Miten kieltäytyä kohteliaasti, jos nainen tarjoaa tussua?

Anonyymi

Onko siihen kohteliasta tapaa olemassakaan? Mitä mieltä naiset olette näistä ja mikä on mielestänne uskottavin excuse me?

1. Ei nyt kulta, olen niin väsynyt, en pysty.

2. Olet niin ihana, ja haluan kanssasi henkisempää suhdetta, ennen fyysistä kontaktia.

3. Ystävyytemme on niin arvokas asia, että haluan meidän pysyvän vain ystävinä.

4. Haluan, että harkitset vielä, ettet sitten kadu huomenna ja alaminhota minua.

5. Olen varattu, enkä voi tehdä tätä puolisolleni.

6. Kultaseni, enhän edes tunne sinua vielä?

24

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1 ja 5.

    • Anonyymi

      Sanot kohteliaasti ettet voi, koska olet impotentti vain sen tussun tarjoajan kanssa. Varmasti ymmärtää yskän ja osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla.

      • Anonyymi

        Tai näin se nainen tulee kaikille kertomaan jälkeenpäin kuitenkin.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, miten on joutunut siihen tilanteeseen :)

    • Onko siihenkin joku meriitti olemassa, eli jos oot varattu niin tietysti vastaat että kotona on parempaa, jos oot sinkku ja nainen ei kiinnosta niin sanot justiin sen mitä ajattelet, niin mulla on tapana tehdä. Sitä en tiedä onko aloittaja sinkku vai varattu, itse oon sinkku enkä kyllä ihan joka koloon mene.

    • Anonyymi

      Kerro, että olet HIV

      • Anonyymi

        Ei auta, koska naiset tykkää jännityksestä.


    • Anonyymi

      Nainen voi loukkaantua joka tapauksessa sanot sitten mitä vaan. Yritä kuitenkin tehdä se niin ettei toinen tunne itseään epäviehättäväksi.

      • Anonyymi

        Kun näen vastaan tulevan nuoren miehen ja naisen
        kadulla Helsingissä, niin arvioni mukaan heillä
        on paljon hauskempaa kuin yksin kulkevilla miehillä
        ja naisilla. Itse kuljen paljon yksikseni ydinkeskustan
        taikka Keskuspuiston lenkkipolkuja kun ei ole sitä
        naisseuraa tarjolla.


      • Anonyymi

        siis ydinkeskustan katuja ja Keskuspuiston lenkkipolkuja.


    • Anonyymi

      Kerro että sinulla on mikromuna. Mikä sinulla onkin.
      Se kyllä vie halut ja kiinnostuksen naiselta kuin naiselta.

      • Anonyymi

        Ei kukaan poikalapsi voi syntymässään määrätä
        millainen kulli hänellä tulee olemaan, iso vaiko
        pieni aikuisuudessaan. Se on se mikä se on kenel-
        läkin miehellä ja that's it!


    • Anonyymi

      Miksi kieltäytyä? Minulle kyllä vaan sopisi vaikka heti ja vähän myöhemminkin uusiksi ja taas ja taas...
      Tuollaista vain ei tapahdu koskaan. Paitsi ehkä mielisairaaloissa, mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Vielä...

      • Anonyymi

        Kansalliskirjailijallamme Aleksis Kivellä
        oli kokemusta Lapinlahden mielisairaalasta
        Helsingissä 1870-luvun alkuvuosina.

        Yhdyn miehenä tuohon näkemykseesi
        että näinhän se on ettei tuollaista tapahdu
        koskaan.


    • Anonyymi

      On olemassa. Sanot rehdisti että ei. Se ei ole mikään loukkaus jos ei tee mieli. Istuttas muuten koko ihmiskunta velkavankeudessa kunnianloukkauksista. Pää asia ettei lähde penkittämään tai ripottelemaan toiselle leivänmuruja(vaikka se toisen huomio tuntuisikin imartelevalta) mutta jokainen onneksi tietää että pitää olla aika läpipaska ihminen että lähtee vaan penkittämisen ja toisen psyyken riepottelun ilosta mukaan... Mutta joo, kannattaa sanoa vaan kohteliaasti ja vakalla naamalla että ei nappaa vaan. Tulee sekä sulle että sille toiselle helpompaa

      • Anonyymi

        Toi penkittäminen, ym. On nykyään onneksi tosi harvinaista. Varsinkin kun on toi tinderi ja kaikki muut maholliset "seuran"(viehätysvoimansa testailun) haku palvelut, ja tuntuu että suhteetkin kestää nykyään niin pitkään. Ja enmen kaikkea, lapset on onnellisia kun vanhemmat on hyvillä piirteillä varustettuja empaattisia ihmisiä jotka eivät varsinkaan pura omaa pahaa oloaan lapsiinsa vaikka tuntuisi että oma elämä on sekaisin.... Me ihmiset ollaan nykyään niin hyväntahtoisia, empaattisia ja kärsivällisiä. Turhamaisuus ja kaksinaamaisuus? Pois se meistä! Me kohdellaan eläimiäkin niin hyvin kun tiedetään etteivät osaa pistää vastaan, niin se meidän hyvä sisin näkyy sitten toisiammekin kohtaan. JOS on olemassa mitään jumalaa missään niin hän on kyllä varmasti ylpeä luomuksestaan, me tehdään tästä planeetasta porukalla kyllä niin paljon kivempi paikka asua


      • Anonyymi

        Pointsit tälle👍


    • Anonyymi

      Mul on viime aikoina ollut paljon ilmavaivoja, enkä halua joutua kiusalliseen tilanteeseen?

    • Anonyymi

      Yleensä minä miehenä koen niin etteivät
      naiset ole auliisti tarjoamassa ainakaan
      minulle tussuaan. Jos itse ehdotan naisille
      että saisko tussua, menevät he hämilleen
      taikka ärsyyntyvät ja poistuvat tilanteesta
      liukkaasti takavasemmalle.

    • Anonyymi

      Sanot rehellisesti ,että oot meisseli miehiä.

    • Anonyymi

      Tässä osiossa on paljon kommentteja, jotka ovat toksista maskuliinisuutta pahimmillaan. Harva mies saa niin paljon tarjouksia, että pitää miettiä miten kieltäytyä. Ja tulee se päiväkin kun sinulla ole kysyntää lainkaan! sivusta

    • Anonyymi

      7) Ehdotuksesi on houkutteleva, mutta ei kiitos.

    • Anonyymi

      8) Paljonko sinunlaiselle pitäisi maksaa elatusmaksuja?

    • Anonyymi

      Kaikki paitsi eka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe