kuka se voisi olla?
Viperi toi onnistuneesti esiin harhauttaan.
Seurataan ja arvataan kuka se väärä profeetta olisi!
-Johanneksen Ilmestyksen mukaan vihollisjoukot kokoontuvat Megiddon vuorelle, Har Megiddon:
Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. Sillä ne ovat riivaajien henkiä, jotka tekevät ihmeitä (kr.: "simeia", merkkejä): ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan suurena päivänä. - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! – Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi on hebreaksi Harmageddon.
Ilm 16:13-16 -
Kolminaisuus olisi valhellista saastaista henkeä,
Lohikäärme olisi mielikuvituksen tuottama myyttinen 'kirkkokunta',
Väärän profeetan kuvaus aivan sopii Paavalille, koska tämä saarnasi jotain erilaista kuin silloiset opetuslapset, ja väitti näkyänsä todistavan profeetan tehtävässään, siis rakkaus olisi tärkeämpi kuin usko!
Rakkaus, joka on erilainen jokaisen suun määrittessä mikä se on.
Lopuksi se peto, hyvinkin voi olla ihmisten ahneus, joka syö vaikka mitä, mutta se ei väitä valttamatta Kolminaisuutta, näin ollen peto on jotain konkreettisempi,joka edustaa Kolminaisuutta oikeaksi, ja joka voi syödä muita.
Siis joku valtio, joka todella häikäilemättä vie muilta henget!
Ilmestyksen kirjan väärä profeetta,
15
383
Vastaukset
- Esko
Sinua minä varoittaisin. Olet menossa sekaisin päästäsi. Tekstisi ovat jo hullun tekstejä.
- solo
viperiltä,ja mitä tässä sua yllättää kun pääsi hourailee?
Kuka luulet olevasi että varoittaisit?
Oleko ihan varma että varoitus kuuluu minulle?
Mulla on toisenlainen tuntemus kuin sulla.
Ja Ilmestyskirjan tulkinta oli ollut oikein vaikeata ennen islamin tuloa, joka julisti kolminaisuuden vääräksi, uskottomien väitteeksi, jumalattomien valheeksi! - Esko
solo kirjoitti:
viperiltä,ja mitä tässä sua yllättää kun pääsi hourailee?
Kuka luulet olevasi että varoittaisit?
Oleko ihan varma että varoitus kuuluu minulle?
Mulla on toisenlainen tuntemus kuin sulla.
Ja Ilmestyskirjan tulkinta oli ollut oikein vaikeata ennen islamin tuloa, joka julisti kolminaisuuden vääräksi, uskottomien väitteeksi, jumalattomien valheeksi!Mksi tulkitset ilmetyskirjaa, vaikka se ei ole muslimien kirja? Muutenkin, kun muslimit ei usko Raamattua oikeaksi, niin miksi kuitenkin pyritään selittämään sitä? Kristityillä on omat selityksensä, joissa ei ole sellaisia ristiriitoja kuin muslimien selityksissä.
Kristittyjen jumalakäsitys ei ole mitenkään ongelmallinen. Islam vain väittää sellaista aivan aiheetta. Onhan selvää, ettei ihmiset voi hankkia tarkkaa tietoa Jumalasta. Sehän on mahdotonta. Miksi sitten pitää suurta meteliä siitä onko Jumalalla poikaa vai ei? Mitkä ovat tosiasiat? Esko kirjoitti:
Mksi tulkitset ilmetyskirjaa, vaikka se ei ole muslimien kirja? Muutenkin, kun muslimit ei usko Raamattua oikeaksi, niin miksi kuitenkin pyritään selittämään sitä? Kristityillä on omat selityksensä, joissa ei ole sellaisia ristiriitoja kuin muslimien selityksissä.
Kristittyjen jumalakäsitys ei ole mitenkään ongelmallinen. Islam vain väittää sellaista aivan aiheetta. Onhan selvää, ettei ihmiset voi hankkia tarkkaa tietoa Jumalasta. Sehän on mahdotonta. Miksi sitten pitää suurta meteliä siitä onko Jumalalla poikaa vai ei? Mitkä ovat tosiasiat?sinä ne?!
- solo
Esko kirjoitti:
Mksi tulkitset ilmetyskirjaa, vaikka se ei ole muslimien kirja? Muutenkin, kun muslimit ei usko Raamattua oikeaksi, niin miksi kuitenkin pyritään selittämään sitä? Kristityillä on omat selityksensä, joissa ei ole sellaisia ristiriitoja kuin muslimien selityksissä.
Kristittyjen jumalakäsitys ei ole mitenkään ongelmallinen. Islam vain väittää sellaista aivan aiheetta. Onhan selvää, ettei ihmiset voi hankkia tarkkaa tietoa Jumalasta. Sehän on mahdotonta. Miksi sitten pitää suurta meteliä siitä onko Jumalalla poikaa vai ei? Mitkä ovat tosiasiat?tietämättömyydellä, ymmärtämättömyydelläsi?
Sentään mä olen perusteellisesti inspiraatiotani kertonut.
Jos haluat väitellä asiasta, väittele asiallisesti,äläkä yritä hämätä tietämättömyyttäsi hälveksyytävällä tavalla. - Esko
solo kirjoitti:
tietämättömyydellä, ymmärtämättömyydelläsi?
Sentään mä olen perusteellisesti inspiraatiotani kertonut.
Jos haluat väitellä asiasta, väittele asiallisesti,äläkä yritä hämätä tietämättömyyttäsi hälveksyytävällä tavalla.Kyllä täällä ymmärretään tekstejä, jos teksti on järkevää. Sinä kirjoittelet omituisesti.
- Esko
karvapää kirjoitti:
sinä ne?!
Kyllä minä tiedän ne tavalliset asiat.
- solo
Esko kirjoitti:
Kyllä täällä ymmärretään tekstejä, jos teksti on järkevää. Sinä kirjoittelet omituisesti.
se, viperin sairaan mielikuvan aiheuttaneen i-n-s-p-i-r-a-a-t-i-o oli ymmärtämisesi ylläpuolella, vai mitä?
Sehän on sulle tavallista normaalia tekstiä, kun viper sanoo 1.6 mrd. muslimiä vaikka ydinpommilla hävitettäväksi?
Omituiset ovat nuo, jotka kannattivat sitä ajatusta tai ottivat vastaan normaaliseksi keskusteluksi.
Eikö ilmestyskirjan sisältöä kannata tutkia myös minun ehdotukseni pohjalta? - Esko
solo kirjoitti:
se, viperin sairaan mielikuvan aiheuttaneen i-n-s-p-i-r-a-a-t-i-o oli ymmärtämisesi ylläpuolella, vai mitä?
Sehän on sulle tavallista normaalia tekstiä, kun viper sanoo 1.6 mrd. muslimiä vaikka ydinpommilla hävitettäväksi?
Omituiset ovat nuo, jotka kannattivat sitä ajatusta tai ottivat vastaan normaaliseksi keskusteluksi.
Eikö ilmestyskirjan sisältöä kannata tutkia myös minun ehdotukseni pohjalta?Nämä lauseet ei kelpaa mihinkään:
- Kolminaisuus olisi valhellista saastaista henkeä,
- Väärän profeetan kuvaus aivan sopii Paavalille,
- saarnasi jotain erilaista kuin silloiset opetuslapset
- Rakkaus, joka on erilainen jokaisen suun määrittessä mikä se on.
- Siis joku valtio, joka todella häikäilemättä vie muilta henget!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000007361468
Viper saa kirjoitella, kun sitä ei voi estää. Ei se kuitenkaan mitään hyväksyttyä ole. - solo
Esko kirjoitti:
Nämä lauseet ei kelpaa mihinkään:
- Kolminaisuus olisi valhellista saastaista henkeä,
- Väärän profeetan kuvaus aivan sopii Paavalille,
- saarnasi jotain erilaista kuin silloiset opetuslapset
- Rakkaus, joka on erilainen jokaisen suun määrittessä mikä se on.
- Siis joku valtio, joka todella häikäilemättä vie muilta henget!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000007361468
Viper saa kirjoitella, kun sitä ei voi estää. Ei se kuitenkaan mitään hyväksyttyä ole.auttaa näkemään, käsittämään asiat eri kantin, ja jopa vie läpimurtoon.
Minulle kelpaa nuo lauseet.
- Kolminaisuus olisi valhellista saastaista henkeä,-
Jeesus(rauhaa hänelle!) oli Jumalan sananvahvistanut profeetta, joka myös ilmoitti Muhammadin(rauhaa hänelle!) tuloa, ratkaisuksi.
Siis Jumala on Ainoa, eikä Kolme yhtä teoria ole muuta kuin saastaista, vaikka sen väittämän historia on pitkää ja sitä saarnavat yhä yrittävät todeksi.
- Väärän profeetan kuvaus aivan sopii Paavalille, sillä hän saarnasi jotain erilaista kuin silloiset opetuslapset-
Opetuslapset eivät samaa mieltä Paavalin sanomien kanssa, mistä kuitenkin periytyi kirkkokuntaa edustavana teologiana. Tulos oli jopa valhekaupat mm. väittäen syntien pyyhkimistä ostamalla paperia paavilta. Maallisen näkökulmasta katsoen, Kirkko, tai koko kristiuskonto oli tuottoisa sampo.
- Rakkaus, joka on erilainen jokaisen suun määrittessä mikä se on.-
Siinä on vasta myyttiä.
JeesusRauhaa hänelle!) toi miekkä uskottomia vastaan, mutta opetti anteeksiantamisen merkitystä samoin auttamisen hyvettä.
Rakkautta sovelletaan taitavasti niin että monistä ihmisistä on tullut sekaisin, että turvattomuus onkin yleistä modernielämässä.
- Siis joku valtio, joka todella häikäilemättä vie muilta henget!-
Ilmestyksen pedot saattavat olla kristytyn nimeä kantaneet valtiot sekä keisarikunnat, jotka olivat häikäilemättä käyttäneet ihmisiä hyväkseen kaikin tavoin.
On hyvä tietää mitä mieltä olet toisesta kirjoittajasta. - Esko
solo kirjoitti:
auttaa näkemään, käsittämään asiat eri kantin, ja jopa vie läpimurtoon.
Minulle kelpaa nuo lauseet.
- Kolminaisuus olisi valhellista saastaista henkeä,-
Jeesus(rauhaa hänelle!) oli Jumalan sananvahvistanut profeetta, joka myös ilmoitti Muhammadin(rauhaa hänelle!) tuloa, ratkaisuksi.
Siis Jumala on Ainoa, eikä Kolme yhtä teoria ole muuta kuin saastaista, vaikka sen väittämän historia on pitkää ja sitä saarnavat yhä yrittävät todeksi.
- Väärän profeetan kuvaus aivan sopii Paavalille, sillä hän saarnasi jotain erilaista kuin silloiset opetuslapset-
Opetuslapset eivät samaa mieltä Paavalin sanomien kanssa, mistä kuitenkin periytyi kirkkokuntaa edustavana teologiana. Tulos oli jopa valhekaupat mm. väittäen syntien pyyhkimistä ostamalla paperia paavilta. Maallisen näkökulmasta katsoen, Kirkko, tai koko kristiuskonto oli tuottoisa sampo.
- Rakkaus, joka on erilainen jokaisen suun määrittessä mikä se on.-
Siinä on vasta myyttiä.
JeesusRauhaa hänelle!) toi miekkä uskottomia vastaan, mutta opetti anteeksiantamisen merkitystä samoin auttamisen hyvettä.
Rakkautta sovelletaan taitavasti niin että monistä ihmisistä on tullut sekaisin, että turvattomuus onkin yleistä modernielämässä.
- Siis joku valtio, joka todella häikäilemättä vie muilta henget!-
Ilmestyksen pedot saattavat olla kristytyn nimeä kantaneet valtiot sekä keisarikunnat, jotka olivat häikäilemättä käyttäneet ihmisiä hyväkseen kaikin tavoin.
On hyvä tietää mitä mieltä olet toisesta kirjoittajasta.>>JeesusRauhaa hänelle!) toi miekkä uskottomia vastaan,
Vai toi Jeesus miekkaa uskottomia vastaan? Missä sellaista lukee? Jeesus kielsi miekkoja käyttämästä. Sen hän sanoi. - solo
Esko kirjoitti:
>>JeesusRauhaa hänelle!) toi miekkä uskottomia vastaan,
Vai toi Jeesus miekkaa uskottomia vastaan? Missä sellaista lukee? Jeesus kielsi miekkoja käyttämästä. Sen hän sanoi.Olen sanonut että Jeesuksen miekkä oli itse Jumalan sana, jolla ihmiset erottuivat toisistaan oikean- tai väärän polun valitsemalla.
On asiallista ensin ymmärtää mitä toinen sanoo, ennenkuin välittää.
Sano: "Me uskomme Jumalaan ja siihen, mitä meille on lähetetty, ja mitä on lähetetty Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille, Jaakobille ja sukukunnille, ja mitä Herra on antanut Moosekselle, Jeesukselle ja muille profeetoille. Me emme erottele heidän välillään vaan alistumme Hänelle." (3:84) - solo
solo kirjoitti:
Olen sanonut että Jeesuksen miekkä oli itse Jumalan sana, jolla ihmiset erottuivat toisistaan oikean- tai väärän polun valitsemalla.
On asiallista ensin ymmärtää mitä toinen sanoo, ennenkuin välittää.
Sano: "Me uskomme Jumalaan ja siihen, mitä meille on lähetetty, ja mitä on lähetetty Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille, Jaakobille ja sukukunnille, ja mitä Herra on antanut Moosekselle, Jeesukselle ja muille profeetoille. Me emme erottele heidän välillään vaan alistumme Hänelle." (3:84)Jeesus, Marian poika, sanoi: "Israelilaiset, Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne todistamaan oikeaksi sen Tooran, joka oli ennen minua, ja tuomaan ilosanoman lähettiläästä, joka tulee minun jälkeeni ja jonka nimi on kunnioitettu (Ahmad)"... (61:6)
- Esko
solo kirjoitti:
Jeesus, Marian poika, sanoi: "Israelilaiset, Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne todistamaan oikeaksi sen Tooran, joka oli ennen minua, ja tuomaan ilosanoman lähettiläästä, joka tulee minun jälkeeni ja jonka nimi on kunnioitettu (Ahmad)"... (61:6)
>>ja tuomaan ilosanoman lähettiläästä, joka tulee minun jälkeeni ja jonka nimi on kunnioitettu (Ahmad)
Tässä Jeesus alennetaan vain sanomantuojaksi myöhemmin tulevasta lähettiläästä. Se on vastoin kaikkea Raamatun sisältöä. Raamattua ei voi käyttää tukemaan tällaisia oppeja. Silloin ei voi lainailla Raamatusta, jos ei usko sitä oikeaksi. Esko kirjoitti:
>>ja tuomaan ilosanoman lähettiläästä, joka tulee minun jälkeeni ja jonka nimi on kunnioitettu (Ahmad)
Tässä Jeesus alennetaan vain sanomantuojaksi myöhemmin tulevasta lähettiläästä. Se on vastoin kaikkea Raamatun sisältöä. Raamattua ei voi käyttää tukemaan tällaisia oppeja. Silloin ei voi lainailla Raamatusta, jos ei usko sitä oikeaksi.sinulta kysyä lupa ennenkuin voi lainata raamatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998