Tää on nyt aika kiireellinen asia x) Joten vastatkaa kaikki tietävät tähän kyssärii :p
Joops, eli.. Tietääkö kukaa että mistä täältä netistä vois löytää laulujen sanat? Siis ihan melki koko maailman laulujen sanat? Toivottavasti ymmärsitte mun kyssärin, ja vastatkaa mahdollisimman nopeesti x)
TIETÄÄKÖ KUKAAAN? x)
13
27337
Vastaukset
- somebody
Kannattaa katsoa artistien virallisilta sivuilta sanoja. Sieltä löytyy oikeat sanoitukset jos löytyy. Yleisillä sanojenhakusivuilla sanoitukset ovat yleensä päin helvettiä. Esimerkiksi kerran erään laulun oikeat sanat olivat "nothing else here can be done", mutta monella sivulla kuitenkin luki "nothing else you can't deny".
- PaWee
en tiedä löytyykö ihan kaikkien maailman kappaleiden sanoja mut kuitenkin aika paljon...
http://www.seeklyrics.com/- kun heinan teko...
Niin yksinkertaisesti, etta laitat vaikka Googlessa hakusanaks lyrics ja artistin nimen, niin linkkeja tulee pilvin pimein.
- jennäss
kun heinan teko... kirjoitti:
Niin yksinkertaisesti, etta laitat vaikka Googlessa hakusanaks lyrics ja artistin nimen, niin linkkeja tulee pilvin pimein.
www.letssingit.com
- elkkuliina
No esimerkiksi liramasta löytyy paljon laulujen sanoja.. Ja jos jotain ei löydy niin sitä voi toivoa. Yleensä kun toivoo niin sanat tulevat todella nopeasti. Eli www.lirama.net
- Koululainen94
elkkuliina kirjoitti:
No esimerkiksi liramasta löytyy paljon laulujen sanoja.. Ja jos jotain ei löydy niin sitä voi toivoa. Yleensä kun toivoo niin sanat tulevat todella nopeasti. Eli www.lirama.net
Biisies sanoja löytyy sivulta www.lyricksfreak.com
- ....
Sama juttu täällä! haluaisin todellakin teitää! Googlestakaan ei löydy mitään....=(
- ....
Sama juttu täällä! haluaisin todellakin teitää! Googlestakaan ei löydy mitään....=(
- Heidddddddddi
www.letssingit.com
- Koululainen94
www.lyricksfreak.com
- -mä-
menkää googlee kirjottakaa lyrics ja laulun nimi ni yleensä löytyy tai sit lyrics ja bändin nimi
- molo
kirjoita googleen lirama
- -_-_-_-
www.lyrics.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998