TIETÄÄKÖ KUKAAAN? x)

tietämätön xD

Tää on nyt aika kiireellinen asia x) Joten vastatkaa kaikki tietävät tähän kyssärii :p
Joops, eli.. Tietääkö kukaa että mistä täältä netistä vois löytää laulujen sanat? Siis ihan melki koko maailman laulujen sanat? Toivottavasti ymmärsitte mun kyssärin, ja vastatkaa mahdollisimman nopeesti x)

13

27306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somebody

Kannattaa katsoa artistien virallisilta sivuilta sanoja. Sieltä löytyy oikeat sanoitukset jos löytyy. Yleisillä sanojenhakusivuilla sanoitukset ovat yleensä päin helvettiä. Esimerkiksi kerran erään laulun oikeat sanat olivat "nothing else here can be done", mutta monella sivulla kuitenkin luki "nothing else you can't deny".

• PaWee
      • kun heinan teko...

Niin yksinkertaisesti, etta laitat vaikka Googlessa hakusanaks lyrics ja artistin nimen, niin linkkeja tulee pilvin pimein.

• jennäss
        kun heinan teko... kirjoitti:

Niin yksinkertaisesti, etta laitat vaikka Googlessa hakusanaks lyrics ja artistin nimen, niin linkkeja tulee pilvin pimein.

www.letssingit.com

• elkkuliina

No esimerkiksi liramasta löytyy paljon laulujen sanoja.. Ja jos jotain ei löydy niin sitä voi toivoa. Yleensä kun toivoo niin sanat tulevat todella nopeasti. Eli www.lirama.net

• Koululainen94
        elkkuliina kirjoitti:

No esimerkiksi liramasta löytyy paljon laulujen sanoja.. Ja jos jotain ei löydy niin sitä voi toivoa. Yleensä kun toivoo niin sanat tulevat todella nopeasti. Eli www.lirama.net

Biisies sanoja löytyy sivulta www.lyricksfreak.com

• ....

Sama juttu täällä! haluaisin todellakin teitää! Googlestakaan ei löydy mitään....=(

• ....

Sama juttu täällä! haluaisin todellakin teitää! Googlestakaan ei löydy mitään....=(

• Heidddddddddi

www.letssingit.com

• Koululainen94

www.lyricksfreak.com

• -mä-

menkää googlee kirjottakaa lyrics ja laulun nimi ni yleensä löytyy tai sit lyrics ja bändin nimi

• molo

kirjoita googleen lirama

• -_-_-_-

www.lyrics.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1709
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1353
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1292
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      871
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      828
    Aihe