https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006270360.html
"Rikos tapahtui turkulaisessa yökerhossa viime vuoden elokuussa. Uhri oli ollut viettämässä iltaa naisporukalla. Yksi seurueen naisista oli törmännyt tuttuun 38-vuotiaaseen mieheen, joka liittyi naisten seuraan.
Uhri ja mies eivät tunteneet toisiaan entuudestaan, mutta jossain vaiheessa he olivat päätyneet kahdestaan tanssimaan. "
Tuossahan on selvä ristiriita. Miten nainen sanoo, ettei tuntenut miestä entuudestaan, vaikka mies oli naiselle tuttu eli nainen tunsi miehen.
Ihme valehtelua naiselta.
t. Ätmi toteaa
Nainen tunsi raiskaajan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En lukenut juttua mutta tuosta lainaamastasi tekstistä osaan lukea, että yksi seurueen naisista tunsi miehen. Jos joku mun kaverini tuntee jonkun miehen, en minä välttämättä tunne.
-pihallatipunen-- Anonyymi
Kyllä se nainen, joka miehen tunsi, meni miehen kanssa tanssimaan, ei seurueen muut naiset mene oudon miehen kanssa tanssimaan.
t. Ätmi toteaa Wwuwuw kirjoitti:
Näitä tällaisia aloituksia on täällä toistuvasti.
Pistää melkein hiljaiseksi..Vaikka kyllähän joku nainen on kunkin raiskaajan ainakin joskus tuntenut, joten siinä mielessä aloituksen otsikko ei mennyt ihan pieleen..
- Anonyymi
Valtaosa raiskauksista tekijöinä on uhrille tuttu ihminen. Tosi usein ihminen, johon uhri on luottanut ja jonka hän on voinut tuntea vuosikausia ilman "ongelmia". Sellaisia miehet ovat. Vaikuttaa siltä, että kenen tahansa sisältä voi kuoriutua raiskaaja.
- Anonyymi
Ei voi. Tuo ei pidä paikkaansa. Raiskauksessahan kyse ei ole pohjimmiltaan seksistä vaan vallan käytöstä ja nöyryyttämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. Tuo ei pidä paikkaansa. Raiskauksessahan kyse ei ole pohjimmiltaan seksistä vaan vallan käytöstä ja nöyryyttämisestä.
Kai tuon nyt jokainen tietää? Että raiskauksessa ei ole juuri lainkaan kyse itse seksistä. Tuo ei liity mitenkään siihen, että todellakin lähes jokaisen miehen sisällä näkyy asuvan potentiaalinen raiskaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ei pitänyt paikkansa? Tottahan tuo edellinen puhui..
Eukko menee miehen kanssa vessaan ihan vapaaehtosesti...
:D
Taas yks "raiskaus"..- Anonyymi
Kaverin tuttu ei tarkoita että itse tuntisi.
- Anonyymi
Panon jälkeen ei kannata tunteakkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566