseikat.

      Aika auttaa .... kliseinen sanonta, mutta totta. Kun tarkoin tietää miten kaikki kävi niin mieli käsittelee faktat ja aika korjaa mutta todellakin voi kestää. Aina pitäisi osata kuvitella, että jos tapahtuisi omalle kohdalle ja muistettava, että jokainen kokee asiat omalla laillaan. Epätietoisuus tapahtumien kulusta rassaa niin pitkään kunnes tavalla tai toisella tulee vastaan tosiseikat ja vasta sen jälkeen voi jatkaa elämää.
      Asia on ihan joka päivä ajatuksissa niin pitkään että kaikki selviää. Ymmärrätö aloittaja???? Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Ei kukaan voi olla niin kylmä, että ohittaa kaiken.

    • Anonyymi

      Elämä jatkuu jollakin lailla heti kun minä ja kaikki muutkin tiedämme tapahtumien kulun. Tämä ja vain tämä on TOTUUS! Piste!

    • Anonyymi

      No mitenpäs aloittajan laita? Onko omaa elämää kun joutuu miettimään toisen elämää?

      • Anonyymi

        Ensinnäkin,riippuu mitä asioita pitää omassa elämässä raskaana, ei muita voi syyttää jos on itse ryssinyt elämänsä.. ja minä en ole se roikkuja vaan joku muu,
        Tulin ,näin ja voitin sut koti mökkiin hain..


    • Anonyymi

      Katsokaa hyssykät peiliin.

    • Anonyymi

      Hyssykkä, kuuleppa! Elämä jatkuu sitten, kun asia selviää perinpohjin, saamme rauhan.
      Miksi tuomitset, kun et astele meidän kengissä, aattele omalle kohalle.....

      • Anonyymi

        Olin kaikki hyvin jos olisit inarinsaamelainen tahi samojedi


      • Anonyymi

        Osu ja uppos..


    • Anonyymi

      Millainen päivä hyssykkärouvalla tänään oli.

      • Anonyymi

        En kerro .. aatteleppa ite
        Loistavaa vkon jatkoa kaikille..


      • Anonyymi

        Hyvin pyyhkii. Oon köyhä poromies mä vaan. 300 aion myyvä tänki vunna. Avustukset viel siihe. Kestää istua kapakassaki jos joku tarjoaa. Heh heh hee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pyyhkii. Oon köyhä poromies mä vaan. 300 aion myyvä tänki vunna. Avustukset viel siihe. Kestää istua kapakassaki jos joku tarjoaa. Heh heh hee.

        Sulla oikia elämän tyyli..
        Heh heh


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe