Onko siihen kohteliasta tapaa olemassakaan? Mitä mieltä naiset olette näistä ja mikä on mielestänne uskottavin excuse me?
1. Ei nyt kulta, olen niin väsynyt, en pysty.
2. Olet niin ihana, ja haluan kanssasi henkisempää suhdetta, ennen fyysistä kontaktia.
3. Ystävyytemme on niin arvokas asia, että haluan meidän pysyvän vain ystävinä.
4. Haluan, että harkitset vielä, ettet sitten kadu huomenna ja alaminhota minua.
5. Olen varattu, enkä voi tehdä tätä puolisolleni.
6. Kultaseni, enhän edes tunne sinua vielä?
Miten kieltäytyä kohteliaasti, jos nainen tarjoaa tussua?
24
1244
Vastaukset
- Anonyymi1 ja 5. 
- AnonyymiSanot kohteliaasti ettet voi, koska olet impotentti vain sen tussun tarjoajan kanssa. Varmasti ymmärtää yskän ja osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla. - AnonyymiTai näin se nainen tulee kaikille kertomaan jälkeenpäin kuitenkin. 

- AnonyymiRiippuu siitä, miten on joutunut siihen tilanteeseen :) 
- Onko siihenkin joku meriitti olemassa, eli jos oot varattu niin tietysti vastaat että kotona on parempaa, jos oot sinkku ja nainen ei kiinnosta niin sanot justiin sen mitä ajattelet, niin mulla on tapana tehdä. Sitä en tiedä onko aloittaja sinkku vai varattu, itse oon sinkku enkä kyllä ihan joka koloon mene. 
- AnonyymiKerro, että olet HIV - AnonyymiEi auta, koska naiset tykkää jännityksestä. 

- AnonyymiNainen voi loukkaantua joka tapauksessa sanot sitten mitä vaan. Yritä kuitenkin tehdä se niin ettei toinen tunne itseään epäviehättäväksi. - AnonyymiKun näen vastaan tulevan nuoren miehen ja naisen 
 kadulla Helsingissä, niin arvioni mukaan heillä
 on paljon hauskempaa kuin yksin kulkevilla miehillä
 ja naisilla. Itse kuljen paljon yksikseni ydinkeskustan
 taikka Keskuspuiston lenkkipolkuja kun ei ole sitä
 naisseuraa tarjolla.
- Anonyymisiis ydinkeskustan katuja ja Keskuspuiston lenkkipolkuja. 

- AnonyymiKerro että sinulla on mikromuna. Mikä sinulla onkin. 
 Se kyllä vie halut ja kiinnostuksen naiselta kuin naiselta.- AnonyymiEi kukaan poikalapsi voi syntymässään määrätä 
 millainen kulli hänellä tulee olemaan, iso vaiko
 pieni aikuisuudessaan. Se on se mikä se on kenel-
 läkin miehellä ja that's it!

- AnonyymiMiksi kieltäytyä? Minulle kyllä vaan sopisi vaikka heti ja vähän myöhemminkin uusiksi ja taas ja taas... 
 Tuollaista vain ei tapahdu koskaan. Paitsi ehkä mielisairaaloissa, mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Vielä...- AnonyymiKansalliskirjailijallamme Aleksis Kivellä 
 oli kokemusta Lapinlahden mielisairaalasta
 Helsingissä 1870-luvun alkuvuosina.
 Yhdyn miehenä tuohon näkemykseesi
 että näinhän se on ettei tuollaista tapahdu
 koskaan.

- AnonyymiOn olemassa. Sanot rehdisti että ei. Se ei ole mikään loukkaus jos ei tee mieli. Istuttas muuten koko ihmiskunta velkavankeudessa kunnianloukkauksista. Pää asia ettei lähde penkittämään tai ripottelemaan toiselle leivänmuruja(vaikka se toisen huomio tuntuisikin imartelevalta) mutta jokainen onneksi tietää että pitää olla aika läpipaska ihminen että lähtee vaan penkittämisen ja toisen psyyken riepottelun ilosta mukaan... Mutta joo, kannattaa sanoa vaan kohteliaasti ja vakalla naamalla että ei nappaa vaan. Tulee sekä sulle että sille toiselle helpompaa - AnonyymiToi penkittäminen, ym. On nykyään onneksi tosi harvinaista. Varsinkin kun on toi tinderi ja kaikki muut maholliset "seuran"(viehätysvoimansa testailun) haku palvelut, ja tuntuu että suhteetkin kestää nykyään niin pitkään. Ja enmen kaikkea, lapset on onnellisia kun vanhemmat on hyvillä piirteillä varustettuja empaattisia ihmisiä jotka eivät varsinkaan pura omaa pahaa oloaan lapsiinsa vaikka tuntuisi että oma elämä on sekaisin.... Me ihmiset ollaan nykyään niin hyväntahtoisia, empaattisia ja kärsivällisiä. Turhamaisuus ja kaksinaamaisuus? Pois se meistä! Me kohdellaan eläimiäkin niin hyvin kun tiedetään etteivät osaa pistää vastaan, niin se meidän hyvä sisin näkyy sitten toisiammekin kohtaan. JOS on olemassa mitään jumalaa missään niin hän on kyllä varmasti ylpeä luomuksestaan, me tehdään tästä planeetasta porukalla kyllä niin paljon kivempi paikka asua 
- AnonyymiPointsit tälle👍 

- AnonyymiMul on viime aikoina ollut paljon ilmavaivoja, enkä halua joutua kiusalliseen tilanteeseen? 
- AnonyymiYleensä minä miehenä koen niin etteivät 
 naiset ole auliisti tarjoamassa ainakaan
 minulle tussuaan. Jos itse ehdotan naisille
 että saisko tussua, menevät he hämilleen
 taikka ärsyyntyvät ja poistuvat tilanteesta
 liukkaasti takavasemmalle.
- AnonyymiSanot rehellisesti ,että oot meisseli miehiä. 
- AnonyymiTässä osiossa on paljon kommentteja, jotka ovat toksista maskuliinisuutta pahimmillaan. Harva mies saa niin paljon tarjouksia, että pitää miettiä miten kieltäytyä. Ja tulee se päiväkin kun sinulla ole kysyntää lainkaan! sivusta 
- Anonyymi7) Ehdotuksesi on houkutteleva, mutta ei kiitos. 
- Anonyymi8) Paljonko sinunlaiselle pitäisi maksaa elatusmaksuja? 
- AnonyymiKaikki paitsi eka. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737764
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti865714
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403855
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät273267
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi333039
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112955
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892464
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132151