Somekiusaaminen pitäisi pistää kuriin
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/800371a3-89a0-417c-a3c7-e09e5c4c74b3
Paskat kiusaa Pauliinaa
18
65
Vastaukset
En tiedä kuka tämä nainen on, mutta ne jotka kiusaavat, tulee heille parempi olo ku niitten itsetunto/omatunto on päin persettä.
docu2 kirjoitti:
Kyllä on, hyvin arvattu👌
Ohoh, lotto vetämään..
Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..Wwuwuw kirjoitti:
Ohoh, lotto vetämään..
Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..Eikä näytä, elä puhu perättömiä.
"Nettiöykkäröinti ja solvaaminen ovat kuitenkin erityisesti aikuisten aluetta – vihapuherikoksia tekevät eniten keski-ikäiset. "
Eipä taida rajoittua vain nettiin..Kiusaaminen on hanurista, mutta ei sitä saa kitkettyä ikinä minun mielestä pois. Parempi ja fiksumpi tapa olisi ymmärtää mistä se johtuu ja keskittyä itseensä sen verran, että tietää itse mitä on ja mitä tarvitsee, silloin ei kiusaajien kommentit tunnu missään, vaan voi miettiä, että mikähän tuonkin elämässä on niin huonosti, että pitää tuollaista syytää ulos....
Wwuwuw kirjoitti:
Ei nuo sulje toisiaan pois.
Ei niin, mutta minusta pelkkä kiusaamisen kitkeminen pois ei riitä....😊
On kuin sadeasu... pelkät housut ei pidä kuivana, vaan tarttee takinkin...😊
- Anonyymi
On mukavan pulleassa reidessä. Varmaan tarjoaisi pehmeät ja kuumat kyydit 🤗
- Anonyymi
No tossa tapauksessa läskit yhärit, niinkuin yleensäkin, ottaneet kohteekseen. Varmaankin ovat itse yrittäneet 30 vuotta laihduttaa erilaisilla kaalikeittokuureilla ja päivän jälkeen olleet sitten suklaalevy kerrallaan suussa.
Myöskään sitä ei miehenä voi ymmärtää että naisilla on tarve toisten naisten haukkumiseen jos on jotain saanut tehtyä mutta itse ei, luulisi asian olevan päinvastoin että kannattaisi sellaista. Mutta vissiin se läskin huono itsetunto. - Anonyymi
Liian isot tissit, ei ihme että kiusataan.
- Anonyymi
Jos on liian isot ja painavat tissit niin välttämättä autonkaan runko ei enää painoa kestä, pitäisi silloin olla ajolupa ainoastaan panssarivaunuun tai caterpillar-kuormaajaan, jossa on vahvempi ja kestävämpi runko, kun rekka-auton runkokin saattaa olla liian heikko.
- Anonyymi
Laudat tai roiskeläppätissit ovat kateellisia. Kun naiset väittävät etteivät haluaisi isompia tissejä niin puhuvat paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy401045Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740