Miten kieltäytyä kohteliaasti, jos nainen tarjoaa tussua?

Anonyymi

Onko siihen kohteliasta tapaa olemassakaan? Mitä mieltä naiset olette näistä ja mikä on mielestänne uskottavin excuse me?

1. Ei nyt kulta, olen niin väsynyt, en pysty.

2. Olet niin ihana, ja haluan kanssasi henkisempää suhdetta, ennen fyysistä kontaktia.

3. Ystävyytemme on niin arvokas asia, että haluan meidän pysyvän vain ystävinä.

4. Haluan, että harkitset vielä, ettet sitten kadu huomenna ja alaminhota minua.

5. Olen varattu, enkä voi tehdä tätä puolisolleni.

6. Kultaseni, enhän edes tunne sinua vielä?

24

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1 ja 5.

    • Anonyymi

      Sanot kohteliaasti ettet voi, koska olet impotentti vain sen tussun tarjoajan kanssa. Varmasti ymmärtää yskän ja osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla.

      • Anonyymi

        Tai näin se nainen tulee kaikille kertomaan jälkeenpäin kuitenkin.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, miten on joutunut siihen tilanteeseen :)

    • Onko siihenkin joku meriitti olemassa, eli jos oot varattu niin tietysti vastaat että kotona on parempaa, jos oot sinkku ja nainen ei kiinnosta niin sanot justiin sen mitä ajattelet, niin mulla on tapana tehdä. Sitä en tiedä onko aloittaja sinkku vai varattu, itse oon sinkku enkä kyllä ihan joka koloon mene.

    • Anonyymi

      Kerro, että olet HIV

      • Anonyymi

        Ei auta, koska naiset tykkää jännityksestä.


    • Anonyymi

      Nainen voi loukkaantua joka tapauksessa sanot sitten mitä vaan. Yritä kuitenkin tehdä se niin ettei toinen tunne itseään epäviehättäväksi.

      • Anonyymi

        Kun näen vastaan tulevan nuoren miehen ja naisen
        kadulla Helsingissä, niin arvioni mukaan heillä
        on paljon hauskempaa kuin yksin kulkevilla miehillä
        ja naisilla. Itse kuljen paljon yksikseni ydinkeskustan
        taikka Keskuspuiston lenkkipolkuja kun ei ole sitä
        naisseuraa tarjolla.


      • Anonyymi

        siis ydinkeskustan katuja ja Keskuspuiston lenkkipolkuja.


    • Anonyymi

      Kerro että sinulla on mikromuna. Mikä sinulla onkin.
      Se kyllä vie halut ja kiinnostuksen naiselta kuin naiselta.

      • Anonyymi

        Ei kukaan poikalapsi voi syntymässään määrätä
        millainen kulli hänellä tulee olemaan, iso vaiko
        pieni aikuisuudessaan. Se on se mikä se on kenel-
        läkin miehellä ja that's it!


    • Anonyymi

      Miksi kieltäytyä? Minulle kyllä vaan sopisi vaikka heti ja vähän myöhemminkin uusiksi ja taas ja taas...
      Tuollaista vain ei tapahdu koskaan. Paitsi ehkä mielisairaaloissa, mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Vielä...

      • Anonyymi

        Kansalliskirjailijallamme Aleksis Kivellä
        oli kokemusta Lapinlahden mielisairaalasta
        Helsingissä 1870-luvun alkuvuosina.

        Yhdyn miehenä tuohon näkemykseesi
        että näinhän se on ettei tuollaista tapahdu
        koskaan.


    • Anonyymi

      On olemassa. Sanot rehdisti että ei. Se ei ole mikään loukkaus jos ei tee mieli. Istuttas muuten koko ihmiskunta velkavankeudessa kunnianloukkauksista. Pää asia ettei lähde penkittämään tai ripottelemaan toiselle leivänmuruja(vaikka se toisen huomio tuntuisikin imartelevalta) mutta jokainen onneksi tietää että pitää olla aika läpipaska ihminen että lähtee vaan penkittämisen ja toisen psyyken riepottelun ilosta mukaan... Mutta joo, kannattaa sanoa vaan kohteliaasti ja vakalla naamalla että ei nappaa vaan. Tulee sekä sulle että sille toiselle helpompaa

      • Anonyymi

        Toi penkittäminen, ym. On nykyään onneksi tosi harvinaista. Varsinkin kun on toi tinderi ja kaikki muut maholliset "seuran"(viehätysvoimansa testailun) haku palvelut, ja tuntuu että suhteetkin kestää nykyään niin pitkään. Ja enmen kaikkea, lapset on onnellisia kun vanhemmat on hyvillä piirteillä varustettuja empaattisia ihmisiä jotka eivät varsinkaan pura omaa pahaa oloaan lapsiinsa vaikka tuntuisi että oma elämä on sekaisin.... Me ihmiset ollaan nykyään niin hyväntahtoisia, empaattisia ja kärsivällisiä. Turhamaisuus ja kaksinaamaisuus? Pois se meistä! Me kohdellaan eläimiäkin niin hyvin kun tiedetään etteivät osaa pistää vastaan, niin se meidän hyvä sisin näkyy sitten toisiammekin kohtaan. JOS on olemassa mitään jumalaa missään niin hän on kyllä varmasti ylpeä luomuksestaan, me tehdään tästä planeetasta porukalla kyllä niin paljon kivempi paikka asua


      • Anonyymi

        Pointsit tälle👍


    • Anonyymi

      Mul on viime aikoina ollut paljon ilmavaivoja, enkä halua joutua kiusalliseen tilanteeseen?

    • Anonyymi

      Yleensä minä miehenä koen niin etteivät
      naiset ole auliisti tarjoamassa ainakaan
      minulle tussuaan. Jos itse ehdotan naisille
      että saisko tussua, menevät he hämilleen
      taikka ärsyyntyvät ja poistuvat tilanteesta
      liukkaasti takavasemmalle.

    • Anonyymi

      Sanot rehellisesti ,että oot meisseli miehiä.

    • Anonyymi

      Tässä osiossa on paljon kommentteja, jotka ovat toksista maskuliinisuutta pahimmillaan. Harva mies saa niin paljon tarjouksia, että pitää miettiä miten kieltäytyä. Ja tulee se päiväkin kun sinulla ole kysyntää lainkaan! sivusta

    • Anonyymi

      7) Ehdotuksesi on houkutteleva, mutta ei kiitos.

    • Anonyymi

      8) Paljonko sinunlaiselle pitäisi maksaa elatusmaksuja?

    • Anonyymi

      Kaikki paitsi eka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe