Tinder on paras deittisovellus

Anonyymi

Olen keski-ikäinen tavallinen mies, joka on viimeiset kaksi vuotta kolunnut eri deittisovelluksia pääkaupunkiseudulta käsin. Badoo, Pannari, Suomi24 ja Tinder ovat tulleet tutuiksi tänä aikana.
Kaikissa muissa sovelluksissa on niin paljon turhaa tietoa käyttäjistä, että hyvät hukkuvat liian tiedon sekaan paitsi Tinderissä, jossa valinnat tehdään nopeasti ja luonnollisesti.
Ymmärrettävästi kaikenlaisia turhia ominaisuuksia sisällytetään sovelluksiin siinä toivossa, että käyttäjät ostaisivat lisäominaisuuksia. Eihän sellaisista kannata maksaa.

10

8108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinder, jossa valinnat tehdään puhtaasti ja ainoastaan ulkonäön perusteella, kun muuta ei ole. Helppoa ja nopeaa, jos pinnalliset ihmissuhteet ovat tavoite.

    • Anonyymi

      Tinder toimii samoilla periaatteilla kuin livemaailmassa toimitaan. Livemaailmassa valinnat tehdään samalla tavoin, eli ensin kiinnostutaan toisen ulkoisesta olemuksesta. Ei se tarkoita ettei mikään muu kuin ulkonäkö merkitse mitään, koska jos se kivan näköinen ihminen osoittautuukin ikäväksi ja/tai tyhmäksi tyypiksi, niin silloin se syntymään ehtinyt mielenkiinto lopahtaa. Tinderissä kuuluu asiaan myös kertoa itsestään jotain eikä vain laittaa kuvaa. Minä pyyhin vasemmalla kaikki joilla ei ole profiilitekstiä, koska en todellakaan kiinnostu kenestäkään pelkän ulkomuodon perusteella.

      Kivan näköinen ja muutenkin vaikuttaa fiksulta ja kivalta - pyyhkäisen oikealle. Mitä väärää ja pintapuolista siinä on?

      Jos ulkonäkö on sinulle samantekevä asia, niin mikä muuten estää kaltaistasi syvällistä ihmistä pyyhkimästä vasemmalle sellaista joka on kuvasta päätellen aika ruma tai jolla ei ole kuvaa ollenkaan, jos hänellä kuitenkin on vaa kiinnostavan kuuloinen teksti?

      • Anonyymi

        Ei kai se, että ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti tarkoita, että haluaa mahdollisimman ruman? Hyvä tekstin sisältö tosin on tärkein. Kuvattomia en pyyhkäise oikealle, koska jos minä olen avoimesti siellä, niin pitää olla miehenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se, että ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti tarkoita, että haluaa mahdollisimman ruman? Hyvä tekstin sisältö tosin on tärkein. Kuvattomia en pyyhkäise oikealle, koska jos minä olen avoimesti siellä, niin pitää olla miehenkin.

        makuja on monenlaisia , jonkun mielestä ruma onkin kaunis ja päinvastoin , moni kaunis ja komea on itserakas ja narsisti , jotka on tosi epämiellyttävät piirteet kenessä tahansa


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Tinder on paras. Nopea ja näppärä. Näkee heti kuvan ja lukee tekstin, ja jos kumpikin miellyttää niin oikealle, ja jos ei miellyttä eikä kiinnosta niin vasemmalle. Säästyy aikaa, ei turhia yhetydenottoja ihmisille/ihmisiltä vaan anoastaan niiden välillä jotka molemmat ovat toisistaan kiinnostuneita. Eikä se vasemmalle työnnetty saa ikinä tietää siitä että vedin hänet vasemmalle eikä se siis voi häntä loukata. Kuten minäkään en tiedä kuinka moni on työntänyt minut vasemmalle. Ehkä monikin, mutta mitä väliä kun en tiedä siitä?

    • Anonyymi

      Kiitos hyvistä nauruista kylläpä taas helpotti

    • Anonyymi

      Ymmärrän pointin mutta jotenkin surulliselta se silti tuntuu. Enkä oikein usko että sekään tavallinen mies joka saattaisi jossain baarissa kiinnostaa naisia, kiinnostaa Tinderissä. Vaatimukset kuvien suhteen ovat niin korkealla että siinä ei enää pelata edes pelkällä ulkonäöllä. Pinnallisuus on tavallaan ottanut askeleen eteenpäin - ulkonäöstä kuviin ja imagon luomiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä se tavallinen mies voi kiinnostaa Tinderissä, vaikka ravintolassa häntä ei kukaan nainen juuri huomattaisi! Sama koskee naista. Nainen kuten mieskin voi olla ujo eikä uskalla ravintolassa lähestyä. miehiä. Toinenhan voi olla vaikka varattu, mistä sen tietää, ja sitten vain nolaa itsensä kun menee tyrkylle.. Jos lopulta kumminkin uskaltaa mennä juttelemaan niin yhtäkkiä ei keksikään mitään sanottavaa, ja sitten nolostuu ja punastuu ja poistuu paikalta. Tinderiin voi kirjoittaa hyvän kuvauksen itsestään, sitä voi miettiä rauhassa ja voi myöhemmin muokatakin. Se ujo tyttö joka ei uskalla jutella sen ujon pojan kanssa ravintolassa voi löytää sen saman kivan ujon pojan Tinderistä. Tyttö pyyhkäisee oikealle, poika samaten pyyhkäisee tytön oikealle, ja siitä tulee mätsi! Tinder on nimenomaan ujoille mainio paikka, samoin niille jotka eivät tykkää käydä ravintoloissa.

      Minun poikani tapasi tyttöystävänsä Tinderissä. He olivat asuneet vuosikaudet parin korttelin päässä toisistaan eivätkä olleet huomanneet toisiaan kumpikaan. Ilman Tinderiä he eivät olisi koskaan tavanneet!

      • Anonyymi

        Tinder ei ole enää sama sovellus. 2021 uudistus muutti sen algoritmejä lopullisesti. Tinderissä epätykkäys tarkoittaa tykkäystä ja toisin päin. Tinder jättää nykyään tarkoituksella antamatta alueeltasi kaikkia profiileja. Tämä on tesattu vaihtamalla fyysisesti kaupunkia. Tyyliin Kajaanilaisena saat enemmän Kuopiosta ja Kuopiossa olevana Kajaanista.

        Tinderissä myös saa jatkuvasti samoja profiileja ja alle 10 uutta kk.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe