Kelpaan vain parisuhteeseen

Anonyymi

Mikäköhän siinä on, että päälle kolmekymppinen 8/10 mies ei löydä tinderistä seksiseuraa? Kelpaan vain parisuhteeseen, jos siihenkään.

Mätsejä tulee hyvännäköisten naisten kanssa, mutta kun kysyn naisilta mitä hakevat tinderistä, niin vastaus on aina, että parisuhdetta. Noh, ei näitä hyvännäköisiä naisia kuitenkaan pääse näkemään, vaikka pitää jutut asiallisina.

Kuulunko siis naisten haaremiin=mätseihin, jolla kasvattavat sitä omaa egoa? Naiset sanovat etsivänsä parisuhdetta kun eivät halua vaikuttaa jakorasioilta ja tuo, että etsin parisuhdetta on ilmeisesti kaunis tapa sanoa miehille ei kiitos? Panevat mielummin vieläkin komeampia miehiä.

Mitä tehdä?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä tuo 8/10 on, oma arviosiko haluttavuudestasi? Siinä lienee korjaamista, jos seksiseuraa et saa.

      • Anonyymi

        Ulkonäköni on 8/10 ja profiilissani on kaksi kuvaa. Voiko vaikuttaa mätsien määrään?

        Saan 10/10 mätsejäkin, mutta niinku sanoin: kelpaan vain parisuhteeseen, eikä niitäkään pääse näkemään.


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika! Jos nainen sanoo etsivänsä parisuhdetta eikä seksiseuraa, niin mikset voi uskoa että asia todella on niin? Miksi uskottelet että "kyllä se oikeasti seksiseuraa etsii mutta puhuu parisuhteesta ettei vaikuta jakorasialta". Kyse ei silloin ole siitä että sinussa olisi jotain vikaa kun et "kelpaa" seksiseuraksi vaan KUKAAN ei kelpaa ko. naiselle seksiseuraksi koska hän EI HALUA pelkkää seksiä vaan etsii parisuhdetta. Jos "kelpaat" seurusteluun, niin seksi kuuluu siihenkin, joten "kelpaat" siihenkin, mutta seksi on yksi parisuhteen osa-alue.

      Ai että sinä kelpaat naisille VAIN parisuhteeseen? Yhtä hyvin voisit sanoa että naiset kelpaavat sinulle VAIN seksiin.

      Jos etsit VAIN seksiä, kerro se avoimesti omassa profiilissasi. Kirjoita vaikka että "etsin ei-vakavaa kuumaa suhdetta estottoman naisen kanssa", niin ei tule väärinkäsitystä. Älä ota ollenkaan yhteyttä naisiin jotka kertovat etsivänsä kumppania, parisuhdetta, puolisoa tms. Se on pelkkää kiusaamista ja ajan tuhlausta. Et hyödy siitä ollenkaan ja loukkaat heitä. Kyllä niitäkin naisia löytyy jotka tyytyvät VAIN seksiin.

      Vai onko itselläsi tapana valehdella omassa profiilissasi? Väitätkö olevasi liikkeellä vakavissasi vaikka et olekaan, ja sitten kuvittelet että kaikki muutkin valehtelevat?

      • Anonyymi

        Juuri näin!

        Tässä aloittaja taas etsimällä etsii ongelmaa paikasta, jossa ei ole ongelmaa. Jos nainen etsii parisuhdetta, niin turha siihen on mennä vonkaamaan pelkkää seksiä. Tiedä (jopa) miehiäkin, jotka eivät lähde pelkkään seksinvonkaajan mukaan, koska etsivät parisuhdetta. Luulisi vähän heikompien älynlahjojenkin riittävän tuon tajuamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Tässä aloittaja taas etsimällä etsii ongelmaa paikasta, jossa ei ole ongelmaa. Jos nainen etsii parisuhdetta, niin turha siihen on mennä vonkaamaan pelkkää seksiä. Tiedä (jopa) miehiäkin, jotka eivät lähde pelkkään seksinvonkaajan mukaan, koska etsivät parisuhdetta. Luulisi vähän heikompien älynlahjojenkin riittävän tuon tajuamiseen.

        Näin on. Hämmästyttävän paljon täällä on ihmisiä jotka eivät ilmeisesti osaa /viitsi/katso tarpeelliseksi lukea mitä toisen profiilissa todella sanotaan. Nämä tulkitsijat reagoivat - eivät siihen mitä siinä oikeasti lukee vaan siihen mitä siinä heidän mielestään "pitäisi" lukea tai mitä profiilin kirjoittajan heidän suppean ja infantiilin näkemyksensä mukaan "varmaan todellisuudessa" tarkoittaa. Lukekaa rivit älkääkä rivien välejä!

        Aina voi löytyä joku joka kirjoittaa muuta kuin tarkoittaa, mutta vastuu väärinymmärryksestä on silloin hänen, ei lukijan, eikä sellainen ihminen muutenkaan ole tutustumisen arvoinen. Jos joku ei osaa omassa profiilissaan käyttää selkeää ja ymmärrettävää kieltä vaan puhuu niin ettei siitä tajua hölkäsen pöläystä, niin sellaiseen ihmiseen minä en ainakaan ottaisi yhteyttä. Useimmat osaavat esittää toiveensa selkeästi, ja silloin väärinymmärryksissä on kyse toisen lukutaidosta.


      • Anonyymi

        Jos kirjoitan profiiliin etsiväni vain seksiä, niin en saa enää yhtään mätsiä.

        Tinder on seksiseuran hakuun, enkä jaksa uskoa, että nuo naiset etsivät parisuhdetta, vaikka niin sanovatkin. Tuntuu, että se on joillakin tapa---> haalitaan mätsejä, ei kuitenkaan aikomustakaan tavata. Nähdään ehkä niitä top 5% eli todennäköisesti naiset panevat vieläkin komeampia miehiä. Naiset yrittävät miellyttää komeita miehiä kaikin tavoin ja parhaiten se onnistuu seksillä.


    • Anonyymi

      Miten niin Tinder on tarkoitettu seksiseuran etsimiseen? Missä niin sanotaan? Ei sellaista sääntöä ole. Olet ymmärtänyt ihan väärin, tai keksinyt jutun omasta päästäsi. Minä etsin Tinderistä nimenomaan vakituista kumppania. Molemmat aikuiset poikani samaten etsivät aikoinaan Tinderistä nimenomaan parisuhdetta, ja löysivätkin. Toinen heistä on seurustellut saman Tinderissä tapaamansa naisen kanssa yli kolme vuotta, ja siitä ajasta ovat asuneet yhdessä kaksi vuotta. Toinen tapasi tyttöystävänsä Tinderissä kaksi kuukautta sitten. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että Tinder on vain seksi seuran etsimiseen? Aivan käsittämätön uskomus!

      • Anonyymi

        Ei minua ainakaan kiinnosta alkaa parisuhteeseen naisen kanssa joka on ollut tinderissä monta vuotta toinen toistaan komeimpien miesten panopuuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ainakaan kiinnosta alkaa parisuhteeseen naisen kanssa joka on ollut tinderissä monta vuotta toinen toistaan komeimpien miesten panopuuna.

        Itse kuitenkin olisit valmis olemaan vaikka kuinka monen naisen kertakäyttötavara ja panomies? Asennettasi kutsutaan kaksinaismoraaliksi. Sinulla ei ole mitään sitä vastaan että olet monelle naiselle pelkkä muna, mutta naiset jotka toimivat samalla tavalla miesten suhteen ovat huonoja ihmisiä, eivät tarpeeksi hyviä seurustelukumppaniksi? Millä vuosisadalla elät?


    • Anonyymi

      Voi jessus mikä logiikka! Jos nainen etsii vakituista suhdetta eikä halua pelkkää seksisuhdetta, siis EI HALUA, niin miten hiivatissa sinä siitä päättelet että hän on ollut "toinen toistaan komeampien miesten panopuuna"???? Koeta nyt tajuta että on naisia jotka eivät halua olla kenenkään panopuina, ei rumien eikä komeitten. Sinulla on niin omituisia käsityksiä naisista ja shovinistiset asenteet ettet ansaitse naisten seuraa ollenkaan, et parisuhdetta etkä seksiseuraa. Et ole niiden Tinder-naisten pikkusormenkaan arvoinen, olit kuinka komea kolli tahansa.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan testattu juttu, että naiset on "vietävissä" kun mies on komea ja naiset yrittävät miellyttää 10/10 miehiä kaikin tavoin. Jos komea mies ilmoittaa naiselle haluavansa seksiä ja nainen alkaa komean miehen edessä pihtaamaan, niin mitä luulet miten käy? Komea mies poistaa mätseistä hyvinkin nopeasti. Tuon takia komeat miehet ovat naisille ainutlaatuisia tilaisuuksia ja ajatellaan, että "voihan sitä nyt seksiä harrastaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan testattu juttu, että naiset on "vietävissä" kun mies on komea ja naiset yrittävät miellyttää 10/10 miehiä kaikin tavoin. Jos komea mies ilmoittaa naiselle haluavansa seksiä ja nainen alkaa komean miehen edessä pihtaamaan, niin mitä luulet miten käy? Komea mies poistaa mätseistä hyvinkin nopeasti. Tuon takia komeat miehet ovat naisille ainutlaatuisia tilaisuuksia ja ajatellaan, että "voihan sitä nyt seksiä harrastaa"

        No en sitten tunne yhtään naista. Sopii kysyä mitä ihmettä sä pidät naisena. Ilmeisesti sitä on sinulle vai yksi tietty naistyyppi. Tässä kohtaa voi siis todeta, että ongelma on ihan puhtaasti sinun naismaussasi. Siksi törmäät aina tuohon ongelmaan.

        Omassa ystäväpiirissäni ne "10/10 komistukset" ovat epäluotettavinta pohjakamaa, josta kukaan ei ole kiinnostunut. Enemmän naurunaihe, että taas yks tällanen tässä tarjoilee omaa erinomaisuuttaan. Juu ei kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan testattu juttu, että naiset on "vietävissä" kun mies on komea ja naiset yrittävät miellyttää 10/10 miehiä kaikin tavoin. Jos komea mies ilmoittaa naiselle haluavansa seksiä ja nainen alkaa komean miehen edessä pihtaamaan, niin mitä luulet miten käy? Komea mies poistaa mätseistä hyvinkin nopeasti. Tuon takia komeat miehet ovat naisille ainutlaatuisia tilaisuuksia ja ajatellaan, että "voihan sitä nyt seksiä harrastaa"

        Keksit juttuja omasta päästäsi! En tunne ainuttakaan naista joka olisi sulaa vahaa komean miehen edessä vain siksi että tämä on komea. Voihan joku nainen toimia kuvaamallasi tavalla., ääliöitä löytyy naisistakin, mutta minä en ole ikinä tavannut ainuttakaan sellaista naista.

        Ja kyllä, olen saanut mätsejä sekä komeitten että vähemmän komeitten kanssa. Arvaa olenko luvannut komeille seksiä? Kuule kun en ole! Olen poistanut ITSE niitä komeita miehiä mätseistä kun heidän juttunsa alkoivat olla niin tyhmiä. Tai kun tuntuu ettei minulla ole heidän kanssaan mitään puhuttavaa. Jos jutun juurta ei synny, niin siinä ei Komeus auta. Ei ole pienintäkään aikomusta tavata moukkamaista seksiin vonkaajaa. Ei rumaa eikä komeaa. Jos komea mies poistaa minut mötseistä kun en lupaa seksiä niin siinäpähän poistaa. Ei haittaa. Paitsi ettei hän poista minua vaan minä poistan hänet heti kun hän alkaa ehdotella seksiä. En rupea edes selittämään että etsin vakituista suhdetta enkä irtoseksiä. Se lukee jo profiilissani, ja jos äijä ei ole osannut profiiliani lukea niin en ole hänestä kiinnostunut. En kiinnostu lukutaidottomasta miehestä.

        Äläkä ala selittää sitä iänikuista puppua että "no joo sinä ehkä toimit noin mutta suurin osa naisista ei toimi noin..." jne. Suurin osa naisista ajattelee nimenomaan kuten minä. Usko hyvällä.

        Sinulla ei ole mitään tietoa siitä miten naiset ajattelevat ja toimivat. Sellainen tieto hankitaan tapaamalla oikeita eläviä naisia, ei puhumalla naisista netistä.

        Kuinka monen naisen kanssa olet jutellut kasvotusten näistä asioista? Luultavasti et yhdenkään. Luet mitä muut kaltaisesi kokemattomat miehet kirjoittavat netissä ja sillä perusteella pidät itseäsi naisten ajattelutavan asiantuntijana.
        Suurin osa naisista EI TEE NIIN että haaveilee komeasta miehestä ja on valmis täyttämään tämän kaikki toiveet.

        Nainen haluaa miehen jonka kanssa voi keskustella, joka osaa kuunnella. Sinä et taida osata. Jankutat vain omaa "totuuttasi", et ota tosiasioita huomioon etkä kuuntele mitä sinulle sanotaan. Luet jostain ylilaudasta että naiset ovat sellaisia ja tällaisia, ja uskot! Epäilen että sinulla on hyvin vähän OMIA kokemuksia naisista, et ole itse tavannut, saati läheisesti tuntenut juuri ketään naista, ja olet ruvennut kehittelemään omia teorioitasi yhdessä toisten, yhtä kokemattomien suomi24- ja yli lauta- miesten kanssa.

        Tiesitkö muuten että nämä Auervaarat ja muut huijarit eivät ole erityisen komeita vaan ihan tavallisen näköisiä miehiä?
        Heidän aseensa ei ollut ulkonäkö vaan hyvä supliikki. Naisiin vetoaa supliikki paljon paremmin kuin komeus. Se vetoaa niin hyvin että sillä pystyy huijaamaankin. Naistenmiehet osaavat puhua naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit juttuja omasta päästäsi! En tunne ainuttakaan naista joka olisi sulaa vahaa komean miehen edessä vain siksi että tämä on komea. Voihan joku nainen toimia kuvaamallasi tavalla., ääliöitä löytyy naisistakin, mutta minä en ole ikinä tavannut ainuttakaan sellaista naista.

        Ja kyllä, olen saanut mätsejä sekä komeitten että vähemmän komeitten kanssa. Arvaa olenko luvannut komeille seksiä? Kuule kun en ole! Olen poistanut ITSE niitä komeita miehiä mätseistä kun heidän juttunsa alkoivat olla niin tyhmiä. Tai kun tuntuu ettei minulla ole heidän kanssaan mitään puhuttavaa. Jos jutun juurta ei synny, niin siinä ei Komeus auta. Ei ole pienintäkään aikomusta tavata moukkamaista seksiin vonkaajaa. Ei rumaa eikä komeaa. Jos komea mies poistaa minut mötseistä kun en lupaa seksiä niin siinäpähän poistaa. Ei haittaa. Paitsi ettei hän poista minua vaan minä poistan hänet heti kun hän alkaa ehdotella seksiä. En rupea edes selittämään että etsin vakituista suhdetta enkä irtoseksiä. Se lukee jo profiilissani, ja jos äijä ei ole osannut profiiliani lukea niin en ole hänestä kiinnostunut. En kiinnostu lukutaidottomasta miehestä.

        Äläkä ala selittää sitä iänikuista puppua että "no joo sinä ehkä toimit noin mutta suurin osa naisista ei toimi noin..." jne. Suurin osa naisista ajattelee nimenomaan kuten minä. Usko hyvällä.

        Sinulla ei ole mitään tietoa siitä miten naiset ajattelevat ja toimivat. Sellainen tieto hankitaan tapaamalla oikeita eläviä naisia, ei puhumalla naisista netistä.

        Kuinka monen naisen kanssa olet jutellut kasvotusten näistä asioista? Luultavasti et yhdenkään. Luet mitä muut kaltaisesi kokemattomat miehet kirjoittavat netissä ja sillä perusteella pidät itseäsi naisten ajattelutavan asiantuntijana.
        Suurin osa naisista EI TEE NIIN että haaveilee komeasta miehestä ja on valmis täyttämään tämän kaikki toiveet.

        Nainen haluaa miehen jonka kanssa voi keskustella, joka osaa kuunnella. Sinä et taida osata. Jankutat vain omaa "totuuttasi", et ota tosiasioita huomioon etkä kuuntele mitä sinulle sanotaan. Luet jostain ylilaudasta että naiset ovat sellaisia ja tällaisia, ja uskot! Epäilen että sinulla on hyvin vähän OMIA kokemuksia naisista, et ole itse tavannut, saati läheisesti tuntenut juuri ketään naista, ja olet ruvennut kehittelemään omia teorioitasi yhdessä toisten, yhtä kokemattomien suomi24- ja yli lauta- miesten kanssa.

        Tiesitkö muuten että nämä Auervaarat ja muut huijarit eivät ole erityisen komeita vaan ihan tavallisen näköisiä miehiä?
        Heidän aseensa ei ollut ulkonäkö vaan hyvä supliikki. Naisiin vetoaa supliikki paljon paremmin kuin komeus. Se vetoaa niin hyvin että sillä pystyy huijaamaankin. Naistenmiehet osaavat puhua naiselle.

        Minkä takia seksin harrastaminen on nou, nou? Arvostaisin enemmän jos sanoisit, että nykyään naisetkin voi harrastaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia seksin harrastaminen on nou, nou? Arvostaisin enemmän jos sanoisit, että nykyään naisetkin voi harrastaa seksiä.

        Ei kai kukaan sanonut, että seksin harrastaminen on nou nou. Ja kyllä, naiset harrastavat seksiä ja ihan pelkkiä seksisuhteitakin. Tässä puhuttiin nyt siitä, että parisuhdetta etsivä haluaisikin yhtäkkiä pelkän seksisuhteen, kun ehdottaja on komea. Noinhan se ei todellakaan mene. Parisuhdetta etsivä etsii parisuhdetta ja pelkkää seksiä etsivä etsii pelkkää seksiä. Tuosta on ihan turha yrittää vääntää jotakin ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan sanonut, että seksin harrastaminen on nou nou. Ja kyllä, naiset harrastavat seksiä ja ihan pelkkiä seksisuhteitakin. Tässä puhuttiin nyt siitä, että parisuhdetta etsivä haluaisikin yhtäkkiä pelkän seksisuhteen, kun ehdottaja on komea. Noinhan se ei todellakaan mene. Parisuhdetta etsivä etsii parisuhdetta ja pelkkää seksiä etsivä etsii pelkkää seksiä. Tuosta on ihan turha yrittää vääntää jotakin ongelmaa.

        "Tässä puhuttiin nyt siitä, että parisuhdetta etsivä haluaisikin yhtäkkiä pelkän seksisuhteen, kun ehdottaja on komea. Noinhan se ei todellakaan mene. "

        Ai, että parisuhdetta etsivä nainen ei voi tehdä poikkeusta= harrastaa seksiä kun mies on komea? Tuo on testattu juttu ja kirjoitin, että naiset yrittävät miellyttää komeita miehiä kaikin tavoin ja parhaiten se onnistuu seksillä. Jos nainen haluaa komean miehen (95% naisista haluaa tinderin kaltaisessa palvelussa), niin kyllä nainen on valmis seksiin. En sano, että kaikki naiset tekee noin. Niitä on paljon, jotka etsivät parisuhdetta, mutta ovat kuitenkin valmiita seksiin komean miehen kanssa ja elättelevät sitten toiveita parisuhteesta komean miehen kanssa, osalle seksi komean miehen kanssa on kiva kokemus.


    • Anonyymi

      Tinder on seksinhakua varten, vaikka joku uskottelisi muutakin. Voihan autoakin käyttää vaikka pähkinöiden särkemiseen, mutta liikkumiseen se on tarkoitettu. Mitä komeisiin miehiin tulee, muistan tutkimuksen, jossa komea puhetaitoinen mies ehdotti seksiä täysin ventovieraille naisille ja reilu enemmistö olisi suostunut, vaikka useimmat olivat varattuja. Tunnen naisia, jotka juurikin väittävät olevansa erilaisia, mutta ovat tehneet kuitenkin siten. Olen jo niini kokenut, etten usko valkopesuihin ihmissuhteissa. Jos tahtoo parisuhteen ihmisen kanssa, joka etsii koko ajan uutta, on se ok ja oma valinta.

      • Anonyymi

        Komea ja puhetaitoinen ... supliikki toimii tunnetusti naisiin (juu, olen nainen). Testattiinko myös miten kävi komean, mutta puhetaidottoman tollon ja vähemmän komean supliikkimiehen? Todennäköisesti hyvä ulosanti pesi komeuden 100/0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea ja puhetaitoinen ... supliikki toimii tunnetusti naisiin (juu, olen nainen). Testattiinko myös miten kävi komean, mutta puhetaidottoman tollon ja vähemmän komean supliikkimiehen? Todennäköisesti hyvä ulosanti pesi komeuden 100/0.

        Olipa kerran komea mies joka latasi tinderin. Komistus sai tunnissa lähemmäs 100 mätsiä ja yksi näistä sadoista mätseistä laittoi lähes välittömästi mätsin jälkeen komistukselle aloitusviestin "eiks täältä k*rpää haeta", niin mitä luulet?

        Komean miehen ei pidä puhua. Nainen hoitaa sen homman ja kuten sanottu: asetelma kääntyy päälaelleen siinä vaiheessa kun mies on komea. Nainen on se joka vie keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kerran komea mies joka latasi tinderin. Komistus sai tunnissa lähemmäs 100 mätsiä ja yksi näistä sadoista mätseistä laittoi lähes välittömästi mätsin jälkeen komistukselle aloitusviestin "eiks täältä k*rpää haeta", niin mitä luulet?

        Komean miehen ei pidä puhua. Nainen hoitaa sen homman ja kuten sanottu: asetelma kääntyy päälaelleen siinä vaiheessa kun mies on komea. Nainen on se joka vie keskustelua.

        Jos tuohon juttuun uskominen tuo teille paremman olon, niin ihan vapaasti. Kyllähän sen ymmärtää, että on vähemmän kivuliasta "syyttää" muita, kuin nähdä viat itsessään. Pidemmän päälle olisi kuitenkin kannattavampaa, jos näkisi myös todellisuuden. Silloin voisi ehkä joskus olla mahdollista saavuttaakin jotakin.


    • Anonyymi

      Naisilta puuttuu kaikki itsereflektointi. Naiset ei jotenkin pysty arvioimaan itseään ulkopuolelta, että olenko minä nyt oikeasti yhtä suosittu nainen kuin nämä jumalaiset panoalfat, joita valkkaan digitaalisista palveluista.

    • Anonyymi

      Joo sä oot aloittaja vaan yksinkertaisesti niin törkeän semi-kuumaa kamaa, että kaikki naiset pelkää sun semi-kovaa-viehätysvoimaa. Ei se oo helppoo olla noin semi-hyvännäkönen! Itellä toi ihan sama ongelma. Pakkeja vaan tulee ku kaikki pelkää ettei näin semi-hottiksen tyypin kanssa kannata mihinkään alkaa. Voi meitä rassukoita kun maailma on niin epäreilu yhyy! Oltaispa ihan vähän hotimpia, tai ihan pikkasen rumempia ni vitsi että flaksi kävis. Vika on kuitenkin luonnollisesti kaikissa muissa eikä meissä semi-kuumiksissa! Keep keeping it semi, bro!

      • Anonyymi

        Naiset, lopettakaa uhriutuminen, puolustelu ja yrittäkää keskustella rakentavasti!

        Tänne on turha avaa yhtäkään ketjua kun naiset on heti "e-e-ei se noin ole" ja "e-e-en minä ainakaan toimi noin":D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset, lopettakaa uhriutuminen, puolustelu ja yrittäkää keskustella rakentavasti!

        Tänne on turha avaa yhtäkään ketjua kun naiset on heti "e-e-ei se noin ole" ja "e-e-en minä ainakaan toimi noin":D

        I'm on your side, bro! Quit hating, bro!


    • Anonyymi

      Suomessa ja pohjoismaissa ylipäätään Tinderiä tunnutaan käyttävän enemmän parisuhteen etsimiseen kuin monissa muissa maissa. Johtuneeko vähemmästä väkimäärästä vai mistä, en osaa sanoa. Selväksi on kuitenkin tullut että esim. jenkit, britit ja eteläisemmän Euroopan asukit pelaavat kyseisenlaisia appeja keskimäärin enemmän vain seksi mielessään.

      Jos naisella selkeästi lukee profiilitekstissään tämän etsivän parisuhdetta, niin suotta siihen lähteä edes seksiviestein härkkimään. Mukiinmenevän näköisellä naisella riittää todennäköisesti palvelussa muutakin juttuseuraa. Siinä karsitaan aika äkkiä pois häiskät, jotka profiilitekstistä huolimatta ryhtyvät heti ehdottelemaan makkaripuuhia.

      Eikös noita seksisuhteisiin yms tähtääviä sivustoja tai appeja ole olemassa? Suottapa sitä siellä Suomen Tinderissä pörrää, kun sitä iso osa tosiaan pariutumista silmälläpitäen pelailee.

    • Anonyymi

      Sit jutellut naisten kanssa seksistä, millon viimeks saanut jne. Monella on yhden illan juttuja kuukauden sisään tai vakipano joka paukuttaa. Sitten ap kelpaa vain parisuhteeseen. En ymmärrä?

      • Anonyymi

        Lienee juttuseurasta paljolti kiinni. Omat naispuoleiset sinkkukaverit kituuttavat ennemmin seksittä, kuin hyppisivät yhden illan kuvioissa tai pelkissä seksisuhteissa. Tuttavapiirini naiset halajavat ensin tutustua kunnolla ja luoda yhteyden mieheen, ennen kuin tietää kiinnostaako pujahtaa samaan punkkaan peuhaamaan.

        Varmasti on paljon naisia jotka toimivat toisin, otantani aihepiirin tiimoilta on selkeästi tylsän suppea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee juttuseurasta paljolti kiinni. Omat naispuoleiset sinkkukaverit kituuttavat ennemmin seksittä, kuin hyppisivät yhden illan kuvioissa tai pelkissä seksisuhteissa. Tuttavapiirini naiset halajavat ensin tutustua kunnolla ja luoda yhteyden mieheen, ennen kuin tietää kiinnostaako pujahtaa samaan punkkaan peuhaamaan.

        Varmasti on paljon naisia jotka toimivat toisin, otantani aihepiirin tiimoilta on selkeästi tylsän suppea.

        Ap on liian kiltti mies. Yh-äidit haluavat lapsilleen kiltin iskän. Sen takia kelpaa vain parisuhteeseen. Seksihommat hoidetaan muiden miesten kanssa, niin varmaan myös parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Heh, naiset "seksi"sovelluksessa etsivät parisuhdetta, ja miehet parisuhteeseen tähtäävillä deittisivustoilla seksisuhteita. Eipä ole ihme ettei kysyntä ja tarjonta pääse kohtaamaan kun näköjään notkutaan kaikki väärillä foorumeilla! Olisipa olemassa seksi-Tinder ja parisuhde-Tinder tai vastaavat sovellukset, niin samoilla linjoilla liikkuvat löytäisivät vaivattomammin toisensa. Ei tuhlautuisi aikaa tyyppeihin, joilla on ihan eri kuviot mielessä.

      • Anonyymi

        Et ole jännämies. Sen takia naiset haluavat vain parisuhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe