Hei sinä mies

Anonyymi

Mitä mietit? Mua edes vähäsen?
Oletko sä ollenkaan tosissasi?

Jos tahdot, mulle riittää kaveruutesikin, jos siihen kelpaan. Tähän asti ei siltä ole tuntunut.

Älä viitsi pelata mun kanssa, ota siihen joku muu. Mä välitän susta ihan oikeasti, tiedäthän sen.

23

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosissani olen ja sinua mietin. Mites sä?

      • Anonyymi

        Ajattelen häntä paljonkin. Ja aika tosissani tykkään. Kysyisin mä häneltä kaikenlaista, jos uskaltaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen häntä paljonkin. Ja aika tosissani tykkään. Kysyisin mä häneltä kaikenlaista, jos uskaltaisin.

        Miksi et uskalla?


    • Anonyymi

      Olet niin kaunis ja upea M-nainen.

      • Anonyymi

        Totta, M nainen on kyllä kaunis ja upea :)


    • Anonyymi

      Hei sinä nainen

      Voisitko kertoa miten tämä pelailu oikein miehessä ilmenee kun kyse on työpaikasta?

      Samoin mistä johtuu että on tuntunut ettei kaveruuskaan kelpaa?

      Kiitos.

      • Anonyymi

        On välillä kuin olisin enemmän kuin vain kaveri. Tulee lähelle ja katseet ja pienet kosketukset kertovat kiinnostuksesta.
        Joskus on pidempiä aikoja, etten tunnu kiinnostavan häntä ollenkaan. Etten mahdu hänen päiviinsä. Kaikki toiset ovat tärkeämpiä, jään jotenkin ulkopuolelle. Enkä tarvitse mitään erityiskohtelua, ihan tavallista huomioimista.
        Kuitenkin hän on ihmisenä ihana, viihdyn hänen seurassaan ja meillä on mukavaa yhdessä.
        Ehkä luen häntä väärin.


    • Anonyymi

      Olen kyllä tosissani. N naiselle.

    • Anonyymi

      No haloo!! Sua tietysti mietin.

      • Anonyymi

        Sua ei kukaan usko


    • Anonyymi

      Salaa ajattelen sua

      • Anonyymi

        Ajatellaan kaikki vaan.


    • Anonyymi

      Voi kun mua miettisikin se eräs ihana.

      • Anonyymi

        Mietin ässää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin ässää :)

        mietit siis S-naista?! mistäpäin olemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin ässää :)

        Kerro oma kirjaimesi !!!!


    • Anonyymi

      Mulla semmonen olo että vois antaa koko paskan kuihtua tuulen mukana ja keskittyä omaan elämään

    • Anonyymi

      Minä ainakin mietin s naista etelä-savosta....

    • Anonyymi

      Mä kyllä mietin ihan joka päivä sitä miestä.
      Välillä vaan oon niin väsynyt ja kiireinen etten ennätä ees jutskaamaan... On siitä monesti huono omatunto... Elämä on niin ristiriitaista... Välillä oon tosi allapäin ja suruisa. Jostain syystä hänen kauttaan saan ihmeesti virtaa ja voimaa.
      Sellainen Hän vain on🔥🧡

      • Anonyymi

        Olis kiva jos kertoisit joitain tunnareita hänestä miehestä...onko liikaa pyydetty?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jos kertoisit joitain tunnareita hänestä miehestä...onko liikaa pyydetty?!?

        Vaalea, 34v. ollaan samasta kaupungista kotoisin, eka kerran oltiin tekemisissä v. 2014 toukokuussa, oon lähettänyt hälle silloin kirjeitä ja pari pakettiakin..... Suren sitä ettei meillä oo enää yhteyttä. Jospa nämä tunnarit riittävät. Hope so....


    • Anonyymi

      Mikset tee mitään. Sinä oot ainut,joka voi tehdä aloitteen.

      • Anonyymi

        Miksi sä et voi tehdä aloitetta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe