Elikkäs tyttöystäväni lähtee vaihtoi 2kk tshekkeihin lokakuussa, tuntuu pahalta hänen lähtönsä, varsinkin kun mitä olen lukenut et tshekissä on paljon huumeita, baareja mihkä pääsee alaikäisenäkin ( tyttöystävä 17) . Tyttöystäväni on puhunut et aikoo kaveriensä kanssa nauttia alkoholiakin , pelottaa että humalassa hän pettää, jos on oikein kovassakin humalassa, vaikka on puhunut ettei juo kumminkaan maltaita, mut jos kaverit juo , nii varmaa juo hänkin riittävin ?? Sehän tässä onkin että käyttäytyykö erilailla eri maassa. Tätäkin kritisoi se että olen lukenut että moni vaihoon lähtijä pettää. Luotan häneen kumminkin, mutta kännissähän voi tapahtua mitä vain. Myös pelottaa jos hänet huumataan baarissa. Kuinka kestän tämän lähdön vaikka onkin lyhyt aika vaihdossa, mutta tuntuu nyt jo ennen lähtöä pahalta.
Petetäänkö vaihdossa
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Sanot, että luotat häneen kumminkin. No et selvästikään luota. Joka paikassa petetään, siitä ei pääse mihinkään. Sitä ei tiedä kukaan, että pettääkö tyttöystäväsi vai ei.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä, että miksi tämmöinen kysymys on avoin suhde palstalla...
- Anonyymi
Tuolla harrastetaan just joukkopanoja, saa sunkin tyttös suureen puutteeseensa kunnolla jormaa, ja monelta.. ole sä kotona kiltisti, saat paluukuormassa ihan "vähän" kokeneemman huuhkaimen takas, jos saat.
- Anonyymi
Pettää tai ei, sinä et sitä pysty säätelemään.
Jokainen ihminen tekee itse omat päätöksensä ja toimii sen mukaan. Jotkut pettää toiset ei, mistä sen kukaan toinen voi tietää! Elämä on täynnä epävarmuutta ja epämiellyttäviä yllätyksiä. On vain opittava sietämään epävarmuutta, muuten ei voi elää.
Tyttöystäväsi on vasta 17? Noin nuorilla muutenkin seurustelusuhteet on vasta kokeilu- ja opetteluasteella. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja jos ei, ei elämä siihen lopu! - Anonyymi
Ihana lukea täältä tähän maailmanaikaan välittävä ja rakastava viesti. Saat lokaa niskaasi, mutta senhän jo tiesitkin. Aikuisten lasten äitinä en halua neuvoa, mutta sanoisin että me teemme virheitä, niistä jopa oppii.
Akuisissa lapsissani olen huomannut ihanan piirteen, he osaavat puhua kipeistäkin asioista. Omassa lapsuudessani ei osattu puhua ja olen joutunut sitä koko elämäni opettelemaan.
Juttele tyttöystäväsi kanssa, ei niin että hän tuohtuu ettet luota ja kuvittelet kaikkea, vaan hellästi että välität.
Usko että vaihto on hänelle hieno kokemus, että suhteenne päinvastoin paranee kun hän tulee sitten kotiin.
Tsemppiä teille nuoret! - Anonyymi
Voi poika tyttö joka säännöllisesti on seksiä harrastanut on helppo halut isonee joka päivä olen sitä mieltä kun sopivat ihmiset tapaa oikea paikka ja aika siinä ei tule mieleen että pettää se missä melkein pettää jos himo niin iso ketään ei kaduta paljon naisia joista ei uskoisi he nauttii oma kärsii
- Anonyymi
Ole huoletta, hyvä poika! Jos tyttoystävälläsi on edes yhden molekyylin verran järkeä, hän ei mene sinne huoraamaan eikä juopottelemaan eikä sekoittamaan kehoaan huumeilla!
Tsekissä 99% ihmisistä on itseään kunnioittavia, eteenpäinmeneviä, rohkeita ja super super ystävällisiä. Heille pelkäämäsi asiat ovat kaukana todellisuudesta (been there !!!) Nyt on kuukausi kulunut. Olet saanut huomata että olen oikeassa ja tyttoystäväsi palaa kotiin monta hienoa kokemusta rikkaampana jotka hän jakaa sinun kanssasi.
Jos hakee saastaihmisiä, niitä on jokapuolella, Niitä ei tarvitse mennä hakemaan ulkomailta!- Anonyymi
Oma ex-tyttöystävä petti oikein urakalla vaihtarivuoden aikana. Lähtiessä hän oli ollut vain minun kanssa ja takaisin tuli kunnolla nussittu seksipeto. Erosimme pian Suomeen paluun jälkeen mutta seksi oli hyvää. Seksiä on hyvä harjoitella useamman kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma ex-tyttöystävä petti oikein urakalla vaihtarivuoden aikana. Lähtiessä hän oli ollut vain minun kanssa ja takaisin tuli kunnolla nussittu seksipeto. Erosimme pian Suomeen paluun jälkeen mutta seksi oli hyvää. Seksiä on hyvä harjoitella useamman kanssa.
Sorry, vastauksesi on tosi huono. Kokemuksesi on ollut ala-arvoinen. (Keksimääsi) tyttoystävää ei ole ollut koskaan olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446