Kyllä on yksinäisellä illat masentavimpia...

Anonyymi

Käpertyisipä kainalooni pieni Aasialaisneitokainen.
Vaivu uneen halaten lämmintä neitoa, mielessä vain hänen sydämenlyönnit ja hengityksensä.
Herää aamulla kainalossasi suloinen neito, joka välittää ja rakastaa, silittäen poskelle...

Js

62

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainahan saa haaveilla mutta et ole riittävän komea aasialais neitokaiselle.

• Anonyymi

No aivan varmasti saisin, kun saa vaikka minkälaiset miehet...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aivan varmasti saisin, kun saa vaikka minkälaiset miehet...

Js

Miksi sulla ei sitten jo ole sitä aasialaisnaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla ei sitten jo ole sitä aasialaisnaista?

No täytyy säästää rahaa ja en tiedä riittääkö rohkeus :-/
        - huono kielitaito
        - ujous
        Ja mitenköhän neitokaiset reagoisivat kun näkisivät kuvani, hävettää laittaa kuva näkyville...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huono kielitaito
        - ujous
        Ja mitenköhän neitokaiset reagoisivat kun näkisivät kuvani, hävettää laittaa kuva näkyville...

Js

vali vali. ei voi..ei pysty ei uskalla. miten olet uskaltanut edes syntyä.
        lopeta ruikutus ja näiden typerien aloitusten laitto samasta aiheesta ja tee asialle jotain. mene terapiaan, kokeile hypnoosia,mitä vain että vihdoinkin saat tehtyä asialle jotain! tietääkseni et ole fyysisesti sairas tai poikkeava joten siitä se ei ole kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huono kielitaito
        - ujous

Js

Kielitaitoa voi parantaa monin tavoin, netistä löytyy ilmaista materialia vaikka millä mitalla. Ujoudestakin voi vähitellen harjoitella pois. Vaatii vaan työtä, kaikki asiat ei tule helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- huono kielitaito
        - ujous

Js

Oletko töihin menemistä miettinyt ei työtömyysrahoilla matkustella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko töihin menemistä miettinyt ei työtömyysrahoilla matkustella

Olen kyllä töissä, mutta ei ole palkka kovin suuri... :-/

Js

• Anonyymi

Sinun pitää matkustaa toiselle puolelle maapalloa, jossa sinulla olisi mahdollisuus ehkä toteuttaa toiveesi.

• Anonyymi

Kerätäänkö kolehti Jalkasienelle, niin pääsee mies Aasiaan hakemaan kainaloon pienen tuhisevan aasialaisneitosen.

• Anonyymi

Kyllä minun on pakko jossain vaiheessa on hakea.
        Ei yksin kovin hyvin jaksa...
        Mutta en tiedä riittääkö rohkeus.
        Ujous ja huono kielitaito myös...
        No, olen kuitenkin nyt pari kuukautta laittanut rahaa säästöön.

Js

• Anonyymi kirjoitti:

Js

Voidaan kerätä palstalta muutaman hengen mies porukka tässä muutaman vuoden sisällä ja lähdetään porukalla filippiineille.. Sieltä perslävestä kauniitkin nuoret naiset lähtevät juoksunnytkää matkaan, kun vaan on tarjolla mukava elämä Suomessa...Ei epäilystäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Js

Olet Aasi.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Voidaan kerätä palstalta muutaman hengen mies porukka tässä muutaman vuoden sisällä ja lähdetään porukalla filippiineille.. Sieltä perslävestä kauniitkin nuoret naiset lähtevät juoksunnytkää matkaan, kun vaan on tarjolla mukava elämä Suomessa...Ei epäilystäkään.

Juu, ihan hyvä idea, mut meikäläisen ei kannata lähteä Filippiineille asti todetakseen, että jaahas, yksin meni koko loma, ei yksikään filippiiniläis nainen ollut seurassani, vaan ennemminkin pakenivat, kun paikalle ilmestyin ja paluumatkalle yksin lähdetään.
        Kyllä filippiiniläis nainenkin haluaa miehen, jota tykkään katsella, ei rumaa miestä kukaan nainen tykkää katsella, kun ruma mies ällöttää naisia.

Kerätkää te porukka, joilla ulkonäkö on vähän parempi, kuin meikäläisellä ja lähtekää filippiineille, niin löydätte sieltä kullan kainaloon tuhisemaan, kun teidät filippiiniläis neidot kelpuuttaa kumppanikseen toisin, kuin meikäläisen.

t. Ruma mies

t. Ruma mies

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan hyvä idea, mut meikäläisen ei kannata lähteä Filippiineille asti todetakseen, että jaahas, yksin meni koko loma, ei yksikään filippiiniläis nainen ollut seurassani, vaan ennemminkin pakenivat, kun paikalle ilmestyin ja paluumatkalle yksin lähdetään.
        Kyllä filippiiniläis nainenkin haluaa miehen, jota tykkään katsella, ei rumaa miestä kukaan nainen tykkää katsella, kun ruma mies ällöttää naisia.

Kerätkää te porukka, joilla ulkonäkö on vähän parempi, kuin meikäläisellä ja lähtekää filippiineille, niin löydätte sieltä kullan kainaloon tuhisemaan, kun teidät filippiiniläis neidot kelpuuttaa kumppanikseen toisin, kuin meikäläisen.

t. Ruma mies

t. Ruma mies

No minä voisin tuoda samantien kaksi naista itselleni sinunkin edestäsi..
        Minä olen Suomessa baarissa kerran jututtanutkin thaikkua ja tanssi pyynnön lisäks sain pari pusua kauniilta thaikulta..Siitä tietää, että kyllä kelpaisin heikäläisille.
        Tuo ilta ei kuitenkaan johtanut seksiin, eikä sen parempaan tuttavuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Ruma mies

t. Ruma mies

Kyllä uskon että sinäkin saisit, et varmasti ole niin ruma.
        Itse en onneksi ole rumimmasta päästä, ja olen melko nuori, joten varmaan olisi ihan hyvä mahdollisuus saada neitokainen...
        Paitsi jos on neidolle ongelma huono kielitaito, no onneksi ovat ahkeria ja oppivat nopeasti kielen.

Js

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Mahtavatko olla enää neitseitä?

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No minä voisin tuoda samantien kaksi naista itselleni sinunkin edestäsi..
        Minä olen Suomessa baarissa kerran jututtanutkin thaikkua ja tanssi pyynnön lisäks sain pari pusua kauniilta thaikulta..Siitä tietää, että kyllä kelpaisin heikäläisille.
        Tuo ilta ei kuitenkaan johtanut seksiin, eikä sen parempaan tuttavuuteen.

Yleensä suomessa asuvat thaikkunaiset on varattuja, ei ne tänne suomeen muuten tulis yksinään asumaan, poikkeuksena tietenkin, jos thaikuista tulee opiskelemaan Suomeen.
        Thaikuista ei pakolaisia tule Suomeen, kuten on tullut Vietnamista, Burmasta ja nykyään Lähi-idästä.

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Js

Miksi poistelet viestejä joissa käsketään lopettamaan ruikutus ja tekemään asioille jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi poistelet viestejä joissa käsketään lopettamaan ruikutus ja tekemään asioille jotain?

Enhän minä voi poistella muiden viestejä...

Js

• Anonyymi

Ehkä yhteys löytyy jos sinullaki aidot orientaali poskipäät kuten aika monella

• Anonyymi

Miksi kehitysmaasta nainen ?

• Anonyymi

Kannattaa muistaa että ne aasian naiset on maksullisia. Eivät ne sun mukaan lähde ellei sulla ole paljon rahaa.

• Anonyymi

No ei kaikki ole, mutta varmasti houkuttaa parempi elintaso.
        Ja ei kovin suurituloinen tarvitse olla että tänne haluaa muuttaa...

Js

• Anonyymi

kuolee siihen eli ei ole mitään hengitystä tai sydämmenlyöntejä

• Anonyymi

Kuka tänne pakkaseen haluaa! Ei kukaan!

• Anonyymi

Kyllä pitäisin huolen että olisi neitokaisella hyvä olla, eikä joutuisi olemaan kylmissään...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitäisin huolen että olisi neitokaisella hyvä olla, eikä joutuisi olemaan kylmissään...

Js

Fuengirolaan Epsanjaankin jos on lähdossä kannattaa aina varustautua toppatakin, päälle jo lentokoneeseen lähtiessä.

Jännä juttu oli tämä ns. "viinamiehen" juttu, kun: yrittää etsiä tyttökaveria yökerhoista kun päivänvalossa ei uskalla. Kun minä olen täysin päinvastainen sitten... menen yökerhoihin aina viettämään mukavaa iltaa yleensä hyviin olosuhteisiin, juttelemaan ihmisten kanssa, NIIN uhkapelit, jos menee johonkin hämärään yökerhoon ja kysyy; onko "kellaripelejä, paljonko on sisäänosto käteisenä jos pääsee osallistumaan?" :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Js

Ei se ongelma ole pelkkä kylmyys vaan myös pimeys ja monen ulkomaalaisen mielestä huono ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ongelma ole pelkkä kylmyys vaan myös pimeys ja monen ulkomaalaisen mielestä huono ruoka.

Varmaan neitokainen osaisi tehdä hyvää ruokaa, minä ainakin söisin mielelläni...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fuengirolaan Epsanjaankin jos on lähdossä kannattaa aina varustautua toppatakin, päälle jo lentokoneeseen lähtiessä.

Jännä juttu oli tämä ns. "viinamiehen" juttu, kun: yrittää etsiä tyttökaveria yökerhoista kun päivänvalossa ei uskalla. Kun minä olen täysin päinvastainen sitten... menen yökerhoihin aina viettämään mukavaa iltaa yleensä hyviin olosuhteisiin, juttelemaan ihmisten kanssa, NIIN uhkapelit, jos menee johonkin hämärään yökerhoon ja kysyy; onko "kellaripelejä, paljonko on sisäänosto käteisenä jos pääsee osallistumaan?" :)

Jaa no ite olen suomalaisena maannut Costa del Solin rannalla joulukuussakin.

• Anonyymi

Jotkut kommentit ovat vähintäänkin kyseenalaisia.

Esim. kehitysmaa, viittaus. Pikemminkin kehittyvä maa.
      Suomi liittyi EU:hun mm. vakaan valuutan toivossa, niinhän kokkareet meitä mm. opastivat.
      Esimerkkinä käytän Thaimaan valuuttaa THB. Vuonna 2005 sai eurolla 50thb. 2009 sai eurolla 42 thb. 2019 saa eurolla 30 thb.

* Aasialaiset naiset ovat maksullisia ja paremman elintason toivossa*.
      Oma Thai rakas on minua paljon varakkaampi, hänen suvusta puhumattakaan.
      Itse olen normi duunari. Toki ok talo ja auto yms. on.
      Hänellä on akateeminen valtion virka, johtavassa asemassa. Sijoituksiensa turvin elää varsin mukavaa elämää. Ei tosiaankaan tarvitse minua elintason takia.

• Anonyymi

Nain eilen hyvännäköistä naista jonka iskin baarista.

• Anonyymi

et kuule tuo kehitysmaasta likaista ap inaa

• Anonyymi

samaa ihmettelen miten joku voi haluta

• Anonyymi

Äitees pusersi ulos aplnan.

• Anonyymi

Parempi sutjakka thaikku kainalossa kuin pumkero suomimamma.

• Anonyymi

Olipas tyhmästi sanottu...

Js

• Anonyymi

Minä en halua thaimaalaista naista.

• Anonyymi

Jos haluaa Thaimaalaisiin naisiin tutustua, Thai cupid on, hyvä vaihtoehto.
      Cupideja on muitakin, mut ei kokemusta.

Ei tarvitse sitten turhaan matkustaa. Tietää minne menossa jne. Matkusta mielummin itse ensimäisellä kerralla sinne. Sovi tapaaminen julkiselle paikalle. Lentokenttä on hyvä vaihtoehto. Ensikertalaiset ovat varovaisia, joten tulevat varmastikin ystävänsä kanssa. Se on siis hyvämerkki. Itse jopa käskin, koska voinhan olla jotain muuta kuin puhunut. Kerro jollekin, minne olet menossa, kenen luokse. Koska määrä palata jne. Jos ei ole ketään, jätä kirje.

Kannattaa luoda oma tili facebookiin vain tätä varten. Line olis parempi thaikkuja ajatellen, mut ei taida olla suomenkielisenä saatavilla. Helpompi jutella, laittaa kuvia ja halutessa voi soittaa mesepuheluita.

Puhu aina totta. Ymmärrä että kulttuuri on erilainen. Ole aina kohtelias, mielumin liian kohtelias kuin törppö.
      Kysele lapsien ja vanhempien vointia. Valmistaudu puhumaan myös ruoasta.
      Kehu kaikkea mahdollista. Jos esität kritiikkiä, ole valmis panostamaan siihen.
      Jos saat vain parin sanan viestejä silloin tällöin, päättele jotain, mut ole myös itse aktiivinen.

Itse etsisin vain isaanin alueelta. Katso kaverilistaa. Jos kavereina paljon länsimaalaisia miehiä, siitä saattaa voida päätellä jotain. Kun tiedät oikean nimen, tee facebook haku nimellä. Jos paljon, katso onko aktiivisia ja kyse samasta henkilöstä. monet tekevät uuden fb tilin, kun vaihtavat puhelinta. siksi aktiivisuus tärkeämpi kuin tilien määrä.

Varaudu kohtaamaan rasismia. Thaimaassa ihan sama meno kuin suomessakin. *Ulkomaalaiset tulevat ja vie kaikki naiset* . Suomalaisen rasismin varmaan tiedätkin.

Kirjautuessasi Thai cupidiin, kannattaa maksaa heti vaikkapa se 1kk. Koska profiilissasi lukee uusi, kiinnostusta satelee. Täytä profiilisi mahdollisimman totuudenmukaisesti, myös omat toiveet. Hutiloitu profiili, antaa kuvan ettet ole tosissasi liikkeellä tai olet epätoivoinen jos, kaikessa lukee *ei väliä*.
      Maksaessasi voitte lukea viestit. toisen pitää olla maksanut. Yleensä thait eivät maksa. poikkeuksiakin on.

Tai sit voit myös vain haaveilla.

• Anonyymi

Kiitos vain ohjeista.
        Ehkä saattaisi olla parempi Filippiinineitokainen, ei taida olla kulttuureissa niin paljoa eroa?
        Filippiini ja Thaineitokaiset molemmat toki suloisia mutta minun mielestä Filippiinineidot kuitenkin vähän söpömpiä...

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vain ohjeista.
        Ehkä saattaisi olla parempi Filippiinineitokainen, ei taida olla kulttuureissa niin paljoa eroa?
        Filippiini ja Thaineitokaiset molemmat toki suloisia mutta minun mielestä Filippiinineidot kuitenkin vähän söpömpiä...

Js

No samat ohjeet
        https://www.filipinocupid.com/

Kulttuurissa ilmeisen paljonkin eroja.
        Eihän kaikki eurooppalaisetkaan ole samanlaisia.
        Vaikka aasialaisista siltä joskus tuntuukin.

Varmaan mieleisen voit löytää sieltäkin.
        Ehkä varovaisempi saat olla.
        Matka huomattavasti pidempi.

kielipalkista valitset suomen, jos englanti ei taitu tarpeeksi hyvin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Harrastin eilen seksiä kolme kertaa naisen kanssa jonka tapasin baarissa.

• Anonyymi

Et taida olla aivan varma siitä että jos olikin tämä henkilö mies, kun sanot "joku nainen", jos se olikin vain törkyisen miehen pyllyreikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla aivan varma siitä että jos olikin tämä henkilö mies, kun sanot "joku nainen", jos se olikin vain törkyisen miehen pyllyreikä?

Aika hyviä ovat mielestäni nämä ruokajututkin mitä tulee aina joskus palstalle, saa hyviä omia ideoita niistä :)

Mikä on sitten KKKK, eli 4:llä K:lla kirjoitettu, on tietystikin Ku Klux Klanin Kattojärjestö :D

• Anonyymi

Se sun aasialaisneitonen tuskin lymyilee tällä palstalla. Olet mourunnut nyt samaa tekstiä parisen vuotta etkä ole tehnyt mitään asian eteen joten unohda se ja näiden typerien aloitusten teko.

• Mitenkäs jos ottaisit vaikka chihuahuan? Sekin on söpö ja pieni tärisevä jonko voi ottaa kainaloon?

Aloittelet sillä vähän purkamaan tuota halipulaa.... ihmiset tarttee muutakin.

• Anonyymi

No ei kyllä koira siihen auta.
        Eikä muutenkaan kiinnosta lemmikit...

Js

• Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä koira siihen auta.
        Eikä muutenkaan kiinnosta lemmikit...

Js

Kuullostaa vaan noi jutut lähinnä siltä...

Niinkuin sanoin: Ihminen tarvii muutakin kuin halauksia...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kuullostaa vaan noi jutut lähinnä siltä...

Niinkuin sanoin: Ihminen tarvii muutakin kuin halauksia...

Keskusrikospoliisi on aina Pedofiili, jos on mies ;:D

Mutta niin joku "neuvottelija", oikein tttöjen suojelija kysyisi heti haastatteli-naiselta: Miksi sinä nainen itse olet pedofiili poikia kohtaan?

Silloin haastattelijan pitää vasta syy siihen miksi on itse pedofiili, jne...

• Anonyymi kirjoitti:

Keskusrikospoliisi on aina Pedofiili, jos on mies ;:D

Mutta niin joku "neuvottelija", oikein tttöjen suojelija kysyisi heti haastatteli-naiselta: Miksi sinä nainen itse olet pedofiili poikia kohtaan?

Silloin haastattelijan pitää vasta syy siihen miksi on itse pedofiili, jne...

No vastaisin tähän että:

Patterin ilmaaminen on helppoa, mutta ilman seuraaminen putkistossa vaikeaa, kiertovesipumppu pitää samuttaa ensin.

Torstaina vähän irheilua, muuten normaali lenkkiä ja pikkuhommia, kiitos.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No vastaisin tähän että:

Patterin ilmaaminen on helppoa, mutta ilman seuraaminen putkistossa vaikeaa, kiertovesipumppu pitää samuttaa ensin.

Torstaina vähän irheilua, muuten normaali lenkkiä ja pikkuhommia, kiitos.

Tuolla tavoin varmaankin KRP ajattelisi että tarkoitus on hyvä, mutta keinot hieman liian järeät :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla tavoin varmaankin KRP ajattelisi että tarkoitus on hyvä, mutta keinot hieman liian järeät :D

No miliisit ja sotapoliisit sekä kkk-miehet huutasivat tyttitutteleja apuun ja sitten tulisi wilhelm tell nuolineen ja arnold wartsennikkari humweellä paikalle ja kabum!

Hyviä nämä sinun jutut on... hehehe hauskaa on joo... ja minttuteetä kainaloon vai onko liikaa, eikai!?

• Anonyymi

Etkö ajattele yhtään omaa hygieniaasi jos haluat selaiseen koskea

• Anonyymi

Miksi pitää haukkua...? :-/

Js

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää haukkua...? :-/

Js

Kuka ei

• Anonyymi

Suosittelen somalia tai ylipäätään muslimia tekee mitä tahansa mitä pyydät

• Anonyymi

Koska uskontoon kuuluu naisen alistaminen

• Anonyymi

Enpä sellaista halua.

Js

• En mä voi aasialaiseksi muuttua. Game over.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe