Petetäänkö vaihdossa

Anonyymi

Elikkäs tyttöystäväni lähtee vaihtoi 2kk tshekkeihin lokakuussa, tuntuu pahalta hänen lähtönsä, varsinkin kun mitä olen lukenut et tshekissä on paljon huumeita, baareja mihkä pääsee alaikäisenäkin ( tyttöystävä 17) . Tyttöystäväni on puhunut et aikoo kaveriensä kanssa nauttia alkoholiakin , pelottaa että humalassa hän pettää, jos on oikein kovassakin humalassa, vaikka on puhunut ettei juo kumminkaan maltaita, mut jos kaverit juo , nii varmaa juo hänkin riittävin ?? Sehän tässä onkin että käyttäytyykö erilailla eri maassa. Tätäkin kritisoi se että olen lukenut että moni vaihoon lähtijä pettää. Luotan häneen kumminkin, mutta kännissähän voi tapahtua mitä vain. Myös pelottaa jos hänet huumataan baarissa. Kuinka kestän tämän lähdön vaikka onkin lyhyt aika vaihdossa, mutta tuntuu nyt jo ennen lähtöä pahalta.

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot, että luotat häneen kumminkin. No et selvästikään luota. Joka paikassa petetään, siitä ei pääse mihinkään. Sitä ei tiedä kukaan, että pettääkö tyttöystäväsi vai ei.

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä, että miksi tämmöinen kysymys on avoin suhde palstalla...

    • Anonyymi

      Tuolla harrastetaan just joukkopanoja, saa sunkin tyttös suureen puutteeseensa kunnolla jormaa, ja monelta.. ole sä kotona kiltisti, saat paluukuormassa ihan "vähän" kokeneemman huuhkaimen takas, jos saat.

    • Anonyymi

      Pettää tai ei, sinä et sitä pysty säätelemään.
      Jokainen ihminen tekee itse omat päätöksensä ja toimii sen mukaan. Jotkut pettää toiset ei, mistä sen kukaan toinen voi tietää! Elämä on täynnä epävarmuutta ja epämiellyttäviä yllätyksiä. On vain opittava sietämään epävarmuutta, muuten ei voi elää.
      Tyttöystäväsi on vasta 17? Noin nuorilla muutenkin seurustelusuhteet on vasta kokeilu- ja opetteluasteella. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja jos ei, ei elämä siihen lopu!

    • Anonyymi

      Ihana lukea täältä tähän maailmanaikaan välittävä ja rakastava viesti. Saat lokaa niskaasi, mutta senhän jo tiesitkin. Aikuisten lasten äitinä en halua neuvoa, mutta sanoisin että me teemme virheitä, niistä jopa oppii.
      Akuisissa lapsissani olen huomannut ihanan piirteen, he osaavat puhua kipeistäkin asioista. Omassa lapsuudessani ei osattu puhua ja olen joutunut sitä koko elämäni opettelemaan.
      Juttele tyttöystäväsi kanssa, ei niin että hän tuohtuu ettet luota ja kuvittelet kaikkea, vaan hellästi että välität.
      Usko että vaihto on hänelle hieno kokemus, että suhteenne päinvastoin paranee kun hän tulee sitten kotiin.
      Tsemppiä teille nuoret!

    • Anonyymi

      Voi poika tyttö joka säännöllisesti on seksiä harrastanut on helppo halut isonee joka päivä olen sitä mieltä kun sopivat ihmiset tapaa oikea paikka ja aika siinä ei tule mieleen että pettää se missä melkein pettää jos himo niin iso ketään ei kaduta paljon naisia joista ei uskoisi he nauttii oma kärsii

    • Anonyymi

      Ole huoletta, hyvä poika! Jos tyttoystävälläsi on edes yhden molekyylin verran järkeä, hän ei mene sinne huoraamaan eikä juopottelemaan eikä sekoittamaan kehoaan huumeilla!
      Tsekissä 99% ihmisistä on itseään kunnioittavia, eteenpäinmeneviä, rohkeita ja super super ystävällisiä. Heille pelkäämäsi asiat ovat kaukana todellisuudesta (been there !!!) Nyt on kuukausi kulunut. Olet saanut huomata että olen oikeassa ja tyttoystäväsi palaa kotiin monta hienoa kokemusta rikkaampana jotka hän jakaa sinun kanssasi.

      Jos hakee saastaihmisiä, niitä on jokapuolella, Niitä ei tarvitse mennä hakemaan ulkomailta!

      • Anonyymi

        Oma ex-tyttöystävä petti oikein urakalla vaihtarivuoden aikana. Lähtiessä hän oli ollut vain minun kanssa ja takaisin tuli kunnolla nussittu seksipeto. Erosimme pian Suomeen paluun jälkeen mutta seksi oli hyvää. Seksiä on hyvä harjoitella useamman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma ex-tyttöystävä petti oikein urakalla vaihtarivuoden aikana. Lähtiessä hän oli ollut vain minun kanssa ja takaisin tuli kunnolla nussittu seksipeto. Erosimme pian Suomeen paluun jälkeen mutta seksi oli hyvää. Seksiä on hyvä harjoitella useamman kanssa.

        Sorry, vastauksesi on tosi huono. Kokemuksesi on ollut ala-arvoinen. (Keksimääsi) tyttoystävää ei ole ollut koskaan olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe