Paskat kiusaa Pauliinaa

Anonyymi

18

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kuka tämä nainen on, mutta ne jotka kiusaavat, tulee heille parempi olo ku niitten itsetunto/omatunto on päin persettä.

• Onko sullakin siinä omakuva? Selfie?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko sullakin siinä omakuva? Selfie?

Kyllä on, hyvin arvattu👌

• docu2 kirjoitti:

Kyllä on, hyvin arvattu👌

Ohoh, lotto vetämään..
        Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ohoh, lotto vetämään..
        Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..

Eikä näytä, elä puhu perättömiä.

• docu2 kirjoitti:

Eikä näytä, elä puhu perättömiä.

No, perästä kuuluu..

• Wwuwuw kirjoitti:

No, perästä kuuluu..

Nimenomaan☺

• docu2 kirjoitti:

Kyllä on, hyvin arvattu👌

Olet käynyt valkaisussa?

• Zombi kirjoitti:

Olet käynyt valkaisussa?

Näillä mennään.

• "Nettiöykkäröinti ja solvaaminen ovat kuitenkin erityisesti aikuisten aluetta – vihapuherikoksia tekevät eniten keski-ikäiset. "

Eipä taida rajoittua vain nettiin..

• Kiusaaminen on hanurista, mutta ei sitä saa kitkettyä ikinä minun mielestä pois. Parempi ja fiksumpi tapa olisi ymmärtää mistä se johtuu ja keskittyä itseensä sen verran, että tietää itse mitä on ja mitä tarvitsee, silloin ei kiusaajien kommentit tunnu missään, vaan voi miettiä, että mikähän tuonkin elämässä on niin huonosti, että pitää tuollaista syytää ulos....

• Ei nuo sulje toisiaan pois.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei nuo sulje toisiaan pois.

Ei niin, mutta minusta pelkkä kiusaamisen kitkeminen pois ei riitä....😊

On kuin sadeasu... pelkät housut ei pidä kuivana, vaan tarttee takinkin...😊

• Anonyymi

On mukavan pulleassa reidessä. Varmaan tarjoaisi pehmeät ja kuumat kyydit 🤗

• Anonyymi

No tossa tapauksessa läskit yhärit, niinkuin yleensäkin, ottaneet kohteekseen. Varmaankin ovat itse yrittäneet 30 vuotta laihduttaa erilaisilla kaalikeittokuureilla ja päivän jälkeen olleet sitten suklaalevy kerrallaan suussa.

Myöskään sitä ei miehenä voi ymmärtää että naisilla on tarve toisten naisten haukkumiseen jos on jotain saanut tehtyä mutta itse ei, luulisi asian olevan päinvastoin että kannattaisi sellaista. Mutta vissiin se läskin huono itsetunto.

• Anonyymi

Liian isot tissit, ei ihme että kiusataan.

• Anonyymi

Jos on liian isot ja painavat tissit niin välttämättä autonkaan runko ei enää painoa kestä, pitäisi silloin olla ajolupa ainoastaan panssarivaunuun tai caterpillar-kuormaajaan, jossa on vahvempi ja kestävämpi runko, kun rekka-auton runkokin saattaa olla liian heikko.

• Anonyymi

Laudat tai roiskeläppätissit ovat kateellisia. Kun naiset väittävät etteivät haluaisi isompia tissejä niin puhuvat paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3090
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      25
      1950
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      272
      1543
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      99
      1515
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1186
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1078
    7. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1054
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1036
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1030
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1003
    Aihe