Miten mies tajuaa kutsun kahville?

Anonyymi

Ehdotin miehelle kahvittelua kahvilassa. Sillä hetkellä se ei sopinut, joten asia jäi. Nyt mietityttää, että tajusiko mies ollenkaan miksi ehdotin kahvittelua. Odotan nyt häneltä jotakin aloitteellisuutta asiassa nimittäin. Odotanko turhaan?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai ymmärsi miksi kysyit. Siksi ei lähtenytkään.

• Ehkä kahvila on väärä paikka. Kutsu hänet kämpille. Katso tuleeko. Jos tulee, voit jo siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Näytä hänelle aivan rohkeasti ja luontevasti kauneintasi ja kysy, haluaisiko myös jälkiruokaa.

Kyllä sinun kannattaa olla aktiivinen, ettet turhaan menetä häntä. Odottelu ja arvailu on turhaa pelleilyä. Jos ei onnistu, niin ei, mutta mitään sopimatonta tai kaduttavaa et ole tehnyt. Menestystä sinulle! 🌹

• Anonyymi

Kyllä kai jokainen suomalainen ihminen tajuaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kahville pyytämisen osoittavan kiinnostusta? Jos nyt ei ole kyse jostakin liiketuttavasta. Silloin pyynnön varmasti tulkitsee toisin.

Se minkä asteisesta kiinnostuksesta puhutaan, riippuu taas siitä missä kahvittelu tapahtuisi. Kahville kahvilaan on tutustumista varten ja kahville jonkun kotiin on paljon intiimimpää.

Jos tyyppi ei ole suomalainen, niin sitten on eri juttu. Suomalainen "kahvietiketti" on suurimmalle osalle heistä vieras, eikä kahvikutsulla ole samaa vivahdetta.

• Anonyymi

tottakai se on oikein minutkin voi pyytää minä kyllä oisin valmis heti siisä se alkaa ootan että joku kysys

• Anonyymi

Sillä hetkellä ei oikeasti sopinut kahvittelu, hänellä oli muu tärkeä asia, joka piti hoitaa juuri silloin, eli kieltäytyminen ei johtunut ainakaan pelkästään siitä, että ei olisi kiinnostunut. Minua on nyt vain vaivannut, että tajusiko hän tosiaan, että yritin tehdä matalankynnyksen aloitetta. Mutta voinen siis varmaan luottaa, että hän tajusi, että se oli aloite, ja jos hän ei tee itse nyt mitään, voin unohtaa koko jutun?

• Anonyymi

Siis edellisen viestin kirjoitti ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmasti tajusi ja varsinkin jos ei vastannut mitään jatkoehdotusta niin.... yleensäkin jos merkkejä pitää onkimalla onkia miehestä, niin yleensä sitä ei kiinnosta. Tosin erikseen on pelaajat, jotka antaa merkkejä vaikka ei kiinnosta. Ite oon ravintola-alalla ja tulee flirttailtua, vaikka ei tarkoita mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmasti tajusi ja varsinkin jos ei vastannut mitään jatkoehdotusta niin.... yleensäkin jos merkkejä pitää onkimalla onkia miehestä, niin yleensä sitä ei kiinnosta. Tosin erikseen on pelaajat, jotka antaa merkkejä vaikka ei kiinnosta. Ite oon ravintola-alalla ja tulee flirttailtua, vaikka ei tarkoita mitään muuta.

Ja vielä et se "muu hoidettava asia" voi olla mikä vaan pyykistä, kaupassa käyntiin, tyttöystävään tai oikeasti johonkin tärkeään mitä ei oikeasti voi siirtää. Et näitä tällaisia on sinänsä turha spekuloida, kun ei voi kun uskoa mitä se toinen sanoo. Riippuu teidän taustasta myös et kuin tunnette.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on este, kahvikutsun perusteella ei yleensä tulla toiste. Pitää kutsua uudelleen. Kolme kertaa lienee maksimi. Yleensä kaksikin kertaa riittää selvittämään, onko vastapuoli estynyt. Yksi kerta jää ilmaan, mutta sekin on selvä, jos kieltäytyminen on selkeä.

Opiskelutoverini kutsui minut kahville ja osoitti oma-aloitteisesti ystävyyttään hieromalla kauniit elimensä orgasmiin. Jatkossa sitten tiesinkin, mitä on odotettavissa. Nättiä! 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe